Ameriški časopisi v krizi

Pri avtomobilskem podjetju Ford so izračunali, da osemdeset odstotkov njihovih kupcev informacije o avtomobilu poišče na spletnih straneh, zato bodo kar tretjino svojega milijardo dolarjev vrednega letnega oglaševalskega proračuna…

Preberi več

Od testiranja k investiranju

Pri Googlu ugotavljajo, da se je faza testiranja spletnega oglaševanja, ki se je začela v 90. letih, končala. Oglaševalci so zdaj začeli investirati. Pred nekaj leti so ameriška podjetja…

Preberi več

Potrojitev online video oglasov

Po napovedih raziskovalnega podjetja eMarketer naj bi se uporaba online video oglasov v naslednjih dveh letih v ZDA potrojila, ta del oglaševalskega kolača pa naj bi bil vreden približno…

Preberi več

Prvi rezultati nove raziskave o uporabi Interneta v Sloveniji

Izsledki raziskave med 3.300 anketiranci kažejo, da skoraj polovica uporabnikov do interneta dostopa večkrat na dan, večinoma od doma, med intenzivnimi uporabniki pa še vedno prevladujejo moški. Način dostopa…

Preberi več

Evolucija obogatenih multimedijskih oglasov

Obogateni multimedijski spletni oglasi, vključno s tehnologijo flash in pretočnim videom imajo večji učinek na branding oglaševalcev kot oglasi z jpegi ali gifi, je sporočila družba DoubleClick. Oglaševalci…

Preberi več

Internetno oglaševanje za četrtino bolje

Družbi Interactive Advertising Bureau (IAB) and PricewaterhouseCoopers (PwC) sta objavili, da je priohodek od internetnega oglaševanja v drugem četrtletju v ZDA dosegel skoraj tri milijarde dolarjev, kar je bilo…

Preberi več

Optimizacija spletne prodaje z analizo vplivov spletnega oglaševanja

LJUBLJANA, 23.9.2005 Raziskava, izvedena na podlagi spremljanja vedenjskih vzorcev uporabnikov interneta, razkriva vplive različnih oblik spletnega oglaševanja na neposredno prodajo izdelkov široke potrošnje prek spleta. Pridobljeni podatki so osnova za…

Preberi več

Internetni kreativci – kje ste?

Družba eMarketer napoveduje, da bo vrednost internetnega oglaševanja v ZDA v letu 2005 prvič presegla deset milijard dolarjev – ustavila naj bi se pri skoraj 13 milijardah. Čez štiri…

Preberi več

V Sloveniji 11,7 odstotka uporabnikov spletnih medijev briše ali blokira piškotke

LJUBLJANA, 12.9.2005 Analiza, ki so jo opravili v družbi iPROM, temelji na vzorcu 856.752 uporabnikov interneta, ki so avgusta 2005 dostopali do slovenskih spletnih medijev. Vpliv brisanja piškotkov…

Preberi več

Internet za desetino bolje

Svetovalna duržba TNS Media Intelligence s sedežemv ZDA, ki se ukvarja predvsem z mediji, je sporočila, da so oglaševalci v ZDA v prvi polovici leta za oglaševanje porabili 70,5…

Preberi več

Arhiv