
Umetna inteligenca in njen vpliv na programatično oglaševanje
Kot vsak tehnološki napredek tudi umetna inteligenca predstavlja dvorezen meč. Njen hiter razvoj spreminja tudi programatično oglaševanje.

Strateške naložbe v lastne digitalne medije: od vsebin do zbiranja prvoosebnih podatkov in uspešnega digitalnega oglaševanja
V trenutnem digitalnem oglaševalskem prostoru smo trenutno na točki preobrata, ko postajata ključnega pomena zbiranje in analiziranje podatkov, ki jih podjetja pridobivajo neposredno od svojih uporabnikov. Ta trend je posledica zmanjšanja uporabe tretjeosebnih piškotkov, ki so v preteklosti predstavljali temelj personaliziranega oglaševanja. Sedaj se pozornost premika k prvoosebnim podatkom, ki vključujejo vedenjske vzorce ciljnih občinstev, pridobljene neposredno od obiskovalcev lastnih digitalnih platform. V nadaljevanju članka bomo raziskali, zakaj je vlaganje v razvoj lastnih digitalnih medijev postalo bistveno in kako ta pristop vodi do bolj ciljno usmerjenega in učinkovitega digitalnega oglaševanja.

Naložbe v programatično oglaševanje v ZDA naj bi do leta 2025 dosegle skoraj 180 milijard dolarjev
Programatično digitalno prikazno oglaševanje v ZDA beleži pomembno rast – lani je doseglo 11,5-odstotno rast, napovedi za naprej pa so še bistveno bolj optimistične.

Simon Cetin za Marketing magazin: Družba iPROM leto končuje z rastjo prometa
Simon Cetin, partner v družbi iPROM, je ob koncu leta za Marketing magazin strnil dogajanje v družbi iPROM v letu 2023.

Trendi in napovedi za programatično oglaševanje v letu 2024
Programatično oglaševanje je v zadnjih desetih letih doživelo velik razcvet. Kakšna pa bo njegova prihodnost?

Iščemo okrepitve na kadrovsko-pravnem področju: Asistent za kadrovsko administracijo (m/ž)
V ekipo vabimo asistenta na področju kadrovske in pravne administracije (m/ž), ki bo z natančnostjo in predanostjo skrbel za projekte na kadrovskem in pravnem področju. Novemu članu ekipe nudimo dinamično delovno okolje in možnosti za profesionalni razvoj.

Kako obvladovati podatke za učinkovit zakup digitalnih medijev v novi eri?
Digitalno oglaševanje se nenehno spreminja in preoblikuje, a opuščanje uporabe tretjeosebnih piškotkov predstavlja ključno prelomnico v zgodovini digitalnega trženja. Vstopamo v novo poglavje vzpostavljanja stika s ciljnimi javnostmi, kjer bodo aktivnosti temeljile na uporabi prvoosebnih podatkov, ki jih podjetja pridobijo neposredno od svojih občinstev na svoji spletni strani ali v mobilni aplikaciji. To predstavlja tudi začetek nove dobe v zakupu oglasnega prostora v digitalnih medijih, ki bo zahtevala globlje razumevanje in učinkovito uporabo teh dragocenih informacij za bolj ciljano in prilagojeno oglaševanje.

Digitalno oglaševanje združilo evropske telekomunikacijske velikane
Digitalno oglaševanje in njegova donosnost sta štiri evropske telekomunikacijske velikane vodila do ustanovitve skupnega tehnološkega podjetja.

Simon Cetin za DMS: Trendi v digitalnem oglaševanju: Preoblikovanje trga s tehnološkimi inovacijami in zasebnostjo
Kakšne trende v digitalnem oglaševanju pričakujemo v 2024? Simon Cetin, partner v družbi iPROM, je za Društvo za marketing Slovenije pripravil pregled šestih vzhajajočih priložnosti, za katere meni, da jih strokovnjaki za marketing ne smejo zamuditi.

Miloš Suša in Matjaž Robinšak za Marketing magazin: V nestanovitnih časih se nakupno vedenje ljudi nenehno spreminja
Raziskava, ki sta jo poleti 2023 izvedli družbi iPROM in Valicon, je analizirala nakupno vedenje slovenskih kupcev v štirih kategorijah: krediti, počitnice, avtomobili in zabavna elektronika. Ključne ugotovitve raziskave je povzel tudi Marketing magazin.
Arhiv
- 2025 april 1
- 2025 marec 1
- 2024 december 1
- 2024 september 1
- 2024 avgust 1
- 2024 julij 1
- 2024 maj 1
- 2024 marec 1
- 2024 januar 1
- 2023 oktober 1
- 2023 avgust 1
- 2023 junij 1
- 2023 januar 1
- 2022 oktober 1
- 2022 julij 1
- 2022 junij 1
- 2022 maj 1
- 2022 januar 1
- 2021 september 1
- 2021 julij 2
- 2021 maj 1
- 2021 marec 1
- 2021 januar 1
- 2020 december 1
- 2020 oktober 1
- 2020 avgust 1
- 2020 julij 1
- 2020 maj 1
- 2020 april 1
- 2020 februar 1
- 2020 januar 1
- 2019 oktober 1
- 2019 junij 1
- 2019 april 2
- 2019 marec 1
- 2019 februar 1
- 2019 januar 1
- 2018 oktober 2
- 2018 september 1
- 2018 julij 1
- 2018 april 1
- 2018 februar 1
- 2018 januar 1
- 2017 november 1
- 2017 oktober 1
- 2017 julij 1
- 2017 junij 2
- 2017 februar 1
- 2017 januar 1
- 2016 december 1
- 2016 november 1
- 2016 oktober 1
- 2016 september 1
- 2016 avgust 1
- 2016 julij 1
- 2016 junij 2
- 2016 maj 1
- 2016 april 1
- 2016 marec 1
- 2016 januar 1
- 2015 oktober 1
- 2015 september 1
- 2015 avgust 1
- 2015 maj 1
- 2015 februar 1
- 2015 januar 1
- 2014 november 1
- 2014 avgust 1
- 2014 junij 1
- 2014 maj 1
- 2014 april 1
- 2014 marec 2
- 2014 februar 2
- 2014 januar 2
- 2013 december 1
- 2013 november 1
- 2013 oktober 2
- 2013 september 1
- 2013 avgust 2
- 2013 junij 2
- 2013 maj 1
- 2013 april 2
- 2013 marec 1
- 2013 januar 2
- 2012 november 1
- 2012 oktober 1
- 2012 september 1
- 2012 avgust 2
- 2012 julij 1
- 2012 junij 3
- 2012 marec 4
- 2012 januar 2
- 2011 december 1
- 2011 november 1
- 2011 oktober 1
- 2011 september 1
- 2011 junij 1
- 2011 april 1
- 2011 marec 1
- 2011 januar 1
- 2010 oktober 1
- 2010 avgust 2
- 2010 julij 1
- 2010 junij 1
- 2010 marec 1
- 2010 februar 1
- 2010 januar 1
- 2009 december 1
- 2009 september 1
- 2009 avgust 1
- 2009 junij 1
- 2009 maj 1
- 2009 februar 1
- 2009 januar 2
- 2008 december 1
- 2008 november 1
- 2008 oktober 1
- 2008 september 2
- 2008 julij 1
- 2008 junij 1
- 2008 maj 1
- 2008 marec 1
- 2008 februar 2
- 2007 oktober 2
- 2007 september 1
- 2007 avgust 1
- 2007 julij 1
- 2007 junij 1
- 2007 maj 1
- 2007 april 2
- 2007 marec 1
- 2007 februar 1
- 2007 januar 3
- 2006 november 1
- 2006 oktober 1
- 2006 september 1
- 2006 julij 2
- 2006 junij 1
- 2006 maj 2
- 2006 april 1
- 2006 marec 1
- 2006 februar 2
- 2006 januar 1
- 2005 december 1
- 2005 november 1
- 2005 oktober 2
- 2005 avgust 1
- 2005 junij 2
- 2005 maj 1
- 2005 marec 1
- 2005 februar 1
- 2005 januar 1
- 2004 november 2
- 2004 oktober 1
- 2004 september 1
- 2004 avgust 1
- 2004 julij 1
- 2004 junij 2
- 2004 maj 1
- 2004 april 1
- 2004 februar 2
- 2004 januar 1
- 2003 december 1
- 2003 november 2
- 2003 oktober 1
- 2003 september 1
- 2003 julij 2
- 2003 junij 1
- 2003 maj 1
- 2003 april 2
- 2003 marec 3
- 2003 februar 3
- 2003 januar 1
- 2002 december 1
- 2002 november 2
- 2002 oktober 3
- 2002 september 3
- 2002 avgust 2
- 2002 julij 2
- 2002 junij 1
- 2002 maj 1
- 2002 april 1
- 2002 marec 2
- 2002 februar 2
- 2002 januar 1
- 2001 december 2
- 2001 november 2
- 2001 oktober 1
- 2001 junij 1
- 2001 marec 2
- 2001 januar 2
- 2000 november 2
- 2000 oktober 1
- 2000 avgust 1
- 2000 junij 1
- 2000 februar 1