Kako je Peugeo z AI ambasadorjem predrugačil avtomobilski marketing - iPROM - Novice

Kako je Peugeot z AI-ambasadorjem predrugačil avtomobilski marketing

Na letošnjem 19. Sales Summitu je v ospredje stopilo vprašanje, kako lahko umetna inteligenca preoblikuje sodobne prodajne pristope. Gregor Draksler, direktor marketinga pri Peugeotu Slovenija ter direktor oglaševanja in marketinga v skupini Emil Frey, je v svojem predavanju predstavil enega najopaznejših primerov tovrstne preobrazbe – uvedbo AI-ambasadorja za novi Peugeot 2008. Orisal je celoten proces snovanja, razvoja in izvedbe inovativnega pogovornega vmesnika, ki z uporabo umetne inteligence spreminja pristop k digitalni prodaji vozil. Rešitev je nastala v laboratoriju Retoba pod vodstvom ustanovitelja Simona Cetina in temelji na uporabi naprednih jezikovnih modelov. Gre za digitalnega sogovornika, ki uporabnika nagovori že v fazi raziskovanja – še preden ta vzpostavi stik s prodajnim svetovalcem – in na ta način preoblikuje klasičen prodajni lijak ter celotno uporabniško izkušnjo v avtomobilski industriji.

Preberi več
Katarina Pivk Kreft, generalna direktorica Kotányi Slovenija, in Simon Cetin, ustanovitelj in partner v družbi iPROM ter ustanovitelj in vodja laboratorija Retoba

Nova kategorija Effie Slovenija 2025 za dosežke na področju umetne inteligence v marketingu in marketinških procesih

Effie Slovenija 2025 je z uvedbo nove nagradne kategorije za dosežke na področju umetne inteligence v marketingu in marketinških procesih prepoznala pomen naprednih tehnologij pri oblikovanju sodobne uporabniške izkušnje in doseganju poslovnih ciljev. Drugi dan dogodka sta bila predstavljena napredna primera, ki že danes dokazujeta, kako umetna inteligenca spreminja pristope v marketingu.

Preberi več
Zaposlimo digitalnega analitika (m/ž) - iPROM - Novice

Zaposlimo digitalnega analitika (m/ž)

Si navdušen/a nad analitiko, digitalnim marketingom in optimizacijo sistemov? Te zanimajo delovanje brskalnikov, marketinški piksli, analitična orodja ter sistemi v ozadju digitalnega oglaševanja? V ekipo vabimo osebo, ki je ali pa si želi postati strokovnjak/inja na področju sistemov za upravljanje oznak (tag management sistemov) in marketinške analitike (m/ž)!

Preberi več
Andrej Beširevič za Marketing magazin: S podatkovno gnanim oglaševanjem in uporabo prvoosebnih podatkov do bistvenega povečanja novih komitentov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Beširevič

Andrej Beširevič za Marketing magazin: S podatkovno gnanim oglaševanjem in uporabo prvoosebnih podatkov do bistvenega povečanja novih komitentov

Marketing magazin je v marčevski številki predstavil uspešno digitalno oglaševalsko akcijo Stopite z vrtiljaka sprememb, ki smo jo izvedli v sodelovanju z banko Sparkasse. Cilja akcije sta bila povečati število novih komitentov in utrditi prepoznavnost blagovne znamke. Po ocenah banke se je število novih komitentov povečalo za 44 odstotkov.

Preberi več
iPROMova-raziskava-Zascita-lastnih-podatkov-podjetij-share

iPROMova raziskava: Zaščita lastnih podatkov in pomen za učinkovitost oglaševalskih strategij

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Zmagovalci so tisti, ki ustvarjajo pametnejše podatkovne ekosisteme - iPROM - Mnenje strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Zmagovalci so tisti, ki ustvarjajo pametnejše podatkovne ekosisteme

Simon Cetin, ustanovitelj in partner v podjetju iPROM ter vodja laboratorija Retoba, je v prispevku za Marketing magazin poudaril pomen podatkovne suverenosti v digitalnem oglaševanju. Po njegovih besedah podjetja, ki nimajo vizije gradnje lastnih podatkovnih ekosistemov, plačujejo drugim za dostop in aktivacijo svojih lastnih podatkov, kar jih dolgoročno postavlja v odvisen položaj in povečuje stroške trženja.

Preberi več

iPROMova raziskava: Vsako četrto podjetje v Sloveniji za zakup oglasnega prostora že uporablja prvoosebne podatke

Najnovejša raziskava družbe iPROM kaže, da slovenska podjetja vse bolj prepoznavajo pomen prvoosebnih podatkov za uspešno digitalno oglaševanje. Čeprav 72,7 odstotka v raziskavi sodelujočih podjetij še vedno uporablja tretjeosebne podatke, se je že več kot polovica (56,8 %) podjetij usmerila v sistematično zbiranje lastnih oziroma prvoosebnih podatkov. Pri tem pa je pomembno izpostaviti, da vsako četrto podjetje (27,4 %) že izvaja zakup oglasnega prostora na osnovi prvoosebnih podatkov, kar pomeni, da so najbolj napredna podjetja že na poti k večji neodvisnosti in optimizaciji svojih trženjskih strategij.

Preberi več
Umetna inteligenca in strojno učenje poganjata sodobno digitalno oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Tomaž Tomšič

Umetna inteligenca in strojno učenje poganjata sodobno digitalno oglaševanje

Napredek umetne inteligence in strojnega učenja pomembno vpliva na razvoj digitalnega oglaševanja. Oglaševalci lahko z uporabo naprednih algoritmov bolje razumejo vedenje uporabnikov, natančneje napovedujejo njihove nakupne namere ter ustvarjajo bolj relevantna in učinkovita oglasna sporočila. Ti tehnološki premiki omogočajo boljše rezultate in izboljšano uporabniško izkušnjo. Kljub napredku v digitalnem oglaševanju imajo številni oglaševalci še vedno omejene možnosti pri dostopu do lastnih podatkov, saj so ti pogosto shranjeni znotraj zaprtih ekosistemov globalnih platform.
V tem blogu bom predstavil, kako lahko podjetja, ki si želijo več nadzora nad svojimi podatki in večjo neodvisnost pri digitalnem oglaševanju, z iPROM Private DMP-jem zgradijo lastno strategijo upravljanja podatkov.

Preberi več
Prihodnost oglaševanja so lastne medijske mreže  - iPROM - Novice iz sveta

Prihodnost oglaševanja so lastne medijske mreže

Analitiki napovedujejo, da bodo v prihodnjih petih letih lastne medijske mreže postale standarden vir prihodkov za večino velikih podjetij.

Preberi več
Netflix bi po prihodkih letos lahko prehitel YouTube - iPROM - Novica iz sveta

Netflix bi po prihodkih letos lahko prehitel YouTube

Netflix je lani doživel nov vrhunec, njegov zagon pa se tudi letos verjetno ne bo upočasnil.

Preberi več

Arhiv