medijska_potrošnja__in_proračuni-NinaBilban

Medijska potrošnja se spreminja. Se temu prilagajajo tudi vaši oglaševalski proračuni?

Jesen je čas, ko razmišljamo tudi o tem, kako bomo v prihajajočem letu razporedili sredstva, ki jih imamo na voljo za oglaševanje. Zaradi zaostrenih gospodarskih razmer bo oglaševalski proračun…

Preberi več
Petrol_na_spletu_KlemenGeršak

Petrol na / v spletu

Komunikacija je pomembna. To ve vsak.

Psiholog Paul Watzlawick je celo rekel, da »človek ne more nekomunicirati«. Človek že dolgo komunicira na daljavo z vizualnimi (kres, dim, …) in avdio…

Preberi več

Vložki v mobilno oglaševanje cvetijo

Vložki v mobilno oglaševanje so se v prvi polovici 2012 povečali za 95 odstotkov glede na enako obdobje lani na 1,2 milijarde ameriških dolarjev, s čimer je k celotnemu…

Preberi več

Internet v ZDA v letu 2012

Pri Business Insiderju so pripravili zanimiv pregled stanja, v katerem se nahaja internet v ZDA v letošnjem letu. Nekaj ključnih poudarkov: digitalno oglaševanje močno pridobiva na pomenu, borzna…

Preberi več

ZDA: vložki v digitalno oglaševanje zrasli na zgodovinskih 17 milijard dolarjev

V prvi polovici leta 2012 so vložki v digitalno oglaševanje zrasli do sedaj najvišje vrednosti kadarkoli, na 17 milijard ameriških dolarjev, pravi IAB-jevo poročilo. V enakem obdobju lani je…

Preberi več

Zdravstvena in farmcevtska panoga z največjim porastom vložkov v digitalno oglaševanje

Zabavna industrija, avtomobilizem in zdravstvo so bile najhitreje rastoče panoge v prvi polovici leta po vložkih v digitalno oglaševanje, pravi IAB-jevo poročilo. Najbolj sta, glede na lansko leto, zrasli…

Preberi več

Intel in Toshiba dosegla viralni hit s spletno serijo

Za promocijo novega prenosnega računalnika so se pri Intelu in Toshibi odločili, da posnamejo spletno serijo, ki govori o moškem, ki iščejo ljubezen, pri tem pa se vsako jutro…

Preberi več
Je-pomembnejša_velikost-ali_tehnika-GregorKoprivnik

Je pomembnejša velikost…ali tehnika?

“Kaj pa ti meniš, je pri seksu pomembnejša velikost ali tehnika?” Vprašanje, kjer lahko ob vsakem odgovoru sogovornika spravimo v zadrego. Če je odgovor velikost, ga seveda zbadaš, da…

Preberi več

Mediascope Europe 2012: Internet kjerkoli, kadarkoli in na kakršenkoli način

IAB Europe, krovna evropska organizacija za digitalno oglaševanje, že od leta 2003 spremlja medijsko potrošnjo med Evropejci. Tudi v začetku letošnjega leta so izvedli raziskavo, tokrat razširjeno še na…

Preberi več

Večina volivcev nima nič proti spletnim oglaševalskim akcijam politikov

Več kot polovica ameriških volivcev je videla vsaj eno oglaševalsko akcijo politikov na internetu in jih po priljubljenosti primerjalo z radijskimi in časopisnimi oglasi. Še več, politično oglaševanje internetne…

Preberi več

Arhiv