Raziskava iPROMa in Valicona o nakupni poti slovenskega potrošnika - Krediti -iPROM - Novice - Share

Raziskava iPROMa in Valicona: Visok delež slovenskih potrošnikov se o najemu kredita informira prek spleta

Valicon in iPROM sta konec leta 2017 izvedla vseslovensko raziskavo o nakupni poti slovenskega potrošnika, s katero sta ugotavljala, kako pri slovenskih kupcih poteka nakupna pot in kakšno vlogo igrajo pri tem digitalni kanali. Ena izmed kategorij, ki sta jih raziskala, je nakupna pot za kategorijo kreditov.

Preberi več
Investicije v digitalno oglaševanje v Sloveniji zrasle za 18 odstotkov - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji zrasle za 18 odstotkov

iPROM je kot ustanovni član zavoda IAB Slovenija sodeloval na 10. IAB Akademiji, kjer so bili predstavljeni tudi rezultati raziskave AdEx. Ti kažejo, da so naložbe v digitalno oglaševanje v primerjavi s preteklim letom zrasle za 18 odstotkov.

Preberi več
Evolucija iPROM video oglaševanja - iPROM - Novice

Evolucija iPROM video oglaševanja

V iPROMu kot pionirji gradimo standarde digitalnega video oglaševanja v Sloveniji že vse od leta 2004.

Preberi več
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (1. del)

Vse zmogljivejša tehnologija močno preobraža nakupne navade in pričakovanja potrošnikov. Snovanje uporabniške izkušnje (UX) je nadomestilo ustvarjanje potrošniške izkušnje (CX), ki temelji na ustvarjanju doživetij na celotni (digitalni) prodajni verigi, s presežkom pričakovanj.

Preberi več
Učinkovito merjenje rezultatov oglaševalskih aktivnosti v digitalnem svetu - iPROM - Novice iz sveta

Učinkovito merjenje rezultatov oglaševalskih aktivnosti v digitalnem svetu

Oglaševalci imajo dostop do številnih tehnologij, orodij in podatkov, kar jim omogoča, da izvajajo vedno bolj izpopolnjene oglaševalske akcije, bolje poročajo o donosnosti naložb v oglaševanje in natančno načrtujejo prihodnje oglaševalske kampanje.

Preberi več
Domorodno oglaševanje za večjo vključenost strank - iPROM - Novice iz sveta

Domorodno oglaševanje za večjo vključenost strank

Domorodno oglaševanje je pomembno orodje sodobnega oglaševalca, saj so domorodni oglasi prilagodljiv in učinkovit oglasni format.

Preberi več
Čas je, da blagovne znamke same poskrbijo za zbiranje podatkov potrošnikov - iPROM - Novice iz sveta

Čas je, da blagovne znamke same poskrbijo za zbiranje podatkov potrošnikov

Potrošniki in predpisi povečajo nadzor nad podatki, zato morajo blagovne znamke poskrbeti za varstvo osebnih podatkov potrošnikov, a hkrati zagotoviti potrošniku personalizirano izkušnjo.

Preberi več
Prihodnost oglaševanja je programatična-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Simon Struna

Prihodnost oglaševanja je programatična

Digitalizacija preobraža vse panoge, oglaševanje pa postavlja temelje pametne izrabe tehnologije. V svetu oglaševanja se digitalni ekosistem spreminja praktično dnevno.

Preberi več
Na digitalni konferenci d3con poudarek na varovanju podatkov-iPROM-Novice iz sveta

Na digitalni konferenci d3con poudarek na varovanju podatkov

Mednarodna konferenca d3con je največji svetovni dogodek o programatičnem oglaševanju. Letos se je dogodka, ki je potekal 10. in 11. aprila v Hamburgu v Nemčiji, udeležilo več kot 2000 vodilnih kadrov s področja oglaševanja, založništva in informacijske tehnologije. Ključna tema letošnjega srečanja je bila Splošna uredba o varstvu podatkov in njen vpliv na prihodnost digitalnega oglaševanja.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Več kot polovica Slovencev zabavno elektroniko kupuje prek spleta

Izsledki raziskave nakupne poti slovenskega potrošnika, ki sta jo izvedla iPROM in Valicon, so pokazali, da je pri izdelkih zabavne elektronike splet glavno orodje pri odločanju Slovencev o nakupu in da potrošniki v veliki večini za iskanje informacij o izdelkih uporabljajo pametne telefone, prek katerih se vse več nakupov tudi izvede. Pri kupcih zabavne elektronike je posebej učinkovito digitalno oglaševanje, saj je bilo kar 73 odstotkov potrošnikov pred nakupom izpostavljenih oglasom na digitalnih medijih.

Preberi več

Arhiv