Programatično oglaševanje za večjo transparentnost, nadzor in kakovost - iPROM - Novice iz sveta

Programatično oglaševanje za večjo transparentnost, nadzor in kakovost

Programatično oglaševanje je uporabno orodje za doseganje ključnih kazalnikov uspešnosti ter za večjo transparentnost, boljši nadzor in višjo kakovost oglaševanja.

Preberi več
Spodbude na digitalnih kanalih močno vplivajo na nakup avtomobila-iPROM-PRESS

Raziskava iPROM in Valicon: Spodbude na digitalnih kanalih močno vplivajo na nakup avtomobila

iPROM in Valicon sta konec leta 2017 izvedla vseslovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta ugotavljala, kako pri slovenskih kupcih poteka nakupna pot in kakšno vlogo igrajo pri tem digitalni kanali. V raziskavi je nakupna pot potrošnika vrednotena skozi sedem faz nakupnega procesa, in sicer za štiri kategorije – počitnice, zabavna elektronika, krediti in avtomobilizem.

Preberi več

Raziskava iPROM in Valicon: Spodbude na digitalnih kanalih močno vplivajo na nakup avtomobila

Nakupne navade ostajajo enake, spremenila se je uporaba tehnologije med nakupnim procesom. Potrošniki vedno bolj uporabljajo digitalno in posebej mobilno okolje za odločanje, kar kaže na naraščajočo potrebo po digitalnem komuniciranju s potrošniki.

Preberi več
Kako dobro poznate svoje potrošnike-iPROM-Novice iz sveta

Kako dobro poznate svoje potrošnike?

Morda si mislite, da dovolj dobro poznate svoje potrošnike. Pa jih res? Na čem temelji vaše poznavanje potrošnikov?

Preberi več
Moč iskalnega marketinga-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Anže Hribar

Moč iskalnega marketinga

Ostati relevanten in viden na trgu, prenasičenem z informacijami, je eden primarnih ciljev vsake blagovne znamke, pri čemur brez uporabe iskalnega marketinga zagotovo ne gre.

Preberi več
5 trendov, ki bodo vplivali na trženje aplikacij v letu 2018-iPROM-Novice iz sveta

5 trendov, ki bodo vplivali na trženje aplikacij v letu 2018

Na trgu mobilnih aplikacij se odpira mnogo priložnosti. Tisti, ki bodo obvladali nova orodja in tehnologijo, bodo lahko deležni neverjetne rasti in donosnosti.

Preberi več
ABC nativnega oglaševanje ali zakaj mu rečemo tudi domorodno oglaševanje-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Uros Končar

ABC nativnega oglaševanje ali zakaj mu rečemo tudi domorodno oglaševanje

Številne analize in izkušnje iz prakse dokazujejo, da nativno oglaševanje ni le trend, ampak postaja eden izmed standardov v digitalnem marketingu.

Preberi več
Splosna uredba o varstvu podatkov za oglaševalce ni konec sveta-iPROM-Novice iz sveta

Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) za oglaševalce ni konec sveta

Med oglaševalci več spokojnosti glede GDPR-ja, vendar bo za zagotovitev skladnosti potrebnega še nekaj dela.

Preberi več
Izkušnja na mobilnih napravah spreminja nakupno pot potrošnika-iPROM-Novice iz sveta

Podatki o uporabnikih so ključnega pomena na nakupni poti

Nakupna pot potrošnika se na mobilnih napravah spreminja in ustvarja večjo potrebo, da trgovci pametno uporabijo podatke o potrošnikih, s katerimi razpolagajo, ter tako snujejo boljšo potrošniško izkušnjo.

Preberi več
Mobilni uporabniki za nakup preko mobilne naprave zahtevajo hitrost

Mobilni uporabniki za nakup prek mobilne naprave zahtevajo hitrost

Mobilni uporabniki so na nakupni poti prek mobilnih naprav manj osredotočeni in nakupna pot je tako kratkotrajnejša.

Preberi več

Arhiv