Programatično oglaševanje v taksijih

iPROM z nadgradnjo programske opreme iPROM Cloud še temeljiteje posega v internet stvari, in sicer na področje transporta. Posodobitev platforme omogoča centralizirano prikazovanje oglasnih sporočil in njihovo prilagajanje lokaciji ter drugim, za posameznega oglaševalca pomembnim parametrom v realnem času v vozilih z zaslonskimi terminali. V sodelovanju s podjetjem NET Informatika so vzpostavili platformo, ki omogoča oglaševanje v vozilih na šestih evropskih trgih, na katerih le-ta skupno opravijo skoraj milijon voženj mesečno.

Preberi več

Desetletje tehnologije iPROM Cloud

iPROM v letošnjem letu obeležuje desetletnico tehnologije iPROM Cloud, ki predstavlja enega pomembnejših mejnikov pri načinu upravljanja z oglasnim prostorom na spletu. Avtomatizacija in izpopolnitev postopkov trgovanja z oglasnim inventarjem ter bistveno večji nadzor nad investicijo so ključne prednosti tovrstnega, programatičnega zakupa, ki je s strani svetovne organizacije IAB v digitalni oglaševalski stroki uveljavljen kot najvišji industrijski standard. iPROM Cloud je plod slovenskega znanja, ki dosega najvišje standarde programatičnega zakupa tako v Sloveniji kot tudi po svetu, saj se postavlja ob bok največjim svetovnim tržnicam digitalnega oglasnega prostora in je povezan v omrežje interneta stvari.

Preberi več

V Sloveniji Chrome na mobilnih napravah prednjači pred brskalnikom Safari

V Sloveniji je brskalnik Chrome na mobilnih napravah močno prevladal nad brskalnikom Safari, ugotavlja iPROM-ova raziskava. Chrome za brskanje po slovenskih spletnih medijih uporablja že 66 odstotkov mobilne populacije. Ta podatek potrjuje, da največ Slovencev na svojih mobilnih napravah uporablja operacijski sistem Android.

Preberi več

Vladavina Firefoxa v Sloveniji je končana

Brskalnik Chrome je v veliki prednosti, saj ga za brskanje po spletu uporablja že več kot polovica slovenskih uporabnikov spletnih medijev, kažejo podatki podjetja iPROM. Chrome se je na prvo mesto po priljubljenosti med brskalniki v Sloveniji povzpel lani in premagal Firefox. Tega danes uporablja le še četrtina slovenskih uporabnikov spletnih medijev.

Preberi več

V Sloveniji mobilni dostop do spleta prevladal nad stacionarnim

Slovenski uporabniki interneta do spletnih vsebin v največji meri dostopajo preko mobilnih naprav, kažejo podatki spletne medijske agencije iPROM. Vse manj domačih uporabnikov informacije na spletu išče preko namiznih in prenosnih računalnikov, kljub temu pa na njih vsebine pregledujejo dlje in bolj poglobljeno.

Preberi več

SOZ s spletno medijsko agencijo iPROM krepi svojo digitalno prisotnost

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) bo v letošnjem letu okrepila in poenotila svojo prisotnost v digitalnih medijih. Za pripravo in izvedbo strategije so izbrali spletno medijsko agencijo iPROM.

Preberi več

Nova visokotehnološka rešitev iPROM OnSite za sugestivno prikazovanje spletnih vsebin

iPROM je predstavil novo visokotehnološko rešitev iPROM OnSite za sugestivno prikazovanje spletnih oglasnih vsebin. Namenjena je upraviteljem korporativnih in produktnih spletnih mest, spletnim trgovcem in drugim podjetjem, ki želijo učinkoviteje monetizirati svoja spletna mesta. Podjetja, ki so v testnem obdobju uporabljala preizkusno različico iPROM OnSite, so z vidika prodaje in drugih konverzijskih ciljev pri svojih obiskovalcih dosegla v povprečju do 30 odstotkov boljše rezultate, nekatera pa celo več kot 100 odstotkov.

Preberi več

iPROM s tretjo posodobitvijo slovarja digitalne terminologije

Dopolnjena izdaja iPROM-ovega slovarja, namenjenega slovenski internetni stroki, prinaša nove termine s področij programatičnega in nativnega oglaševanja, vsebinskega marketinga ter interneta stvari. Slovar s 320 novimi gesli predstavlja najobsežnejšo zbirko poslovenjenih izrazov s področja digitalnega marketinga in digitalne tehnologije ter prinaša pomemben doprinos h krepitvi slovenske terminologije.

Preberi več

Hoteli Bernardin s tehnološko rešitvijo iPROM Click2Call presegli zastavljene cilje

Z novo tehnološko rešitvijo iPROM Click2Call, ki dodobra izkorišča zmogljivosti zaslonov na dotik, podjetja nagovarjajo sodobnega, mobilnega potrošnika. Z interakcijo, prilagojeno mobilnemu okolju, se bistveno poveča število na mobilnih napravah opravljenih konverzij, oglaševalcem pa rešitev ponuja objektiven vpogled na vpliv mobilnega oglaševanja na realno prodajo. V kampanji za Hotele Bernardin je bilo na posebno telefonsko številko zabeleženih prek 200 klicev.

Preberi več

iPROM z rešitvami za programatično oglaševanje vstopa v internet stvari

iPROM je za podjetje Printbox, ki nudi samopostrežne kioske za tiskanje, kopiranje in skeniranje, vzpostavil rešitev za programatični zakup oglasnih površin na zunanjih napravah. S tem je postal eden prvih ponudnikov programskih rešitev za digitalno oglaševanje, ki s programatičnim upravljanjem in z distribucijo digitalnih oglasov uspešno posega na področje interneta stvari.

Preberi več

Arhiv