O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije - iPROM Mnenja strokovnjakov Miha Rejc

O vplivnežih in pomenu njihovega vključevanja v marketinške strategije

Osebam, ki postanejo satelitski komunikacijski kanali blagovne znamke, izdelka ali storitve, rečemo ambasadorji oz. vplivneži. Tovrsten marketinški pristop je ponovno aktualiziran, četudi s koreninami sega že v 40. leta prejšnjega stoletja. O vključevanju vplivnežev v marketinške strategije piše Miha Rejc, vodja oddelka za družbene medije v iPROM-u.

Preberi več
TIKTAK-koledarcek-Q2-iPROM-infografika-share

#TIKTAK koledarček Q2: Čas je, da se vključite v pogovor

Upravljanje družbenih medijev ni enostavno. A še težje je, če nimate načrta! #TikTak koledarček za drugo četrtletje vam bo pomagal pri pravočasni organizaciji in vključevanju v pogovor pri dogodkih, ki so strateško pomembni tudi za vaše podjetje.

Preberi več
iPROM-ponovno-sponzor-festivala-SOF-iPROM-novice

iPROM ponovno sponzor festivala SOF

V iPROM-u smo zavezani k odličnosti, zato si prizadevamo podpreti projekte in dogodke, ki s kakovostno in strokovno vsebino pripomorejo k dvigovanju ugleda in zaupanja v oglaševalsko stroko.

Preberi več
Inovativna uporaba spletne analitike v letosnjem letu - iPROM - Novice iz sveta

Inovativna uporaba spletne analitike v letošnjem letu

Vloga spletne analitike se bo v letošnjem letu bistveno razširila. Z njeno pomočjo bodo lahko podjetja izboljšala svojo zunanjo komunikacijo in predvsem dobila boljši vpogled v razumevanje svojih uporabnikov.

Preberi več
Ne zamudite vzpona mobilnega oglaševanja

Ne zamudite vzpona mobilnega oglaševanja!

Kljub občutni porasti mobilnega oglaševanja je med oglaševalci še vedno moč zaslediti zadržek do naložb v ta segment. Kaj pa so – poleg samih številk – ostale prednosti mobilnega oglaševanja?

Preberi več
iPROM-u-se-je-pridruzil-Miha-Rejc-iPROM-Novice-2

iPROM-u se je pridružil Miha Rejc

Digitalni medijski agenciji iPROM se je pridružil Miha Rejc, ki bo skrbel za razvoj in krepitev segmenta vsebinskega marketinga na družbenih medijih.

Preberi več
d3con-Programaticnost-je-postala-prevladujoci-trend-v-marketingu

d3con: Programatičnost je postala prevladujoči trend v marketingu!

V Hamburgu vsako leto spomladi poteka konferenca d3con o programatičnem oglaševanju. Na letošnji konferenci, katere rdeča nit je bila predvsem prepletanje podatkov, tehnologij in medijev, se je zbralo več kot 1800 udeležencev iz vodilnih oglaševalskih agencij, založnikov in ponudnikov storitev, med katerimi so bili tudi naši sodelavci iz tehnično-razvojnega oddelka.

Preberi več
Kaj-so-podjetja-pridobila-z-Instagram Stories-iPROM-Novice-iz-sveta

Kaj so podjetja pridobila z Instagram Stories?

Instagram je lani poleti predstavil funkcionalnost Instagram Stories, ki jo trenutno dnevno uporablja že 150 milijonov uporabnikov. S tem od svoje »starejše sestre« Snapchat zaostaja le še za 11 milijonov. Ob tem so pri Instagramu priložnosti za podjetja še nadgradili in jim ponudili celostranske oglase, ki bodo umeščeni med zgodbe oseb, ki jim uporabniki sledijo.

Preberi več
Kaj-ustvarja-(dodano)-vrednost-v-digitalnem-svetu-iPROM-Novice-iz-sveta

Kaj ustvarja (dodano) vrednost v digitalnem svetu?

Ste vedeli, da kar 70 odstotkov prebivalstva po svetu dnevno spremlja horoskop? V časopisju, preko radia ter televizije in, seveda, interneta. A horoskop je le ena izmed vsebin, primernih za morebitno monetizacijo na »klasičnih«, digitalnih in mobilnih platformah.

Preberi več
Vpliv-umetne-inteligence-in-tehnologije-strojnega-ucenja-na-marketing-iPROM-Novice-iz-sveta

Vpliv umetne inteligence in tehnologije strojnega učenja na marketing

Zdi se, da bo marketing z uporabo umetne inteligence, strojnega učenja in avtomatiziranih vmesnikov letos še bolj vstopil v znanstvenofantastično prihodnost. Avtomatizacija, ki je imela doslej večinoma prek programatičnega zakupa le manjšo vlogo, si danes zasluži pomembno mesto, kar morajo tržniki pri svojih marketinških kampanjah upoštevati.

Preberi več

Arhiv