Kaj-ustvarja-(dodano)-vrednost-v-digitalnem-svetu-iPROM-Novice-iz-sveta

Kaj ustvarja (dodano) vrednost v digitalnem svetu?

Ste vedeli, da kar 70 odstotkov prebivalstva po svetu dnevno spremlja horoskop? V časopisju, preko radia ter televizije in, seveda, interneta. A horoskop je le ena izmed vsebin, primernih za morebitno monetizacijo na »klasičnih«, digitalnih in mobilnih platformah.

Preberi več
Vpliv-umetne-inteligence-in-tehnologije-strojnega-ucenja-na-marketing-iPROM-Novice-iz-sveta

Vpliv umetne inteligence in tehnologije strojnega učenja na marketing

Zdi se, da bo marketing z uporabo umetne inteligence, strojnega učenja in avtomatiziranih vmesnikov letos še bolj vstopil v znanstvenofantastično prihodnost. Avtomatizacija, ki je imela doslej večinoma prek programatičnega zakupa le manjšo vlogo, si danes zasluži pomembno mesto, kar morajo tržniki pri svojih marketinških kampanjah upoštevati.

Preberi več
Google-aktivno-vstopa-na-področje-OTT-iPROM-Novice-iz-sveta

Google aktivno vstopa na področje OTT

Po več mesecih govoric je Google prejšnji torek predstavil YouTube TV, s katerim bo vstopil na področje dostave TV-vsebin prek interneta (OTT).

Preberi več
Mobile-world-congress-2017-in-prihodnost-digitalnega-oglasevanja-iPROM-Mnenja-strokovnjakov-Tomaz-Tomsic

Mobile World Congress 2017 in prihodnost digitalnega oglaševanja

Sejem Mobile World Congress (MWC) je v preteklosti razveseljeval predvsem telekomunikacijske operaterje in izdelovalce mobilnih telefonov, danes pa je mobilnost dosegla prav vse in vsakogar, zato ga redno spremljajmo tudi razvojniki, tržniki in oglaševalci, saj nam poda praktičen vpogled, s čim se bomo ukvarjali v prihodnjih letih.

Preberi več
Internet-stvari-(IoT)-potencial-na-trgu-in-trendi-v-letu-2017-iPROM-Novice-iz-sveta

Internet stvari (IoT): potencial na trgu in trendi v letu 2017

Internet stvari (IoT) je nova modna beseda, o kateri vse pogosteje govorijo podjetja v povezavi z digitalno preobrazbo. Trg se vztrajno razvija in kmalu bo s svojo inovativnostjo povsem spremenil bivanje v vašem domu, prav tako pa tudi poslovanje vašega podjetja.

Preberi več
Video-vsebine-na-digitalnih-kanalih-v-porastu-iPROM-Novice-iz-sveta

Video vsebine na digitalnih kanalih v porastu

Uporaba videa nenehno raste, zato so začeli ustvarjalci raziskovati najboljše načine za njegovo vključevanje v lastne digitalne strategije. Zahvaljujoč izjemni rasti videa v preteklem letu, bo letošnje leto pomembno za video vsebine.

Preberi več
Digital govori jezik 0 1. Kaj pa vaša strategija? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Digital govori jezik 0 1. Kaj pa vaša strategija?

Digitalni kanal raste in si kot enakovreden, če ne celo ultimativni medij, utira pot v celostne trženjske strategije. Na tej poti se slovenska podjetja srečujejo z nekaj ovirami, ki jim onemogočajo hitrejši razvoj v smeri globalnih trendov.

Preberi več
Strojno učenje in nakupna pot - iPROM - Novice iz sveta

Strojno učenje in nakupna pot

V naslednjih 12 mesecih lahko pričakujemo, da bo avtomatizacija prevzela večjo vlogo tudi pri načrtovanju kampanj. Zahvala za to gre vse večji sprejetosti strojnega učenja. In razlog? Stroji lahko kvantitativno ovrednotijo nakupno pot milijonov kupcev precej hitreje in učinkoviteje, kot to lahko stori katerakoli ekipa za načrtovanje.

Preberi več
iPROM podprl Effie kot partner nove kategorije »Inovacije, tehnologija in medijske ideje« - iPROM novice

iPROM podprl Effie kot partner nove kategorije »Inovacije, tehnologija in medijske ideje«

Letos smo ponosni partner nagrade Effie, ki ocenjuje tržno-komunikacijsko učinkovitost agencij in oglaševalcev. Ob tej priložnosti je nastal tudi intervju z Leonom Brenčičem, direktorjem odnosov z naročniki v iPROM-u in drugostopenjskim članom Effie žirije. Kot sam pravi, je na novo sodelovanje izredno ponosen, saj je nagrada blizu strateškim usmeritvam in prizadevanjem iPROM-a: »Učinkovitost in inovacije so zapisane v naš DNK.«

Preberi več
Naložbe v digitalni marketing bodo do leta 2021 dosegle 118 milijard dolarjev - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalni marketing bodo do leta 2021 dosegle 118 milijard dolarjev

Podjetje Forrester napoveduje, da naj bi naložbe v digitalni marketing v letu 2021 dosegle 118 milijard ameriških dolarjev, a se bodo selile iz oglaševanja, ki temelji zgolj na količini, v samo izkušnjo potrošnika z blagovno znamko. Kakovost bo torej pred količino.

Preberi več

Arhiv