Deli

Izzivi s katerimi se trenutno soočamo so, kako se najbolje in najhitreje odzvati na nove potrebe in nakupne navade ter se prilagoditi aktualnim spremembam. Situacija je zahtevna, spreminja se iz dneva v dan in od strokovnjakov za trženje zahteva veliko mero empatije in prilagodljivosti.

Kako s svojo ponudbo in komunikacijo ostati relevanten v težjih časih? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako potrošniku pomagati in mu zagotoviti dodano vrednost glede na novo resničnost?

V nadaljevanju predstavljam par priporočil za komunikacijo s potrošniki in krepitev odnosov v teh negotovih časih. Priporočljivo, da komuniciramo proaktivno in igramo podporno vlogo v življenju potrošnikov v času sprememb.

  • Bodite prisotni in investirajte v odnose s potrošniki. Na dolgi rok lahko dosežete veliko, če v trenutku stiske potrošnikom stopite naproti s prijaznimi cenami.
  • Širite pozitiven vpliv. Blagovne znamke lahko razvijejo globlje odnose s potrošniki, če širijo preverjene informacije in se usmerijo na potrebe potrošnika v negotovih časih.
  • Pomagajte potrošnikom konstruktivno preživljati čas. Blagovne znamke lahko pomagajo potrošnikom, da koristno izkoristijo čas, ki ga preživijo doma in spodbudijo sprejetje novih navad. Mnogi, ki sprejemajo nova vedenja v svojem domu, bodo oblikovali pozitivne asociacije, kar bo motiviralo ponovitev.
  • Pokažite empatijo in podporo, tudi če samo z objavo sporočila za vaše potrošnike, kjer jim zaželite, da ostanejo zdravi.
  • Vstopite v digitalno okolje. Na spletu smo zasledili že nekaj strokovnih srečanj in razstav; mnogi muzeji so začeli ustvarjati spletno izkušnjo z ustvarjanjem virtualnih sob, kjer si lahko spletni uporabniki ogledajo umetnost.
  • Pozitivno pozdravite nove norme. Ko ljudje sprejemajo nova vedenja, se pogosto lahko počutijo nesamozavestne. Ta občutek marginalizacije je lahko ovira za spreminjanje vedenja, zato lahko pomagate prikazati razširjenost vedenja ali prepričanja. Če ljudje vidijo, da enako počnejo tudi drugi, se veliko pogosteje držijo novih smernic vedenja.
  • Prilagodite se novi realnosti. Zgodovina kaže, da blagovne znamke rastejo tudi v času stiske. Medtem ko mnoga podjetja bodisi prenehajo komunicirati, bodisi se držijo starih strategij komuniciranja, so nekatere blagovne znamke, kot so na primer LEGO, Netflix, v preteklosti zasledovale potrošnikove potrebe in prinašale dodano vrednost v času sprememb, kar je rezultiralo v rasti moči blagovne znamke po krizi.

Kako potrošniku pomagati - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Prepričan sem, da smo potrošniki zelo prilagodljivi in da se bomo razmeram in novi realnosti prilagodili hitreje kot v preteklosti, predvsem pa bomo postali še bolj (vse)povezani in digitalno pismeni. Potrošnik se je zaradi trenutnih razmer primoram digitalizirati praktično čez noč. Naloga močnih blagovnih znamk je, da soustvarjajo to novo družbo, so družbeno odgovorne oziroma zasledujejo svoje poslanstvo skozi ustvarjanje dodane vrednosti za potrošnika. Blagovne znamke, ki bodo pripravljene aktivno sodelovati v našem novem vsakdanu tudi v teh težjih časih, pa bodo verjetno pridobile bolj zavzeto, zaupanja vredno bazo sledilcev in bodo tudi po času krize obdržale to pridobljeno vrednost v percepciji potrošnikov.

Deli

O avtorju

Uroš Končar je kot spletni medijski specialist odgovoren za trženje, strateško načrtovanje trženjskih strategij in iskanje novih poslovnih priložnosti. V iPROMu je redno zaposlen od leta 2016. Prodaja in gradnja odnosov z domačimi in mednarodnimi naročniki je v podjetju iPROM njegova strast. Vsaka blagovna znamka pripoveduje edinstveno zgodbo – Urošev izziv pa je za naročnika poiskati prave digitalne platforme in izbrati tiste oglaševalske aktivnosti, ki s spodbujanjem vpletenosti uporabnikov prinašajo merljive prodajne rezultate.

Vsi prispevki avtorja

Arhiv