Deli

Cilji

  • Okrepiti zavedanje o novem modelu vozila Volkswagen Novi Tiguan
  • Informirati potencialne kupce o lastnostih novega modela vozila Volkswagen Novi Tiguan
  • Povečati obisk na spletni podstrani novega modela vozila Volkswagen Novi Tiguan
  • Povečati vpletenost uporabnikov pri raziskovanju novega modela vozila Volkswagen Novi Tiguan

Blagovna znamka Volkswagen je ob predstavitvi najnovejšega modela vozila Novi Tiguan zasnovala oglaševalsko akcijo v digitalnih medijih, katere cilj je bil povečati zavedanje o novem modelu vozila in njegovih ključnih lastnostih. Akcija je bila usmerjena v pridobivanje pozornosti relevantnega ciljnega občinstva, spodbujanje obiska na produktni spletni strani in izboljšanje interakcij oziroma povečanje vpletenosti potencialnih kupcev s konfiguracijo vozila za pospeševanje nakupne namere.

Referenca - Volkswagen je za Novi Tiguan z uporabo iPROM Konfiguratorja ustvaril skoraj 20.000 edinstvenih konfiguracij - iPROM - Študije primerov

Za zagotovitev natančne identifikacije in naslavljanja pravih ciljnih segmentov smo strategijo oglaševanja osnovali na podlagi prvoosebnih podatkov, pridobljenih prek platforme za upravljanje podatkov iPROM Private DMP, ki jo blagovna znamka Volkswagen bogati že vrsto let. Ciljno skupino smo razširili na podlagi vpogleda v vedenjske vzorce primarne ciljne skupine z uporabniki, ki so imeli podobne vedenjske navade kot primarna ciljna skupina.

Ciljno skupino smo nagovarjali z različnimi naprednimi in klasičnimi oglasnimi formati v uredniških in vsebinskih spletnih medijih, kot del oglaševalske strategije pa smo v mobilne in namizne napredne oglase integrirali tudi oglasni koncept iPROM Konfigurator, ki uporabnikom omogoča raziskovanje različnih modelov, poenostavlja odločitveni proces in povečuje njihovo vpletenost v fazi raziskovanja. Na ta način so uporabniki lahko Novi Tiguan prilagodili po lastnih preferencah že neposredno na oglasu v realnem času. S tem smo dosegli 53 % daljši čas izpostavljenosti oglasu in 18-krat večji odziv na oglas s konfiguratorjem. Pri mobilnih oglasih smo z uporabo koncepta iPROM Konfigurator dosegli za 179 % višji odziv na oglase (CTR).

Med oglaševalsko akcijo je bilo izvedenih skupno 19.365 konfiguracij vozila, od tega 6590 konfiguracij že na oglasu, medtem ko je bilo 12.775 konfiguracij opravljenih na ciljni spletni strani.

Povečanje zanimanja za model Novi Tiguan se je odrazilo tudi v povečanem obisku ciljne spletne strani, ki je v času oglaševalske akcije zrasel za 145 %, število obiskovalcev na strani pa za 219 % v primerjavi s preteklim primerljivim obdobjem. Več kot polovico uporabnikov je na ciljno spletno stran prišlo prek oglasov v digitalnih medijih, kar 69,5 % teh obiskovalcev pa je nakupno pot nadaljevalo na podroben spletni konfigurator za prilagoditev vozila in oddajo povpraševanja.

»Rezultati oglaševalske akcije za model Novi Tiguan so ponovno potrdili učinkovitost strategije in preizkušenega koncepta, saj smo z oglaševalsko akcijo uspeli doseči prave uporabnike, ki so izkazovali jasno nakupno namero ter so bili aktivno vključeni v prilagajanje vozila in izražanje zanimanja za nadaljnje informacije. Z uporabo prvoosebnih podatkov smo lahko bolj natančno usmerili svoje oglase, kar je vodilo do večje vključenosti uporabnikov, višje stopnje konverzij in boljših splošnih rezultatov oglaševalske akcije,« je rezultate komentiral Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu.