Višji vložki v družabna omrežja, mobilno oglaševanje in e-mail marketing

eMarketer predvideva, da bodo vložki v spletno oglaševanje v ZDA letos zrasli za 23 odstotkov in do konca leta dosegli skoraj 40 milijard ameriških dolarjev. Največjo rast bodo pri…

Preberi več

Tradicionalne marketinške akcije se uspešno selijo na internet

V preteklih letih je mnogo blagovnih znamk, ki so sicer slovele po tradicionalnih marketinških akcijah, našlo novo življenje na spletu. Zelo uspešno so svoje tako znane zgodbe, slogane in…

Preberi več
Si-res-ne-želite-obiskovalcev_UrošOkorn

Si res ne želite obiskovalcev, ki iščejo ravno to, kar vi ponujate?

Optimizacija spletnih strani je priložnost tako za mala kot velika podjetja, da povečajo svojo prepoznavnost po eni strani in prodajo po drugi. Je zelo ugodna in izredno učinkovita metoda…

Preberi več

Microsoftova tehnologija naj bi vedela, če ste pri volji za oglase

Microsoft bi rad pridobil patent za svojo tehnologijo, za katero pravi, da lahko ugotovi, v kakšnem čustvenem stanju je potrošnik. To naj bi počeli s kombinacijo spletnega vedenja in…

Preberi več

TV oglaševanje se upira integraciji spletnih video oglasov

Združitev spletnega video oglaševanja in TV oglaševanja postaja neizogibna, čeprav se ji televizijski del še precej upira, ugotavlja eMarketer v svojih raziskavi. Medtem pa bo rast vložkov v spletno…

Preberi več
7_pravnih_pravil_na_spletu-BorisKozlevčar

7 pravnih pravil na spletu

Vsak portal mora imeti oblikvane splošne pogooje (imenovani tudi pogoji uporabe) in politiko varovanja osebnih podatkov. V praksi pa se pogosto dogaja, da veliko malih in tudi velikih portalov…

Preberi več

»Večopravilni« TV gledalci

Raziskava, ki sta jo izvedli IAB in Ipsos MediaCT je pokazala, da je povečano število pametnih telefonov, tablic, in drugih digitalnih naprav, dalo novo kategorijo uporabnikov – »večopravilneži«. Ti…

Preberi več
samo_dva_sta-UršaPodobnik

Samo 2 sta! 2 ključna koraka uspešne spletne komunikacije …

Včeraj smo na otvoritveni delavnici iPROM Akademije govorili o spletni analitiki in uporabnosti Google Analytics podatkov za prodajno optimizacijo spletnega mesta. Na kratko smo se dotaknili tudi komunikacije s…

Preberi več

Potrošniki pričakujejo prodajno podporo v družabnih omrežjih

Skoraj polovica internetnih uporabnikov pričakuje, da bodo znotraj družabnih omrežij dobili dodatne informacije in prodajno podporo s strani blagovnih znamk, je pokazala raziskava podjetja Oracle.Odgovarjanje na potrebe kupcev pa…

Preberi več

Digitalni mediji pomembno vplivajo na nakup elektronike

IAB je s svojo poglobljeno analizo o tem, kako potrošniki kupujejo elektroniko, odkril, da je nujna uporaba več medijev hkrati, če želi oglaševalec učinkovito vplivati na tiste, ki so…

Preberi več

Arhiv