Krepitev naložb za oglaševanje v relevantne vsebinske in uredniške medije - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Krepitev naložb za oglaševanje v relevantne, vsebinske in uredniške medije

Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji so se povečale za 8 odstotkov v primerjavi z letom 2021, za skoraj 6 milijonov evrov. Vrednost slovenskega trga digitalnega oglaševanja dosega skoraj 80 milijonov evrov, kar predstavlja približno 42 odstotkov celotnega oglaševalskega proračuna v državi. O opažanjih, kako se ugotovitve letošnje raziskave AdEx odražajo pri našem vsakdanjem delu, je z Marketing Magazinom spregovoril tudi Andrej Ivanec, direktor medijskega načrotvanja v iPROMu.

Preberi več
Močne blagovne znamke v poplavi medijskih vsebin izstopajo s prikaznim oglaševanjem - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Močne blagovne znamke v poplavi medijskih vsebin izstopajo s prikaznim oglaševanjem

Blagovne znamke so kot prometni znaki za potrošnike, digitalni mediji pa središče za pridobivanje informacij oziroma stičišče ponudbe in povpraševanja. Ugotovitve nedavne raziskave AdEx 2022, ki jo izvaja mednarodno združenje za interaktivno oglaševanje IAB, potrjujejo ključno vlogo digitalnega oglaševanja, zlasti prikaznega, za pojavnost in graditev blagovnih znamk v visoko tekmovalnem tržnem okolju.

Preberi več
Zakaj mora biti vodja marketinga največji zagovornik digitalizacije v podjetju - iPROM - Novice iz sveta

Zakaj mora biti vodja marketinga največji zagovornik digitalizacije v podjetju

Danes sta digitalizacija in digitalna identiteta ključnega pomena za vsako podjetje, ne glede na panogo. Podjetja morajo strankam ponuditi pozitivne digitalne izkušnje, če želijo v sodobnem poslovnem svetu ostati konkurenčna. Kljub temu se mnogi še vedno trudijo prilagajati zastarelim tehnološkim rešitvam, kar pa negativno vpliva na njihove rezultate.

Preberi več
Prvoosebni podatki in njihov pomen za blagovne znamke  - iPROM - Novice iz sveta

Prvoosebni podatki in njihov pomen za blagovne znamke

Blagovne znamke se osredotočajo na prvoosebne podatke, zbrane neposredno od potrošnikov s soglasjem, da bi povečale naložbe in povečale donosnost naložbe.

Preberi več
Varovanje zasebnosti pet let po uvedbi GDPR-ja in zakaj poudarjamo pomembnost prvoosebnih podatkov - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Miha Rejc

Varovanje zasebnosti pet let po uvedbi GDPR-ja in zakaj poudarjamo pomembnost prvoosebnih podatkov

Te dni mineva peto leto, odkar je v veljavo stopila Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR) in nam vsem pridelala kak siv las več. A pomembno je razumeti, da so bili vsi naši napori na mestu, saj se šele zdaj zavedamo, da je pomenila velik mejnik v splošni regulativi varstva podatkov in zasebnosti. V tem prispevku se bom poglobil v izvor GDPR-ja, izpostavil njen vpliv v zadnjih petih letih, predstavil učinkovitost uredbe in pojasnil vlogo uporabe iPROM Private DMP-ja kot rešitve za oglaševalce.

Preberi več
Naložbe v oglaševanje v Sloveniji - iPROM - Novice

AdEx 2022: V Sloveniji že 42 odstotkov oglaševalskega proračuna za digitalne medije

Po podatkih združenja IAB Europe so se naložbe v digitalno oglaševanje na evropskem trgu povečale za 9,8 odstotka, medtem ko so v Sloveniji zabeležile 8-odstotno rast. Skupne naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji so v letu 2022 dosegle 77 milijonov evrov, kar predstavlja 42 odstotkov naložb v celoten oglaševalski kolač. Prikazno oglaševanje je v letu 2022 zraslo za 9,7 odstotka, v Sloveniji pa je zabeležilo 5,6-odstotno rast.

Preberi več
Delež naložb v digitalno oglaševanje narašča - iPROM - Novice iz sveta

Delež naložb v digitalno oglaševanje narašča

Glede na aktualne napovedi in nestanovitne čase se digitalnemu oglaševanju še vedno obetajo dobri časi. Delež naložb v digitalno oglaševanje namreč narašča s 7,8-odstotno stopnjo rasti in zavzema vse večji del celotnega oglaševalskega kolača. Med oblikami digitalnega oglaševanja izstopa prikazno oglaševanje, ki beleži 7,9-odstotno rast, in oglaševanje v t. i. trgovskih medijskih mrežah (ang. Retail media), ki s 18,7 odstotka beleži najvišjo rast med oblikami digitalnega oglaševanja.

Preberi več
Matjaž Fajfar na konferenci Digital Day: Kako lahko z naložbo v lastno občinstvo prevzamete nadzor?

Matjaž Fajfar na konferenci Digital Day: Kako lahko z naložbo v lastno občinstvo prevzamete nadzor?

Matjaž Fajfar, vodja širitvenih operacij za regiji Adriatik in DACH v iPROMu, je na konferenci Digital Day, ki ga je organiziralo združenje IAB Srbija, predstavil naraščajočo pomembnost zasebnih podatkovnih skladišč prvoosebnih podatkov, neodvisnih rešitev Ad-Tech in vlogo, ki jo imajo lastni podatki pri visoko učinkovitem ciljanju občinstva z uporabo platform za programatično oglaševanje.

Preberi več
Luka Andrejak za DMS: Tehnologijo uporabljajmo kot sredstvo za večjo učinkovitost - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Luka Andrejak

Luka Andrejak za DMS: Tehnologijo umetne inteligence uporabljajmo kot sredstvo za večjo učinkovitost

Luka Andrejak je na srečanju članov Društva za marketing Slovenije delil nekaj praktičnih napotkov o uporabi umetne inteligence v digitalnem oglaševanju ter predstavil, kako tehnologije umetne inteligence uporabljamo v družbi iPROM.

Preberi več
Obetajo se spremembe pri naložbah v oglaševanje - iPROM - Novice iz sveta

Obetajo se spremembe pri naložbah v oglaševanje

Poročilo o prihodnosti medijev kaže na spremembe pri naložbah v oglaševanje in medijskem načrtovanju, vse večje so tudi težnje po reformi panoge.

Preberi več

Arhiv