Deli

Saj vem – bedasto vprašanje. Seveda je čas. Naj zato raje vprašam – kaj (vam) pomeni pametna uporaba družbenih medijev? Bodimo iskreni – je to:

    • več fanov, kot jih ima konkurenca?
    • veliko število lajkov na našo Facebook objavo?
    • povečanje prodaje?
    • več obiska na spletni strani, ki pride s Pinteresta?
    • morda prijava fanov na vašo mailing listo?
    • pet tvitov dnevno?

Iz zgornjega seznama ste morda že uspeli razbrati naše razumevanje pametne uporabe družbenih medijev. Vsemu naštetemu so namreč skupni – cilji. Pametna uporaba družbenih medijev je postavljanje primernih ciljev in izvedba aktivnosti za njihovo doseganje. Kako nezanimivo, kaj? Vendar se moramo kot marketingarji zavedati, da naša naloga ni zabavanje kupcev (in sebe), temveč doseganje ciljev (če smo lahko ob tem še zabavni, toliko bolje).

Da si bomo znali postavljati »social media« cilje, moramo poznati vlogo družbenih medijev v življenju naših kupcev in v samem nakupnem procesu.

Da bomo znali meriti doseganje ciljev, moramo razumeti, kaj se sploh da meriti in kako.

In nenazadnje – nastop na družbenih mediji temelji na vsebini, ki jo lahko naša blagovna znamka ponudi kupcem. Brez vsebine smo kot jadrnica v brezvetrju. Da bomo lahko zajadrali proti svojim social media ciljem, moramo znati ustvarjati vsebino.

Skozi ta tri področja si bomo na delavnici poskušali odgovoriti na verjetno najpomembnejše vprašanje – kaj želimo doseči na družbenih medijih? Odgovor na to mora imeti vsak marketingar vedno pri roki, saj predstavlja luč, s katero se sprehajamo skozi (zaenkrat še) precej temačen gozd družbenih medijev.

 

Deli

O avtorju

Primož Jakin, soustanovitelj in kreativni direktor, MadwiseCC

Arhiv