Je digitalna agencija le zakupnik spletnega prostora ali vaš strateški partner? iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Je digitalna agencija le zakupnik spletnega prostora ali vaš strateški partner?

Kako uspeti in s čim ohranjati konkurenčno prednost? Odgovore iščejo tako podjetja kot digitalne agencije, ki jim v procesu rasti nudimo storitveno podporo. Rezultati ne pridejo sami od sebe in še zdaleč niso samoumevni: ravno nasprotno, so odsev ekipnega dela in dolgoročnega sodelovanja več deležnikov – interne ekipe, kreativcev in digitalne agencije – ki skupaj doprinesemo k razvoju celostne in sodobnemu potrošniku prilagojene strategije digitalnega nastopa.

Preberi več
15 metrik, ki so se v digitalni praksi pokazale kot najbolj koristne - iPROM Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

15 metrik, ki so se v digitalni praksi pokazale kot najbolj koristne

V dobi, ko so pomembni rezultati, sproten pregled nad njimi prihrani marsikatero preglavico in pomaga ohranjati fokus na zagotavljanju poslovne rasti. Kako vam izbor KPI-jev na digitalu in njihovo dolgoročno spremljanje lahko pomaga do ciljev?

Preberi več
Kako interpretirati metrike na digitalu? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Uroš Končar

Kako interpretirati metrike na digitalu?

Kar v poslu šteje, so rezultati; ključni kazalniki uspešnosti (KPI-ji) pa tisti, ki zagotavljajo, da do njih pridete. Vsi pa vemo, da lahko do pričakovane rasti mine veliko časa; vseh vmesnih korakov, ki nanjo vplivajo, pa pogosto ne moremo neposredno pretvoriti v oprijemljive vrednosti.

Preberi več
Kam gremo s tehnologijo? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Struna

Kam gremo s tehnologijo?

Vas zanima, kako bo izgledala prihodnost oglaševanja? V prihodnjih letih jo bodo pomembno zaznamovali trendi, kot so internet stvari, nativno oglaševanje, množice podatkov in programatični zakup.

Preberi več
Kaj lahko igra Pokemon Go nauči oglaševalce? - iPROM - Novice iz sveta-01-01

Kaj lahko igra Pokemon Go nauči oglaševalce?

Današnji potrošnik želi biti povezan in fizično vključen. Od tod tudi takšna priljubljenost igre Pokemon Go. Igre, ki temeljijo na lokaciji, lahko znanim blagovnim znamkam ali določenim krajem pomagajo, da spet postanejo zanimivi in razburljivi.

Preberi več
Digitalna preobrazba podjetij je (velik) izziv - iPROM - Novice iz sveta

Digitalna preobrazba podjetij je (velik) izziv

Več kot polovica direktorjev je prepričanih, da obstaja kar nekaj ovir, ki jih še morajo premagati, da bodo njihova podjetja v koraku z digitalnim svetom. Med drugim so to odkrivanje navad novih kupcev, pomanjkanje podatkov in pravne zagate.

Preberi več
Vpliv prisotnosti blagovne znamke na družbenih omrežjih v času praznikov - iPROM - Novice iz sveta-01

Vpliv prisotnosti blagovne znamke na družbenih omrežjih v času praznikov

Julijska raziskava podjetja G/O Digital razkriva, da medijska prisotnost blagovnih znamk v družbenih omrežjih lahko vpliva na nakupne odločitve v času praznikov.

Preberi več
Je vsebinski marketing vaša nova mantra? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Sebastjan Pirih

Je vsebinski marketing vaša nova mantra?

Sebastjan predstavlja vtise iz POMP Foruma, kjer so mednarodni strokovnjaki razpravljali o stanju in prihodnosti vsebinskega marketinga. Pri tem poudarja, da je vsebina brez distribucije kot kralj brez kraljice ali drugače: tudi odlična vsebina brez ustrezne oglaševalske podpore ostane neopažena.

Preberi več
Primera Skittles in Norwegian Airlines  ali kako uporabiti marketing v realnem času - iPROM - Novice iz sveta

Primera Skittles in Norwegian Airlines ali kako uporabiti marketing v realnem času

Marketing v realnem času je lahko odlična priložnost za blagovno znamko, da pokaže svojo kreativnost in takojšen odziv. Se pa mora znamka zavedati posledic, ki jih lahko prinese takojšen odziv. Dobro je imeti res pametno idejo, preden se spustite v pogovor.

Preberi več
Stratesko-v-novo-leto-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Leon-Brencic-01

Strateško v novo leto

Četudi smo komaj dobro zaključili s kampanjami ob začetku novega šolskega leta in v zraku še vedno čutimo poletje, se za mnoge v naši industriji v ozadju že odvijajo priprave za zadnji vrhunec v letu – božično-novoletne praznike. Ti bodo v ultimativni decembrski etapi preizkusili vse znanje in sposobnosti oglaševalcev v boju za izstopajoče aktivacije in pozornost uporabnikov.

Preberi več

Arhiv