V Sloveniji mobilni dostop do spleta prevladal nad stacionarnim

Slovenski uporabniki interneta do spletnih vsebin v največji meri dostopajo preko mobilnih naprav, kažejo podatki spletne medijske agencije iPROM. Vse manj domačih uporabnikov informacije na spletu išče preko namiznih in prenosnih računalnikov, kljub temu pa na njih vsebine pregledujejo dlje in bolj poglobljeno.

Preberi več

SOZ s spletno medijsko agencijo iPROM krepi svojo digitalno prisotnost

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) bo v letošnjem letu okrepila in poenotila svojo prisotnost v digitalnih medijih. Za pripravo in izvedbo strategije so izbrali spletno medijsko agencijo iPROM.

Preberi več

Nova visokotehnološka rešitev iPROM OnSite za sugestivno prikazovanje spletnih vsebin

iPROM je predstavil novo visokotehnološko rešitev iPROM OnSite za sugestivno prikazovanje spletnih oglasnih vsebin. Namenjena je upraviteljem korporativnih in produktnih spletnih mest, spletnim trgovcem in drugim podjetjem, ki želijo učinkoviteje monetizirati svoja spletna mesta. Podjetja, ki so v testnem obdobju uporabljala preizkusno različico iPROM OnSite, so z vidika prodaje in drugih konverzijskih ciljev pri svojih obiskovalcih dosegla v povprečju do 30 odstotkov boljše rezultate, nekatera pa celo več kot 100 odstotkov.

Preberi več

iPROM s tretjo posodobitvijo slovarja digitalne terminologije

Dopolnjena izdaja iPROM-ovega slovarja, namenjenega slovenski internetni stroki, prinaša nove termine s področij programatičnega in nativnega oglaševanja, vsebinskega marketinga ter interneta stvari. Slovar s 320 novimi gesli predstavlja najobsežnejšo zbirko poslovenjenih izrazov s področja digitalnega marketinga in digitalne tehnologije ter prinaša pomemben doprinos h krepitvi slovenske terminologije.

Preberi več

Hoteli Bernardin s tehnološko rešitvijo iPROM Click2Call presegli zastavljene cilje

Z novo tehnološko rešitvijo iPROM Click2Call, ki dodobra izkorišča zmogljivosti zaslonov na dotik, podjetja nagovarjajo sodobnega, mobilnega potrošnika. Z interakcijo, prilagojeno mobilnemu okolju, se bistveno poveča število na mobilnih napravah opravljenih konverzij, oglaševalcem pa rešitev ponuja objektiven vpogled na vpliv mobilnega oglaševanja na realno prodajo. V kampanji za Hotele Bernardin je bilo na posebno telefonsko številko zabeleženih prek 200 klicev.

Preberi več

iPROM z rešitvami za programatično oglaševanje vstopa v internet stvari

iPROM je za podjetje Printbox, ki nudi samopostrežne kioske za tiskanje, kopiranje in skeniranje, vzpostavil rešitev za programatični zakup oglasnih površin na zunanjih napravah. S tem je postal eden prvih ponudnikov programskih rešitev za digitalno oglaševanje, ki s programatičnim upravljanjem in z distribucijo digitalnih oglasov uspešno posega na področje interneta stvari.

Preberi več

V letu 2015 so v digitalnih medijih največ oglasov prikazali avtomobilisti

iPROM je v preteklem letu izvedel 41 odstotkov več digitalnih oglaševalskih akcij kot v letu 2014 in uporabnikom spletnih medijev posredoval skoraj 20 milijard spletnih oglasov. Po številu prikazanih oglasov se je po dveh letih na prvo mesto ponovno povzpela panoga avtomobilizem.

Preberi več

iPROM postavlja nov standard na področju vrednotenja učinkov digitalnega oglaševanja

iPROM-ov nadgrajeni sistem z analitičnim orodjem za nadzor ključnih indikatorjev uspešnosti (KPI) omogoča samodejni uvoz in realnočasovno obdelavo podatkov iz vseh virov digitalnega oglaševanja v eni točki.

Preberi več

iPROM uvedel HTML5 kot primarni standard za prikazovanje oglasov v digitalnih medijih

iPROM kot primarno tehnologijo za prikazovanje oglasov v digitalnih medijih določil standard HTML5.

Preberi več

iPROM na mobilnih napravah s 50-odstotno rastjo prikazanih oglasov

iPROM je v prvi polovici letošnjega leta na mobilne naprave posredoval 49,9 odstotka več oglasov kot v enakem obdobju lani. Pametni telefoni in tablice so zaradi vse pogostejše uporabe nepogrešljivi del učinkovitega digitalnega nastopa podjetij.

Preberi več

Arhiv