Družabna omrežja bodo preoblikovala OI 2012

Letošnje poletne olimpijske igre v Londonu nekateri imenujejo »prve družabne OI« na svetu. Čeprav bi lahko razpravljali o tem, kako družabne bodo zares, pa je dejstvo, da bodo Facebook,…

Preberi več
Zakaj_se_toliko_ljudi_zanima_za_FB-BoštjanZrimšek

Zakaj se toliko ljudi ukvarja s Facebookom?

Tokratna delavnica pa bo čisto brez interneta … Nič se ne bomo ukvarjali s spletom, pogledali pa si bomo predvsem bistvo, ideje in nasvete, ki vam bodo pomagali razumeti širšo sliko.

Preberi več

Vložki v digitalni marketing v VB letos dosegli 8,3 milijarde dolarjev

GroupM napoveduje, da naj bi letos vložki v digitalni marketing dosegli 8,3 milijarde ameriških dolarjev. Tej rasti botrujejo tudi višji vložki v mobilni iskalni marketing. V prihodnjem letu pa…

Preberi več
Jaz_zamrznjen_ti_mrtva-Rok_Hrastnik

Jaz zamrznjen, ti mrtva

»Jaz zamrznjen, ti mrtva, in ljubim te.«

Tomove poslovilne besede Penelope v zaključnih emocionalno nabitih trenutkih Vanilla Sky, ki jim sledi še njegov skok iz stolpnice. In nato zadnje besede:…

Preberi več

Unilever želi pripeljati pitno vodo s pomočjo Facebooka

Unilever je začel z novo, družbeno odgovorno kampanjo, katere cilj je pripeljati pitno vodo 500 milijonom ljudem do leta 2020. V ta namen so pripravili aplikacijo in spletno mesto…

Preberi več

Dvoštevilčna rast za iskalni marketing

Vložki v iskalni marketing bodo v letih 2012 in 2013 zrasli za 15 odstotkov, v letu 2014 pa še za nadaljnjih 13 odstotkov, pravijo napovedi ZenithOptimedie. Rast bo posledica…

Preberi več
ClintEastwod_in_Google-MatjažButara

Clint Eastwood in Google

Clint Eastwood je legendarni ameriški igralec, ki šteje že dobrih 82 let. Mnogi se ga spomnite po vlogah v filmih The Rookie, In the Line of Fire in mnogih…

Preberi več

Tablice so velik hit med uporabniki pametnih mobilnikov

Uporabniki pametnih telefonov hitro postajajo tudi uporabniki tablic. comScore-ove številke kažejo, da je skoraj četrtina lastnikov pametnih telefonov v preteklih treh mesecih uporabljala tablice. Leto prej je bil tak…

Preberi več

Ford in Cocal-Cola v podporo Facebook oglaševanju

Ford in Coca-Cola podpirata oglaševanje na Facebook-u, saj pravita, da je v njem prava vrednost za oglaševalce. Pri Fordu nameravajo celo razširiti oglaševanje znotraj tega največjega družabnega omrežja.Podpora s…

Preberi več

General Electric obljublja najbolj digitalne olimpijske igre

General Electric, sponzor OI, obljublja, da bodo poletne olimpijske igre v Londonu bolj digitalne in družabne kot katerekoli doslej. Zakupili bodo Facebook-ove sponzorirane zgodbe, Twitter-jeve oglase ter ključne besede…

Preberi več

Arhiv