Vedenjsko ciljanje (BT)

Podjetje Pepsi-Cola je to pomlad oglaševalo nov izdelek – vodo z okusom Aquafina Alive. Na internetu so oglaševali z vedenjskim ciljanjem – strategija, pri kateri oglas prikazujejo le na…

Preberi več

Nabor ključnih besed v iskalnikih

Podjetje Atlas svetuje oglaševalcem, naj pazijo na izbiro ključnih besed, ko se odločajo za oglaševanje v iskalnikih. Izogibajo naj se imenom podjetij ali blagovnih znamk. 

Preberi več

Družabne mreže za vse starosti

Družabne mreže omogočajo uporabnikom povezovanje preko interneta. V eni od raziskav podjetja comScore se je izkazalo, da je več kot polovica vseh uporabnikov družabnih mrež starih petintrideset let in…

Preberi več

Vsebine, ki jih ustvarjajo uporabniki (UGC)

Po podatkih podjetja eMarketer naj bi se v naslednjih petih letih povečal oglaševalski proračun na spletnih straneh z vsebino, ki jo ustvarjajo uporabniki (UGC) – do leta 2011 naj…

Preberi več

ZDA vs Velika Britanija

V ZDA je spletni proračun lani zrasel za 34,6 odstotka, v Veliki Britaniji pa za 47 odstotkov. V letošnjem letu napovedujejo v Veliki Britaniji povečanje za 31 odstotkov (skupaj…

Preberi več

Google – prihodek v drugem četrtletju 2007

Google je objavil podatke o prihodku za drugo četrtletje tega leta, v katerem je ustvaril 3,8 milijarde ameriških dolarjev, kar je za 6 odstotkov več kot v prvem četrtletju…

Preberi več

V Sloveniji blogajo predvsem mladi in najbolj internetno pismeni

LJUBLJANA, 21.8.2007    Podjetji iPROM in Valicon sta v maju in juniju 2007 izvedli drugo veliko raziskavo o uporabi interneta v Sloveniji, v kateri je sodelovalo 5.883 anketirancev. Prvo tovrstno…

Preberi več

Raziskava: Internet vs ostali mediji

Raziskava podjetja Media Research je pokazala, da velja med Američani internet za drugi najpomembnejši medij, glede zanimivosti in novosti pa zaseda prvo mesto.

Preberi več

Tretjina študentov v ZDA bo nakupovala “on-line”

Tretjina študentov v ZDA bo potrebščine za študij nakupovala “on-line”.

Preberi več

Spletno oglaševanje bo do leta 2011 prehitelo vse ostale oblike

Spletno oglaševanje bo do leta 2011 prehitelo vse ostale oblike oglaševanja, ugotavlja Veronis Suhler Stevenson. Poraba sredstev za oglaševanje bo do leta 2011 dosegla 62 milijard $, kar pomeni,…

Preberi več

Arhiv