Digitalno oglaševanje v Sloveniji predstavlja že 24 odstotkov celotnega oglaševalskega kolača

Digitalno oglaševanje v Sloveniji predstavlja že 24 odstotkov celotnega oglaševalskega kolača

V Sloveniji je digitalno oglaševanje glede na preteklo leto zraslo za 33,2 odstotka, kar Slovenijo uvršča na 2. mesto po rasti v EU. IAB-jeva raziskava AdEx je pokazala, da se digitalni trgi krepijo v vseh državah, v Sloveniji pa digitalno oglaševanje predstavlja že 24 odstotkov celotnega oglaševalskega kolača oz. 39,9 milijonov evrov.

Preberi več
So podatki za vas le številke ali priložnosti?

So podatki za vas le številke ali priložnosti?

S podatkovno analitiko, katere glavna cilja sta načrtovanje in napovedovanje, je mogoče izboljšati vrednost izdelka v očeh kupcev ter razumeti njihovo dejansko vedenje.

Preberi več
Tekstopisce bo kmalu nadomestila umetna inteligenca

Tekstopisce bo kmalu nadomestila umetna inteligenca

Tekstopisce bodo v prihodnosti nadomestili roboti, ki bodo lahko ustvarjali več različnih kampanj hkrati.

Preberi več
Slovenski trg digitalnega oglaševanja zabeležil drugo največjo rast v Evropi

Slovenski trg digitalnega oglaševanja zabeležil drugo največjo rast v Evropi

Slovenski trg je v letu 2016 zabeležil drugo največjo rast digitalnega oglaševanja v Evropi, je pokazala najnovejša IAB-jeva raziskava AdEx. Digitalni trg se krepi v vseh 27 evropskih državah, zajetih v raziskavo.

Preberi več
S pomočjo podatkov konkurence do boljših rezultatov plačljivega iskanja

S pomočjo podatkov konkurence do boljših rezultatov plačljivega iskanja

S spremljanjem podatkov konkurence lahko oglaševalci dobijo širši vpogled v svoje lastne kampanje in sprejemajo bolj premišljene strateške odločitve.

Preberi več
Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov - iPROM Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Kako do pozornosti in vpletenosti uporabnikov?

Za učinkovito digitalno komunikacijo ni enostavnega recepta. Vse več je treba vlagati v različne nagovore, družbena omrežja in digitalnemu okolju prilagojene formate vsebin. V digitalnem oglaševanju se pojavlja potreba po celostnem nastopu in eksperimentiranju; največjo odzivnost pa spodbudijo napredni oglasni formati.

Preberi več
Digitalne metrike se spreminjajo glede na starost

Digitalne metrike se spreminjajo glede na starost

Raziskave so pokazale, da se digitalne metrike razlikujejo glede na starost managerjev v oglaševanju.

Preberi več
Twitter vplivneži Vplivneži na Twitterju nova priložnost za oglaševalce

Vplivneži na Twitterju nova priložnost za oglaševalce

Vplivneži na Twitterju so nova priložnost za organsko doseganje ciljnega občinstva blagovne znamke. Twitterjeve posodobitve omogočajo bolj privlačne vsebine za deljenje.

Preberi več
Znamčenje bodo v prihodnosti izvajali roboti

Znamčenje bodo v prihodnosti izvajali roboti

Znamčenje je začela prevzemati tehnologija, ki bo postala gonilna sila kampanj. Ponavljajoča testiranja, strojno učenje in personalizacija bodo omogočali predvidljive in merljive rezultate.

Preberi več
Luka Andrejak - IAB Akademija

Luka Andrejak na 7. IAB Akademiji o tehnoloških trendih v programatiku

V okviru 7 IAB Akademije, ki je potekala 9. maja v Kongresni dvorani Kristalne palače v BTC-ju, je Luka Andrejak, iPROM-ov strokovnjak za programatične tehnološke rešitve, predstavil ključne tehnološke trende na področju programatičnega ekosistema.

Preberi več

Arhiv