OTT in VoD prevzemata tradicionalno televizijo - iPROM - Novice iz sveta

OTT in VoD prevzemata tradicionalno televizijo

OTT in VoD pridobivata vse več pozornosti in prevzemata vlogo tradicionalne televizije. A ostaja izziv, kako zaslužiti z njima.

Preberi več
Zadeva e-poštnega sporočila je vaš osvajalni nagovor: Ustrezno odprite pogovor s stranko - iPROM - Mnjenja strokovnjakov - Lucie Pokorna

Zadeva e-poštnega sporočila je vaš osvajalni nagovor: Ustrezno odprite pogovor s stranko!

Zadeva e-poštnega sporočila je kot osvajalni nagovor v baru, ko želite nagovoriti zanimivo osebo in z njo stopiti v stik. Od tega, kako boste odprli pogovor, bo odvisno, kako se bo vajin odnos razvijal naprej – mogoče boste našli ljubezen svojega življenja, mogoče pa vas bo tisti ali tista zelo hitro odslovil/a. Podobno velja tudi pri e-poštnem marketingu: zadeva sporočila vam odpira (ali zapira!) vrata do potencialne stranke!

Preberi več
Katerim družbenim omrežjem dajejo prednost vplivneži - iPROM - Novice iz sveta

Katerim družbenim omrežjem dajejo prednost vplivneži

Vplivneži dajejo prednost družbenim omrežjem, ki so izredno vizualna in ponujajo ciljanje na širšo skupino uporabnikov, ki jih zanimajo njihove dejavnosti.

Preberi več
OTT postaja naslednja oglaševalska velesila - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

OTT postaja naslednja oglaševalska velesila

V oglaševalskem kolaču si televizija že dolgo reže največji kos. Delež televizijskega oglaševanja se nikoli ni zdel ogrožen, saj je zadnja desetletja stalno rastel. A na obzorju je resen tekmec, ki z enakimi in boljšimi vsebinami, zagotovljenimi kadarkoli jih uporabnik želi, prepričuje oglaševalce v svoje sposobnosti. S pametnimi podatki v realnem času namreč omogoča napredno ciljanje in upravljanje oglaševanja. Platforme OTT (Over-the-top content) različnih ponudnikov že danes služijo oglaševalske milijarde (v poljubni svetovni valuti).

Preberi več
Platforme OTT deležne vse več pozornosti uporabnikov - iPROM - Novice iz sveta

Platforme OTT deležne vse več pozornosti uporabnikov

Platforme OTT pridobivajo vedno več pozornosti uporabnikov. Upadanje tradicionalnih televizijskih naročnin vpliva na nižanje proračunov, namenjenih TV-oglaševanju.

Preberi več
Pametni telefon in tesna navezanost najstnikov nanj - iPROM - Novice iz sveta

Pametni telefon in tesna navezanost najstnikov nanj

Najstniki se zelo navežejo na svoj pametni telefon. Skoraj 40 odstotkov najstnikov, starih med 13 in 17 let, brez njega ne bi zdržalo niti en dan.

Preberi več
Programatično prikazno oglaševanje v Evropi raste - iPROM - Novice iz sveta

Programatično prikazno oglaševanje v Evropi raste

Programatično prikazno oglaševanje je v Evropi zabeležilo 42,7-odstotno rast. Leta 2016 je bil ta trg vreden 8,1 milijarde evrov, leto prej pa 5,7 milijarde.

Preberi več
Ključni trendi digitalnega oglaševanja v letu 2017 - iPROM - Novice iz sveta

Ključni trendi digitalnega oglaševanja v letu 2017

Trendi digitalnega oglaševanja se spreminjajo izjemno hitro, zato so pomembna polletna poročila, ki tokrat v ospredje postavljajo predvsem personalizacijo.

Preberi več
Digitalni radio v Zahodni Evropi v razcvetu - iPROM  - Novice iz sveta

Digitalni radio v Zahodni Evropi v razcvetu

Digitalni radio postaja v Zahodni Evropi vse bolj priljubljen – v Združenem kraljestvu ga posluša že več kot 61 odstotkov odraslih.

Preberi več
Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1.del): Taktike za implementacijo

Personalizacija – ko pravo sporočilo učinkovito doseže vašega potrošnika (1. del): Taktike za implementacijo

Z napredno tehnologijo trženja prihaja množica podatkov, ki ob natančnem vpogledu oglaševalcem omogoča nagovarjanje svojih potencialnih kupcev ob pravem trenutku, kar jih učinkovito spodbuja k nakupu. Kljub številnim priložnostim, ki jih nudi nova tehnologija, je pri snovanju zgodb o uspehu strategija še vedno poglavitnega pomena. Najpomembnejša komponenta je zagotovo način dostave personaliziranega oglaševalskega sporočila – ob pravem času, na pravem mestu.

Preberi več

Arhiv