Učinkovitejše oglaševanje na osnovi podatkov: Iskanje in doseganje novih (profilov) potrošnikov - iPROM - Menja strokovnjakov - Miloš Suša

Oglaševanje na osnovi podatkov: Iskanje in doseganje novih (profilov) potrošnikov (2. del)

Kako pomagata uporaba podatkov in napredna tehnologija za digitalno oglaševanje k identifikaciji potenciala trga izdelka in prodajnih priložnosti ter dostavi oglasnega sporočila ob pravem času na pravem mestu in pravi napravi?

Preberi več
Digitalni marketing temelji na trendih iPROM Novice iz sveta

Digitalni marketing temelji na trendih

Spremembe v digitalnem marketingu so nenehne in za mnoga podjetja ravno to predstavlja velik izziv. Za blagovne znamke pa je ključno, da sledijo trendom, jih uvajajo v poslovanje in tako ostanejo korak pred tekmeci.

Preberi več
Lastni podatki: Vredno je premagati ovire iPROM novice iz sveta

Lastni podatki: Vredno je premagati ovire

Lastni podatki ponujajo zlata vredne informacije, ki jih podjetja izkoriščajo za podajanje potrošnikom pomembnih sporočil. Vseeno pa mnogi marketinški strokovnjaki prepoznavajo nekatere tehnične izzive, ki jim otežujejo izvedbo.

Preberi več
Na iPROMu iščemo orogramerja (m/ž) - iPROM - Novice

Iščemo full-stack programerja (m/ž)

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji. Zaradi povečanega obsega dela širimo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo full-stack programerja (m/ž).

Preberi več
iPROM razpis JavaScript iPROM-Novice

KREPIMO RAZVOJNO EKIPO: Iščemo dva JavaScript razvijalca (m/ž)

iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji. Zaradi hitre rasti tako doma kot v regiji krepimo svojo razvojno ekipo in v svoje vrste vabimo dva (2) JavaScript razvijalca.

Preberi več
3 trendi, ki pretresajo digitalno tehnologijo iPROM Novice iz sveta

3 trendi, ki pretresajo digitalno tehnologijo

Digitalni ekosistem omogoča hitre spremembe in nove trende, ki jih soustvarjajo tudi potrošniki. Tok komunikacije se tako iz enosmernega spreminja v dvosmernega in potrošnikom ponuja več možnosti, blagovnim znamkam pa večjo vključenost.

Preberi več
Simon Cetin za B365: Operacije za Inovativnejše veščine trženja – Intervjuji uspešnih podjetnikov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za B365: Operacije za Inovativnejše veščine trženja – Intervjuji uspešnih podjetnikov

Simon Cetin, partner v spletni medijski agenciji iPROM, se že skoraj 20 let ukvarja z digitalnim in spletnim oglaševanjem. In to zelo uspešno.

Preberi več
Glasovno iskanje spreminja komunikacijo iPROM Novice iz sveta

Glasovno iskanje spreminja komunikacijo

Glasovno iskanje in glasovni nadzor sta v zadnjih letih spremenila način komunikacije. Postavljanje vprašanj in ukazov na osebnih mobilnih telefonih in zvočnikih je postalo del vsakdana, vseeno pa ostaja vprašanje, kako bo glasovno iskanje v prihodnosti spremenilo odnos potrošnika do blagovnih znamk.

Preberi več
3 nasveti za učinkovit e-pošti marketing iPROM novice iz sveta

3 nasveti za učinkovit e-poštni marketing

Segmentacija e-poštnih stikov je ključen element vsake uspešne e-poštne marketinške akcije. Izdelava segmentov po meri je že uveljavljena praksa, a vendar mnogi marketinški strokovnjaki pogosto pozabljajo na koristi, ki jih prinaša.

Preberi več
Trendi v mobilnem video oglaševanju iPROM Novice iz sveta

Trendi v mobilnem video oglaševanju

Naložbe v mobilno video oglaševanje strmo naraščajo in mnogi marketinški strokovnjaki ga že nekaj časa postavljajo v središče svojih strategij. Vseeno pa je smiselno opozoriti na trende, ki se pojavljajo na najbolj naprednih trgih.

Preberi več

Arhiv