Facebook omogočil samodejno predvajanje video oglasov v aplikaciji za klepet Messenger - iPROM - Novice iz sveta

Facebook omogočil samodejno predvajanje video oglasov v aplikaciji za klepet Messenger

S Facebooka sporočajo, da so v začetni fazi umeščanja video oglasov v aplikacijo za klepet Messenger.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: 87 odstotkov slovenskih potrošnikov se informira o počitnicah na spletu

Raziskava iPROMa in Valicona o nakupnih navadah slovenskih potrošnikov je za kategorijo turizem pokazala, da na nakupne navade slovenskih potrošnikov v vseh fazah odločanja močno vplivajo digitalni mediji.

Preberi več
eBay se ponovno zateka k personalizirani potrošniški izkušnji - iPROM - Novice iz sveta

eBay se ponovno zateka k personalizirani potrošniški izkušnji

Za mnoge trgovce je personalizacija zelo pomembna – še posebej, ker potrošniki pričakujejo personalizirane izkušnje skozi celotno nakupno pot. A zagotavljanje personalizirane izkušnje na vsaki točki stika blagovne znamke s potrošnikom ni tako enostavno, kot se sliši.

Preberi več
Raziskava iPROMa in Valicona: Več kot polovica potrošnikov opravi nakup turistične storitve prek spleta - iPROM - Novice - Share

Raziskava iPROMa in Valicona: Več kot polovica potrošnikov opravi nakup turistične storitve prek spleta

Raziskava iPROMa in Valicona o nakupnih navadah slovenskih potrošnikov je za kategorijo turizem pokazala, da na nakupne navade slovenskih potrošnikov v vseh fazah odločanja močno vplivajo digitalni mediji.

Preberi več
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij - iPROM - Mnenja strokovnjakov – Leon Brenčič

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (2. del)

V prejšnjem blogu sem pisal o pomenu uporabniške in potrošniške izkušnje s poudarkom na digitalni potrošniški izkušnji. V tem zapisu pa bom izpostavil ključne mite in priporočila za oblikovanje boljše potrošniške izkušnje.

Preberi več
Prihodki od digitalnega oglaševanja lani z 21-odstotno rastjo - iPROM - Novice iz sveta

Prihodki od digitalnega oglaševanja lani z 21-odstotno rastjo

Prihodki od digitalnega oglaševanja so v letu 2017 zrasli za 21 odstotkov in dosegli 88 milijard dolarjev, sporoča IAB. Mobilno oglaševanje je s 36-odstotno rastjo doseglo 49,9 milijarde dolarjev.

Preberi več
Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado

Maja sta IAB in IAB Europe izdala letni poročili o digitalnem oglaševanju za leto 2017 za Združene države Amerike in Evropo. Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, izpostavlja ključne izsledke obeh poročil.

Preberi več
82,5 odstotka vseh ameriških digitalnih prikaznih oglasov zakupljeno programatično - iPROM - Novice iz sveta

82,5 odstotka vseh ameriških digitalnih prikaznih oglasov zakupljeno programatično

Več kot 80 odstotkov digitalnih prikaznih oglasov bo letos zakupljenih programatično, do leta 2020 pa bo programatičnemu digitalnemu prikaznemu oglaševanju namenjenih več kot 65 milijard USD.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje so se v Evropi v petih letih podvojile - iPROM - Novice iz sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje so se v Evropi v petih letih podvojile

Evropski trg digitalnega oglaševanja je leta 2017 dosegel že 48 milijard EUR, leta 2012 pa 24,8 milijarde EUR.

Preberi več
Naložbe v digitalno oglaševanje bodo do 2020 dosegle 50 odstotkov-iPROM-Novice-iz-sveta

Naložbe v digitalno oglaševanje bodo do 2020 dosegle 50 odstotkov

Oglaševalski proračuni bodo v letošnjem letu zrasli za 7,4 odstotka na 533 milijarde EUR. Vse večji delež v celotnem proračunu dosega digitalno oglaševanje.

Preberi več

Arhiv