Mobilna-telefonija-najvecji-fenomen-cloveske-tehnologije-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Ivanec

Mobilna telefonija: največji fenomen človeške tehnologije

Še nobena tehnologija ni imela na nas takega vpliva. Mobilni telefon je najhitreje rastoči tehnološki fenomen v zgodovini človeštva: samo v treh desetletjih se je število naprav iz 0 povečalo na 7,2 milijardi aktivnih enot.

Preberi več
Oglaševalci vse bolj naklonjeni programatičnemu oglaševanju

Oglaševalci vse bolj naklonjeni programatičnemu oglaševanju

Že 60 odstotkov oglaševalcev v Veliki Britaniji verjame v večjo donosnost programatičnega oglaševanja v primerjavi s tradicionalnimi mediji, je pokazala nova raziskava podjetja za digitalni marketing AdRoll.

Preberi več
iPROM-z-novim-vodjo-projektov-iPROM-iPROM-novice-Uros-Koncar

iPROM z novim vodjo projektov

iPROM-u se je pridružil Uroš Končar. Kot vodja projektov bo zadolžen za skrb za ključne stranke in nadgradnjo iPROM-ovega portfelja, ki se s strateško podporo naročnikom vse bolj umešča v mednarodno okolje. Kot asistentki medijskega oddelka sta ekipo okrepili tudi Maja Nučič in Mateja Zupan.

Preberi več
Spremembe oglasnih pozicij AdWords - iPROM Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Spremembe oglasnih pozicij AdWords

Spremenjeni prikaz oglasov na iskalniku Google, ki je stopil v veljavo z mesecem februarjem, je oglaševalce postavil pred nove izzive, saj bodo morali prilagoditi svoje strategije zakupa ključnih besed. Ste pripravljeni?

Preberi več
Priročnik - Uspešne pristajalne strani - iPROM Mnenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Uspešne pristajalne strani

V celotni verigi oglaševanja v digitalnih medijih ima pristajalna stran ključno vlogo. Njena (ne)učinkovitost, ki jo najpogosteje merimo po številu pridobljenih konverzij, neposredno vpliva na vaš ROI. V priročniku smo za vas strnili nasvete, ki vam bodo zagotovo pomagali povečati njen uspeh in s tem dvigniti število in kakovost opravljenih konverzij.

Preberi več
Super Bowl: finale lige NFL ali oglaševalska tekma leta? -  iPROM Mnenja strokovnjakov - Maja Nučič

Super Bowl: finale lige NFL ali oglaševalska tekma leta?

Rekordni zneski, visoka pričakovanja in ultimativno tekmovanje oglaševalcev, da bi gledalce s svojim oglasom prikovali na zaslon. Ni čudno, da so letos slavili tisti, ki so dobro poskrbeli za uporabniško izkušnjo na čisto vseh velikostih zaslonov: mobilne naprave so namreč v primerjavi z namiznimi računalniki prvič v zgodovini zabeležile večje število ogledanih oglasov!

Preberi več
10 nasvetov za učinkovito digitalno oglaševanje v avtomobilizmu - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

10 nasvetov za učinkovito digitalno oglaševanje v avtomobilizmu

Proizvajalci avtomobilov vse bolj množično sredstva za oglaševanje iz tradicionalnih medijev prenašajo na internet. Zakaj je temu tako in česa se lahko naučimo od velikanov avtomobilske industrije?

Preberi več
Oglasevanje-prodaja-kaj-pa-vse-vmes-2-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Cetin

Oglaševanje – prodaja: kaj pa vse vmes? – 2. del

Kje prihaja do težav, če rezultati kampanje kažejo eno, prodaja pa drugo? Na podlagi resničnih primerov dobrih in malce manj dobrih praks boste lahko spoznali, kje še je prostor za izboljšave vaših poslovnih procesov.

Preberi več
Oglasevanje-prodaja-kaj-pa-vse-vmes-1-del-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Andrej-Cetin

Oglaševanje – prodaja: kaj pa vse vmes? – 1. del

Analiza prodajnega cikla nam pogosto pokaže, da se v praksi zalomi tam, kjer bi najmanj pričakovali. Zato se ob načrtovanju in izvedbi kampanj temeljito posvetite tudi poprodajnim procesom. Pri tem imejte v mislih, da so spletni uporabniki veliko bolj neučakani in pričakujejo takojšnje odzive!

Preberi več
Instagram-vsebine-statistike-in-pregled-oglasevalskih-moznosti-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Sebastjan-Pirih

[POROČILO] Instagram: vsebine, statistike in pregled oglaševalskih možnosti

Spoznajte, kako Instagram deluje, kako na njem komunicirajo globalne in slovenske blagovne znamke ter kakšen potencial ima omrežje za vas.

Preberi več

Arhiv