Igor Mali za DMS: Oglasi bodo namreč obstajali tudi, če piškotke zavrnemo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Igor Mali za DMS: Oglasi bodo obstajali tudi, če piškotke zavrnemo

Na področju elektronske zasebnosti se soočamo s kar nekaj izzivi, ki jih napovedujejo tudi pričakovane spremembe pravnega okvira na ravni EU. Na marčevski konferenci »Kako učinkovito tržiti in hkrati spoštovati zasebnost kupca?«, ki so jo organizirali Društvo za marketing Slovenije, IAB Slovenija, Info hiša in Slovenska oglaševalska zbornica, je Igor Mali, operativni direktor iPROM, predstavil pomen ciljanega oglaševanja v digitalnih medijih in zakaj je ključno za uspešno doseganje ciljne skupine potrošnikov.

Preberi več
Zaposlimo strokovnjaka za strateško komuniciranje in PR (m/ž) - iPROM Novice

Zaposlimo strokovnjaka za strateško komuniciranje in PR (m/ž)

Na ravni EU in CEE krepimo svojo ekipo za komuniciranje in v svoje vrste vabimo strokovnjaka za strateško komuniciranje in odnose z javnostmi.

Preberi več
Prihaja akt o digitalnih trgih - iPROM - Novice iz sveta

Prihaja akt o digitalnih trgih

Oktobra letos naj bi bil v EU sprejet akt o digitalnih trgih, usmerjen v regulacijo poslovanja najvplivnejših tehnoloških oglaševalskih velikanov.

Preberi več
Neposredni podatki so v marketingu vse bolj pomembni - iPROM - Novice iz sveta

Neposredni podatki so v marketingu vse bolj pomembni

Neposredni podatki povečajo učinkovitost oglaševalskih kampanj in vplivajo na dvig zaupanja potrošnikov.

Preberi več
Iščemo specialista za iskalni marketing (m/ž) - iPROM Novice

Iščemo specialista za iskalni marketing (m/ž): pridruži se nam in soustvarjaj digitalne strategije za regijske naročnike!

Si specialist za Google Ads in se ne ustrašiš velikih količin podatkov? Te zanimajo različna oglaševalska in analitična orodja ter platforme? Si želiš delati na digitalnih kampanjah za znane svetovne blagovne znamke? iPROM v svoje izbrane vrste vabi specialista za iskalni marketing, ki bo soustvarjal uspešne digitalne strategije naših naročnikov.

Preberi več
Zaposlimo programerja/razvijalca v programskem jeziku Javascript m/ž - iPROM Novice

Zaposlimo programerja/razvijalca v programskem jeziku JavaScript (m/ž)

Zaradi pospešenega razvoja tehnoloških rešitev in širitve na tuje trge iPROM v svojo razvojno ekipo vabi programerja JavaScript, ki bo sodeloval pri nadgradnji ene najprodornejših Ad-Tech platform v regiji Adriatik na področju rešitev iPROM Yield.

Preberi več
Katerih 5 mejnikov bo doseglo programatično oglaševanje v 2022 - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Monika Čurin

Katerih pet mejnikov bo doseglo programatično oglaševanje v 2022

Programatično oglaševanje je vodilni način zakupa oglasnega prostora v digitalnih medijih. Delež sredstev, ki jih tržniki namenjajo tej obliki zakupa medijskega prostora, vztrajno raste. Gre za preverjeno učinkovito in prilagodljivo obliko oglaševanja, ki prevzema vse večji delež oglaševalskih sredstev ter se hitro širi na povezano televizijo, zunanje digitalno oglaševanje ter avdio platforme.

Preberi več
Rast naložb v programatično prikazno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Prikazno oglaševanje v ZDA lani z rekordno 40 odstotno rastjo

Programatično prikazno oglaševanje v ZDA je lani zabeležilo rekordno 40-odstotno rast naložb v to obliko zakupa, kar predstavlja 2,9 odstotne točke višjo stopnjo rasti kot celoten trg digitalnega oglaševanja.

Preberi več
iPROM prejel platinasto bonitetno odličnost AAA za leto 2021 - iPROM Novice

iPROM prejel platinasto bonitetno odličnost AAA za leto 2021

Bisnode Slovenija je iPROMu za leto 2021 podelil certifikat platinaste bonitetne odličnosti AAA. Gre za mednarodno priznan in prepoznaven certifikat, s katerim podjetja izkazujejo zanesljivost, verodostojnost in nizko tveganje za vse poslovne partnerje, ki z njim sodelujejo. Platinasto bonitetno odličnost prejmejo le podjetja, ki tri leta zapored prejmejo najvišjo, zlato boniteto odličnosti AAA. V Sloveniji med več kot 217.000 registriranimi podjetji dosega razred platinastega bonitetnega odličja zgolj 3,7 odstotka podjetij.

Preberi več
Miloš Suša za Marketing magazin: Prikazno oglaševanje letos doživlja kreativne pospeške - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Miloš Suša za Marketing magazin: Prikazno oglaševanje letos doživlja kreativne pospeške

Leta 2020 smo govorili, da je digitalno oglaševanje na krilih pandemije poletelo, danes pa lahko dodamo, da je njegov paradni konj prikazno oglaševanje. Podjetja lahko z njim preskočijo zidove t. i. ograjenih vrtov in z vsemi kreativnimi možnostmi, ki jih ponuja, stopijo tudi izven lastnih okvirov. Glavne značilnosti programatičnega in prikaznega oglaševanja je vodja spletnih medijskih specialistov v iPROMu Miloš Suša predstavil na predavanju Društva za marketing Slovenije, aktualne trende v digitalni medijski krajini pa v prispevku Marketing magazina.

Preberi več

Arhiv