Ikea predstavlja svoj prvi interaktivni katalog

Ikea bo v ZDA predstavila svoj prvi sezonski interaktivni katalog, imenovan “Celebrate Brilliantly”, namenjen pa bo dnevu zahvalnosti in božični nakupovalni sezoni. 31 strani dolg katalog bodo internetni uporabniki…

Preberi več

V septembru video oglasi dosegli polovico ameriške populacije

Američani so v letošnjem septembru pogledali več kot 9,4 milijarde spletnih video oglasov, pravi comScore-ovo poročilo. 51 odstotkov celotne ameriške populacije si je ogledalo vsaj en video oglas v…

Preberi več

iPROM sodeluje v humanitarni akciji Siti besed

iPROMovci smo se odločili, da podpremo humanitarno akcijo Siti besed, s katero pomagamo otrokom, ki ostajajo brez šolske malice in kosil. Trenutno spletne oglase za to akcijo s pomočjo…

Preberi več

Vse najboljše za 8. rojstni dan, Firefox!

Na današnji dan pred osmimi leti je Mozzila na trg lansirala prvo verzijo svojeg brskalnika Firefox. To se je dogajalo ravno v času, ko je med uporabniki prevladoval Microsoftov…

Preberi več

Britanski oglaševalci menijo, da je video oglaševanje tako učinkovito kot TV-oglaševanje

52 odstotkov britanskih oglaševalcev verjame, da so digitalni video oglasi tako učinkoviti kot TV-oglasi, pravi BrightRollova raziskava. V poročilu pa navajajo še, da so oglaševalci sicer naklonjeni povečanju sredstev…

Preberi več
Kako_pravno_pravilno-Boris_Kozlevčar

Kako pravno pravilno izvesti nagradno igro (na spletu)

Pravna pravila, ki urejajo nagradne igre, so razpršena po več zakonih. Da bi lahko uspešno promovirali ponudbo svojega podjetja s (spletnimi) nagradnimi igrami, pri tem pa bili varni pred…

Preberi več

O zmagovalcu predsedniških volitev v ZDA bo najverjetneje odločala tehnologija za ciljanje s spletnimi oglasi

Tehnologija za ciljanje uporabnikov interneta je ključna za uspešno izvedbo oglaševalskih akcij v spletnih medijh. Brez ustrezne programske opreme za ciljano prikazovanje oglasov je v digitanem okolju danes nemogoče…

Preberi več

S ciljanimi oglasi do zmage na volitvah, pravi IAB-jevo poročilo

IAB je že poskušala z lobiranjem preprečiti sprejetje predlagane zakonodaje o zasebnosti na internetu v ZDA, ki bi lahko škodovala ciljanju oglasov. Sedaj pa daje politikom z novo raziskavo…

Preberi več

Sodelujte v raziskavi o nakupnih navadah Slovencev

Ste kdaj premišljevali, kako ste se odločili za nakup avtomobila, kozmetike, zabavne elektronike? Kaj pa, kako ste se odločili, da boste sklenili varčevalni račun v banki, najeli kredit? Ste…

Preberi več

Trgovci povečujejo sredstva za digitalno oglaševanje za prihajajočo praznično sezono

Okoli 43 % trgovcev namerava povečati sredstva za digitalno oglaševanje za letošnjo praznično sezono, pravi raziskava podjetja Retail Systems Research. Pri čemer bo mobilno oglaševanje na prvem mestu, prav…

Preberi več

Arhiv