Iščemo specialista za iskalni marketing (m/ž) - iPROM Novice

Iščemo specialista za iskalni marketing (m/ž): pridruži se nam in soustvarjaj digitalne strategije za regijske naročnike!

Si specialist za Google Ads in se ne ustrašiš velikih količin podatkov? Te zanimajo različna oglaševalska in analitična orodja ter platforme? Si želiš delati na digitalnih kampanjah za znane svetovne blagovne znamke? iPROM v svoje izbrane vrste vabi specialista za iskalni marketing, ki bo soustvarjal uspešne digitalne strategije naših naročnikov.

Preberi več
Zaposlimo programerja/razvijalca v programskem jeziku Javascript m/ž - iPROM Novice

Zaposlimo programerja/razvijalca v programskem jeziku JavaScript (m/ž)

Zaradi pospešenega razvoja tehnoloških rešitev in širitve na tuje trge iPROM v svojo razvojno ekipo vabi programerja JavaScript, ki bo sodeloval pri nadgradnji ene najprodornejših Ad-Tech platform v regiji Adriatik na področju rešitev iPROM Yield.

Preberi več
Katerih 5 mejnikov bo doseglo programatično oglaševanje v 2022 - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Monika Čurin

Katerih pet mejnikov bo doseglo programatično oglaševanje v 2022

Programatično oglaševanje je vodilni način zakupa oglasnega prostora v digitalnih medijih. Delež sredstev, ki jih tržniki namenjajo tej obliki zakupa medijskega prostora, vztrajno raste. Gre za preverjeno učinkovito in prilagodljivo obliko oglaševanja, ki prevzema vse večji delež oglaševalskih sredstev ter se hitro širi na povezano televizijo, zunanje digitalno oglaševanje ter avdio platforme.

Preberi več
Rast naložb v programatično prikazno oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Prikazno oglaševanje v ZDA lani z rekordno 40 odstotno rastjo

Programatično prikazno oglaševanje v ZDA je lani zabeležilo rekordno 40-odstotno rast naložb v to obliko zakupa, kar predstavlja 2,9 odstotne točke višjo stopnjo rasti kot celoten trg digitalnega oglaševanja.

Preberi več
iPROM prejel platinasto bonitetno odličnost AAA za leto 2021 - iPROM Novice

iPROM prejel platinasto bonitetno odličnost AAA za leto 2021

Bisnode Slovenija je iPROMu za leto 2021 podelil certifikat platinaste bonitetne odličnosti AAA. Gre za mednarodno priznan in prepoznaven certifikat, s katerim podjetja izkazujejo zanesljivost, verodostojnost in nizko tveganje za vse poslovne partnerje, ki z njim sodelujejo. Platinasto bonitetno odličnost prejmejo le podjetja, ki tri leta zapored prejmejo najvišjo, zlato boniteto odličnosti AAA. V Sloveniji med več kot 217.000 registriranimi podjetji dosega razred platinastega bonitetnega odličja zgolj 3,7 odstotka podjetij.

Preberi več
Miloš Suša za Marketing magazin: Prikazno oglaševanje letos doživlja kreativne pospeške - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Miloš Suša za Marketing magazin: Prikazno oglaševanje letos doživlja kreativne pospeške

Leta 2020 smo govorili, da je digitalno oglaševanje na krilih pandemije poletelo, danes pa lahko dodamo, da je njegov paradni konj prikazno oglaševanje. Podjetja lahko z njim preskočijo zidove t. i. ograjenih vrtov in z vsemi kreativnimi možnostmi, ki jih ponuja, stopijo tudi izven lastnih okvirov. Glavne značilnosti programatičnega in prikaznega oglaševanja je vodja spletnih medijskih specialistov v iPROMu Miloš Suša predstavil na predavanju Društva za marketing Slovenije, aktualne trende v digitalni medijski krajini pa v prispevku Marketing magazina.

Preberi več
Kaj je decentralizirana avtonomna organizacija - iPROM - Novice iz sveta

Kaj je decentralizirana avtonomna organizacija?

Decentralizirana avtonomna organizacija (DAO) deluje brez običajne hierarhične strukture upravljanja in daje besedam vseh v skupini enako težo.

Preberi več
Spletna trgovina se seli z osebnih računalnikov na mobilne naprave - iPROM - Novice iz sveta

Spletna trgovina se seli z osebnih računalnikov na mobilne naprave

Potrošniki so se med pandemijo pospešeno preselili na splet, kar vpliva tudi na rast spletne trgovine.

Preberi več
Zaradi pandemije je zvestoba potrošnikov na preizkušnji - iPROM - Novice iz sveta

Zaradi pandemije je zvestoba potrošnikov na preizkušnji

Raziskave kažejo, da je zvestoba potrošnikov stvar preteklosti. Čustvene vezi z blagovnimi znamkami so oslabljene, nadomešča pa jih nakupovanje iz navade. Kaj naj blagovne znamke storijo?

Preberi več
Kako z digitalnim oglaševanjem v 2022 izstopiti iz povprečja? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Kako z digitalnim oglaševanjem v 2022 izstopiti iz povprečja?

Za uspeh na digitalu ni več prostora za povprečje. Vsak korak mora biti brezhibno načrtovan in izpeljan: uporabniška izkušnja na spletni strani, kreativa oglaševalske akcije, uporaba inovativnih in naprednih oglasnih formatov izven »ograjenih vrtov«, programatični zakup v medijih, upravljanje in zaščita oglaševalskih podatkov pred konkurenco v lastnih podatkovnih silosih, napredna analitika in unovčenje vseh prednosti podatkovno gnanega oglaševanja. Za nadpovprečno izvedbo je zato dobro imeti v mislih vsaj tri načela. Poglejmo si jih skupaj.

Preberi več

Arhiv