Luka Andrejak - IAB Akademija

Luka Andrejak na 7. IAB Akademiji o tehnoloških trendih v programatiku

V okviru 7 IAB Akademije, ki je potekala 9. maja v Kongresni dvorani Kristalne palače v BTC-ju, je Luka Andrejak, iPROM-ov strokovnjak za programatične tehnološke rešitve, predstavil ključne tehnološke trende na področju programatičnega ekosistema.

Preberi več
Programatično oglaševanje raste na vseh kanalih

Programatično oglaševanje raste na vseh kanalih

Programatično oglaševanje raste na vseh komunikacijskih kanalih, tudi na mobilnem. Njegove prednosti so zlasti optimizacija, preglednost in nadzor nad kampanjami.

Preberi več
Najpomembnejše metrike za analizo družbenih medijev

Najpomembnejše metrike za analizo družbenih medijev

Za sprejemanje boljših poslovnih odločitev je pomembno, da podjetja spremljamo svoje delovanje v družbenih medijih in izbiramo prave metrike za analizo.

Preberi več
Vsebine OTT in prihajajoči trendi

Vsebine OTT in prihajajoči trendi

Vsebine OTT dosegajo svoj vrhunec in predstavljajo ključne trende v digitalnem svetu. Pri tem pa prihaja tudi do tehničnih izzivov, s katerimi se spopadajo tista podjetja, ki že ponujajo vsebine OTT, in tista, ki so še v fazi njihovega načrtovanja.

Preberi več
18 sr(e)čnih let iPROM-a

18 sr(e)čnih let iPROM-a

iPROM letos praznuje polnoletnost. Idejo o podjetju, ki bo oralo ledino na področju digitala v Sloveniji in širše, pa sta Simon Cetin in Dejan Struna imela že veliko prej. Rodila se je skozi prijateljstvo – s strastjo in podjetniškim duhom.

Preberi več
V središču sodobne strategije so podatki - Leon Brenčič

V središču sodobne strategije so podatki

Dobra novica je, da je tehnologija danes tako napredovala, da podatki o uporabnikih izboljšujejo možnosti za doseganje boljših poslovnih rezultatov. Dejstvo pa je, da njihovega potenciala podjetja (še) ne izkoriščajo v celoti.

Preberi več
eMarketer: nove napovedi za direktni programaticni zakup

eMarketer: Nove napovedi za direktni programatični zakup

Direktni programatični zakup bo v letu 2017 dosegel 30 000 milijonov eurov.

Preberi več
Programatično oglaševanje zagotavlja boljšo učinkovitost - iPROM Novice iz sveta

Programatično oglaševanje zagotavlja boljšo učinkovitost

Programatično oglaševanje zagotavlja prilagodljivost pri upravljanju kampanj. Množica podatkov omogoča ciljanje in poročanje, kar poveča učinkovitost kampanje.

Preberi več
Twitter ponudil klepetalni bot

Twitter ponudil klepetalni bot

Podjetja lahko na Twitterju po novem ustvarijo klepetalni bot, ki jim bo pomagal pri odgovarjanju na neposredna sporočila.

Preberi več
Blagovne znamke se vse bolj poslužujejo marketinga z vplivneži

Blagovne znamke se vse bolj poslužujejo marketinga z vplivneži

Marketingarji vedno znova iščejo nove alternativne načine za doseganje potrošnikov. Eden izmed bolj inovativnih pristopov je marketing z vplivneži.

Preberi več

Arhiv