Avta-ni-tezko-prodati-veliko-tezje-je-kupca-obdrzati-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Besirevic

Avta ni težko prodati – veliko težje je kupca obdržati

Da lahko zastopniki avtomobilskih blagovnih znamk uspejo tudi na slovenskem trgu, morajo strategijo principala ustrezno prilagoditi lokalnim specifikam.

Preberi več
Druzbeni-mediji-so-le-druzbeni-mediji-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Sebastjan-Pirih

Družbeni mediji so le družbeni mediji!

Da boste zares aktivirali moč družbenih medijev, vklopite oglaševanje! Le tako boste postali vidni in le tako boste videli učinke, ki vam bodo prinašali prodajo & ROI.

Preberi več
Canon-z-uporabo-vedenjskega-ciljanja-izboljsal-rezultate-oglasevanja-za-50-odstotkov

Canon z uporabo vedenjskega ciljanja izboljšal rezultate oglaševanja za 50 %

Za linijo Canonovih poslovnih brizgalnih tiskalnikov MAXIFY, ki nagovarja mala podjetja in samostojne podjetnike, smo pripravili celovito medijsko in tehnološko strategijo digitalnega nastopa. Prva tovrstna branding kampanja je temeljila na tehnologiji za izločanje prekrivanja spletnih medijev po dosegu, prednastavljeni frekvenci in naprednem vedenjskem ciljanju.

Preberi več
Na-kateri-mobilni-napravi-nakupuje-vasa-ciljna-skupina

Na kateri mobilni napravi nakupuje vaša ciljna skupina?

Novo IAB-jevo poročilo razkriva, katere so ključne razlike pri tem, kako in na kateri mobilni napravi se za nakupe odločajo različne generacije potrošnikov.

Preberi več
Kljuc-do-uspeha-je-v-pravih-aktivnostih-v-pravem-nacinu-dela-vzajemni-energiji-in-povezani-ekipi-Leon-Brencic

Ključ do uspeha je v pravih aktivnostih, v pravem načinu dela, vzajemni energiji in povezani ekipi

Vas zanima, kakšne so napovedi za digitalno oglaševanje in kako se bo oglaševalska industrija razvijala v Sloveniji?

Preberi več
iscemo_1

Zaposlimo vodjo digitalnih projektov!

Pridruži se spletni medijski agenciji iPROM in soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja! Prepričaj nas s proaktivnostjo, izkušnjami in osebnostno integriteto.

Preberi več
spletno-oglasevanje-v-evropi-v-prvi-polovici-leta-poraslo-za-skoraj-10-odstotkov-slika

Spletno oglaševanje v Evropi v prvi polovici leta poraslo za skoraj 10 odstotkov

V prvi polovici letošnjega leta se je v primerjavi z enakim obdobjem lani spletno oglaševanje v Evropi povečalo za 9,7 odstotka in doseglo vrednost 16 milijard evrov. IAB Europe obenem ocenjuje, da bo njegova vrednost v celotnem letu dosegla skoraj 34 milijard evrov.

Preberi več
spletno-oglasevanje-je-kljucno-gonilo-evropske-digitalne-ekonomije-slika

Spletno oglaševanje je ključno gonilo evropske digitalne ekonomije

Spletno oglaševanje je ključno gonilo evropske digitalne ekonomije, ki spodbuja poslovno in gospodarsko rast ter tlakuje pot inovacijam v širšem digitalnem sektorju, navaja Urad za digitalno oglaševanje (IAB) v svojem novem poročilu o prispevku spletnega oglaševanja.

Preberi več
Netko

Pričenja se boj za spletne oskarje – NETKO 2015!

Nagrado NETKO od leta 1999 podeljuje Združenje za informatiko in telekomunikacije pri Gospodarski zbornici Slovenije, in sicer podjetjem, ustanovam, uradom, skupnostim ter posameznikom, ki izstopajo s kakovostjo svojih digitalnih prizadevanj. Rok za prijavo projektov se izteče 27. novembra.

Preberi več
Lastniski-najemniski-kupljeni-mediji-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Lucie-Pokorna

Lastniški, najemniški, kupljeni … mediji!

Uspešne spletne strategije temeljijo na pravilni rabi vseh vrst spletnih medijev: tistih, ki so v vaši lasti, tistih, kjer lahko spletni prostor »najamete« in tistih, za katere plačate.

Preberi več

Arhiv