Večje je boljše

Raziskovalna družba Nielsen NetRatings je ugotovila, da se je v letošnjem prvem trimesečju zavrtelo 221 milijard različnih oglasnih sporočil preko interneta, v enakem lanskem obdobju pa 168 milijard. V…

Preberi več

Večji kolač za internetno oglaševanje

Raziskava investicijske banke Goldman Sachs je pokazala, da naj bi poraba sredstev za internetno oglaševanje letos dosegla 5,2 milijarde dolarjev, kar bo deset odstotkov več kot v letu 2002….

Preberi več

Marketinški superheroji

Interactive Advertising Bureau (IAB) je predstavil združeno “branding” kampanjo, ki naj bi pomagala tržnikom bolje razumeti, kako naj bolj učinkovito uporabijo interaktivno oglaševanje za dosego poslovnih ciljev. V kampanji…

Preberi več

Učinkoviti pop-up oglasi

Analiza, ki so jo naredili pri Advertising.com, je pokazala, da spletni oglasi pop-up ustvarijo 13-krat več klikov kot standardne reklamne pasice (bannerji) s 468×60 pikami. V enotedenski raziskavi so…

Preberi več

Spletno oglaševanje: 40% več prihodkov

Združenje spletnih založnikov (Online Publishers Association) je v prvem trimesečju ustvarilo 40% večji prihodek iz oglaševanja kot v enakem lanskem obdobju. V OPA so zelo ugledni člani, med njimi…

Preberi več

Internet povečuje prepoznavnost blagovne znamke

Rezultati raziskave družbe Lightningcast so pokazali, da je mogoče z internetnim oglaševanjem precej povečati prepoznavnost blagovne znamke. V raziskavi je šlo za konkreten primer oglaševanja avtomobila Hyundai Tiburon. Obiskovalci…

Preberi več

Obogatena medijska pasica

Družba Eyeblaster je predstavila nov format za spletno oglaševanje. Gre za pasico, veliko 100k, ki se z uporabo Eyeblasterjeve tehnologije stiskanja podatkov začne nalagati šele potem, ko se obiskovalcu…

Preberi več

Celostranski online oglasi

Podjetje Unicast se je na trgu internetnega oglaševanja predstavilo z novim oglaševalskim formatom, ki je povsem podoben televiziji. Gre za celostranske 15-sekundne oglase v velikosti 300k, ki se predvajajo…

Preberi več

Volkswagnova celoletna online kampanja

Nemški proizvajalec avtomobilov Volkswagen se je skupaj s svojo agencijo za digitalne medije Tribal DDB odločil za celoletno oglaševalsko kampanjo v internetu. Doslej se je VW kot oglaševalec pojavljal…

Preberi več

Online vremena bodo se zjasnila

Polovica od 20 največjih spletnih oglaševalcev v letu 2002 jih je na seznamu Fortune 500 – med njimi so Amazon.com, Estee Lauder, SBC Communications, General Motors in Barnes &…

Preberi več

Arhiv