Digitalni radio v Zahodni Evropi v razcvetu - iPROM  - Novice iz sveta

Digitalni radio v Zahodni Evropi v razcvetu

Digitalni radio postaja v Zahodni Evropi vse bolj priljubljen – v Združenem kraljestvu ga posluša že več kot 61 odstotkov odraslih.

Preberi več
Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1.del): Taktike za implementacijo

Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1. del): Taktike za implementacijo

Z napredno tehnologijo trženja prihaja množica podatkov, ki ob natančnem vpogledu oglaševalcem omogoča nagovarjanje svojih potencialnih kupcev ob pravem trenutku, kar jih učinkovito spodbuja k nakupu. Kljub številnim priložnostim, ki jih nudi nova tehnologija, je pri snovanju zgodb o uspehu strategija še vedno poglavitnega pomena. Najpomembnejša komponenta je zagotovo način dostave personaliziranega oglaševalskega sporočila – ob pravem času, na pravem mestu.

Preberi več
Obogatena resničnost postaja nov trend mobilnih telefonov - iPROM - Novice iz sveta

Obogatena resničnost postaja nov trend mobilnih telefonov

Obogatena resničnost predstavlja nemalo priložnosti za podjetja, kupcem pa bo omogočila posebno doživetje ob nakupovanju izdelkov od doma.

Preberi več
OTT – kratica, ki si jo velja zapomniti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

OTT – kratica, ki si jo velja zapomniti

V zadnjih treh mesecih so se skladi tveganega kapitala ogreli za nove televizijske in video platforme, znane tudi pod kratico OTT. Platforme Samba TV, Conviva, FuboTV, TubiTV in Mux so skupaj nabrale kar 150 milijonov dolarjev svežega kapitala, s čimer dokazujejo prihod naslednjega vala inovacij na področjih digitalnih medijev in spremljanja video vsebin.

Preberi več
Zaposlimo samostojnega strokovnega sodelavca za korporativno komuniciranje (m/ž)

Zaposlimo samostojnega strokovnega sodelavca za korporativno komuniciranje (m/ž)

Pridruži se iPROM-ovi ekipi in soustvarjaj nove zgodbe na področju digitalnega oglaševanja.

Preberi več
E-pošta je za številne oglaševalce še vedno kraljica - iPROM - Novice iz sveta

E-pošta je za številne oglaševalce še vedno kraljica

E-pošta ostaja zaradi svojega dosega in stabilne učinkovitosti med oglaševalci priljubljen komunikacijski kanal.

Preberi več
Miha Rejc za MM – Kako učinkovito pripovedovati zgodbo svoje blagovne znamke na spletu: Vplivajte prek vplivnežev!

Miha Rejc za MM – Kako učinkovito pripovedovati zgodbo svoje blagovne znamke na spletu: Vplivajte prek vplivnežev!

Govorice (ang. word of mouth) veljajo za najbolj vpliven kanal odločanja. Zakaj? Ker je v naravi človeka, da bolj zaupamo ljudem, ki jih poznamo, kot neosebnim sporočilom, za katerimi ni nam poznanega obraza. V jeziku interneta to vlogo prevzemajo t. i. vplivneži (ang. influencers), posamezniki z velikim številom sledilcev na družbenih omrežjih, ki so nam zato (po)znani.

Preberi več
Vplivnostni marketing pridobil nove funkcije na Facebooku - iPROM - Novice iz sveta

Vplivnostni marketing pridobil nove funkcije na Facebooku

Vplivnostni marketing je v porastu in družbena omrežja dodajajo nove funkcije za boljše in bolj transparentno sodelovanje med blagovno znamko in vplivnežem.

Preberi več
Osem-razlogov-zakaj-morajo-blagovne-znamke-uporabljati-Facebook-Live-iPROM-Novice-iz-sveta

Osem razlogov, zakaj morajo blagovne znamke uporabljati Facebook Live

Facebook je na začetku 2016 predstavil možnost prenosa videa v živo Facebook Live. Več kot leto kasneje je mnoge blagovne znamke še ne izkoriščajo v celoti, zato sledi osem glavnih prednosti.

Preberi več
Twitterjev hashtag praznuje 10 let - iPROM - Novice iz sveta

Twitterjev hashtag praznuje 10 let

Twitterjev hashtag je 23. avgusta praznoval že 10 let. Iz skromne zamisli o označevanju pogovorov je prerasel v pravi fenomen v digitalnem svetu.

Preberi več

Arhiv