AdEx 2024: Digitalno oglaševanje v Evropi in Sloveniji na valu rasti - iPROM - Novice

AdEx 2024: Digitalno oglaševanje v Evropi in Sloveniji na valu rasti

Evropski digitalni oglaševalski trg je v letu 2024 dosegel 118,9 milijarde evrov, kar predstavlja 16-odstotno rast glede na leto 2023. Slovenija je v istem obdobju zabeležila 9-odstotno rast, pri čemer je skupna vrednost digitalnega oglaševanja dosegla 93 milijonov evrov. Prikazno oglaševanje ostaja ključen segment na obeh trgih. V Evropi je prikazno oglaševanje zabeležilo 18,2-odstotno rast, medtem ko je v Sloveniji doseglo rast v višini 10,3 odstotka, kar potrjuje nadaljnjo stabilno krepitev vlaganj v vizualne digitalne formate tudi na domačem trgu.

Preberi več
Podatki so kul a je treba vedeti kaj želimo z njimi - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Anže Hribar na SMK: Podatki so kul, a je treba vedeti, kaj želimo z njimi

Anže Hribar, direktor področja analitike v iPROMu, je na letošnji Slovenski marketinški konferenci (SMK) v predavanju Marketinška analitika z AI – adijo, čakanje in dober dan, kakovostnejše odločitve spregovoril o praktični rabi umetne inteligence v marketingu ter o ključnih izzivih podatkovne analitike.

Preberi več
iPROM-in-Fraport-Slovenija-prejela-veliko-nagrado-DIGGIT-za-digitalno-ucinkovitost-v-digitalnem-oglasevanju-in-zlato-nagrado-v-kategoriji-raba-podatkov-iPROM-Novice

iPROM in Fraport Slovenija prejela veliko nagrado DIGGIT za digitalno učinkovitost v digitalnem oglaševanju in zlato nagrado v kategoriji raba podatkov

Na konferenci DIGGIT 2025 je projekt integracije ojačevalnega učenja (reinforcement learning) v oglaševalsko platformo Ljubljana Airport FLY, ki jo v sodelovanju razvijata Fraport Slovenija in družba iPROM, prejel veliko nagrado za digitalno učinkovitost in zlato nagrado v kategoriji raba podatkov v digitalnem oglaševanju. Projekt je bil nagrajen na podlagi merljivih poslovnih rezultatov, inovativne uporabe umetne inteligence ter dosledne in dolgoročne podatkovne strategije.

Preberi več
Marketing Magazin na Brunch iPROM Akademiji: V ospredju razpršeni proračuni, prvoosebni podatki in stabilna rast digitalnega oglaševanja

Marketing magazin z Brunch iPROM Akademije: V ospredju razpršeni proračuni, prvoosebni podatki in stabilna rast digitalnega oglaševanja

Marketing magazin se je udeležil Brunch iPROM Akademije, ki je ponudila poglobljen vpogled v trende digitalnega oglaševanja za leto 2025. iPROM in Valicon sta predstavila najnovejše ugotovitve obsežne raziskave o medijskih vlaganjih in uporabi podatkov v tržnih strategijah. Osrednja sporočila dogodka so poudarjala stabilno rast digitalnih naložb, pomen podatkovno podprtih pristopov in vse večje zanašanje na lastne (prvoosebne) podatkovne vire.

Preberi več
Prompt je intelektualna lastnina prihodnosti - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

»Prompt je intelektualna lastnina prihodnosti«

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v družbi iPROM ter ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba, je v pogovoru z Društvom za marketing Slovenije spregovoril o prihodnosti marketinga v dobi umetne inteligence. V intervjuju je izpostavil, kako umetna inteligenca (AI) ni več zgolj orodje za povečanje učinkovitosti, temveč strateški sogovornik pri razmišljanju, ustvarjanju in odločanju. Z Društvom za marketing Slovenije je delil svoja razmišljanja o tem, kako bo umetna inteligenca preoblikovala trženjske prakse ter katere priložnosti in odgovornosti se pri tem odpirajo za podjetja in posameznike.

Preberi več
Zakaj so naložbe v digitalno oglaševanje v 2025 ogledalo strateške zrelosti podjetij? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Zakaj so naložbe v digitalno oglaševanje v 2025 ogledalo strateške zrelosti podjetij?

Danes se ne sprašujemo, ali bomo oglaševali na digitalnih kanalih ali ne, temveč je digital prva in premišljena strateška izbira. V ospredje stopa vprašanje zrelosti in ciljne usmerjenosti digitalnega pristopa, ne več njegova upravičenost. Podjetja, ki pomena digitala danes še ne prepoznajo, bodo jutri soočena z zmanjšano tržno prisotnostjo, učinkovitostjo in vidnostjo.
Čeprav so razmere na trgu nepredvidljive in podvržene hitrim spremembam, digitalno oglaševanje ostaja ena redkih stalnic. Njegova vrednost ne izhaja iz trenutne priljubljenosti, temveč iz zmožnosti povezovanja podatkovnih virov, naprednih tehnologij in poslovnih ciljev v realnem času. V primerjavi s klasičnimi komunikacijskimi kanali digital omogoča bistveno hitrejši odziv, višjo stopnjo prilagodljivosti in natančnejše ciljanje. Danes predstavlja ključno orodje odpornosti in dolgoročne rasti.

Preberi več
Prikazno oglaševanje v letu 2025: taktika, ki z uporabo prvoosebnih podatkov dobiva svež veter - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Prikazno oglaševanje v letu 2025: taktika, ki z uporabo prvoosebnih podatkov dobiva svež veter

Prikazno oglaševanje tudi v letu 2025 ostaja osrednja oblika digitalnega oglaševanja. Njegovo vlogo danes krepijo prvoosebni podatki, uporaba umetne inteligence ter nove tehnološke zmogljivosti. Vse več oglaševalcev uporablja obogatene podatke, napovedno analitiko in AI-orodja za segmentacijo občinstva, dinamično prilagajanje kreativ in sprotno optimizacijo medijskih proračunov. Prav ta kombinacija omogoča, da prikazno oglaševanje deluje kot natančno usmerjena, merljiva in učinkovita taktika znotraj sodobnega digitalnega medijskega ekosistema.

Preberi več
Zakaj podjetja še vedno ne uporabljajo prvoosebnih podatkov, čeprav vedo, da so prihodnost digitalnega oglaševanja? - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miloš Suša

Zakaj podjetja še vedno ne uporabljajo prvoosebnih podatkov, čeprav vedo, da so prihodnost digitalnega oglaševanja?

V digitalni dobi podatki niso več zgolj podpora – postajajo jedro poslovnih odločitev. Zlasti v digitalnem oglaševanju je jasno, da uspeh vse bolj temelji na kakovostnih podatkih. Med vsemi vrstami podatkov izstopajo prvoosebni podatki – tisti, ki jih podjetja pridobijo neposredno od uporabnikov prek lastnih kanalov, kot so spletna mesta, mobilne aplikacije ali e-poštna sporočila.

Zaradi zakonite in pregledne pridobitve ter neposrednega izvora veljajo za najbolj zanesljiv vir vpogleda v potrebe, vedenje in namere uporabnikov. In vendar – čeprav se številna podjetja tega zavedajo – ostajajo koraki k aktivni uporabi prvoosebnih podatkov pogosto neizpeljani.

Preberi več
Prihodnost UI v marketingu bo prinesla še večjo avtomatizacijo in personalizacijo - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Anže Hribar

Anže Hribar za Finance: Prihodnost umetne inteligence v marketingu bo prinesla še večjo avtomatizacijo in personalizacijo

Anže Hribar, direktor področja analitike v družbi iPROM, se je v pogovoru z Financami dotaknil prihodnosti umetne inteligence (AI) v marketingu ter izzivov, s katerimi se podjetja danes srečujejo pri njeni uporabi. Ob tem je izpostavil pomen kakovostnih podatkov, njihove natančne vpeljave in stalnega nadgrajevanja modelov, saj, kot pravi, »učinkovitost AI v praksi je odvisna od kakovosti podatkov, pravilne vpeljave in finega izpopolnjevanja«.

Preberi več

Raziskava iPROMa in Valicona: Slovenski oglaševalci v 2025 napovedujejo 14-odstotno rast naložb v digitalno oglaševanje

Digitalno oglaševanje v Sloveniji ostaja v vzponu. V letu 2025 oglaševalci načrtujejo 14-odstotno povečanje naložb, največ sredstev pa še naprej namenjajo prikaznemu oglaševanju, ki skupaj z oglaševanjem v družbenih medijih ostaja med najpogosteje uporabljenimi oblikami digitalnega oglaševanja. Raziskava tudi kaže, da se naložbe v zakup medijskega prostora povečujejo hitreje kot naložbe v produkcijo digitalnih vsebin, kar nakazuje premik k večji učinkovitosti in podatkovnemu pristopu.

Preberi več

Arhiv