Razbijamo mite o programatičnem zakupu (2. del)

Če se osnovno bistvo in namen predajanja oglasnega sporočila skozi leta nista kaj bistveno spremenila, pa so se pomembno spremenili načini in digitalna orodja, s katerimi oglaševanje izvajamo. Z…

Preberi več

Število digitalnih direktorjev se bo letos kar podvojilo

 Skladno z digitalno preobrazbo sveta podjetja vse bolj zaposlujejo kadre s temeljitim poznavanjem digitalnega področja. Klub digitalnih direktorjev (CDO) v majskem poročilu tako ocenjuje, da se bo v letu…

Preberi več

Razbijamo mite o programatičnem zakupu

V  iPROM-u se z razvojem programske opreme za avtomatizacijo poslovnih procesov in izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih ukvarjamo že dobro desetletje in pol. V tem času je programatični zakup…

Preberi več

Vsa aktualna ponudba Petrol eShop znotraj enega oglasnega formata

V agenciji Klicaj so za Petrol eShop pripravili oglaševalsko akcijo s sloganom »Majhne cene, velika izbira«.  Za osrednjo komunikacijo, ki je potekala preko spleta pa smo poskrbeli v iPROM-u. Z…

Preberi več

Do zmagovalne pekovske dobrote interaktivno

Z aplikacijo »Postanite Hoferjev pek« so v Hoferju svoje kupce pozvali k neposrednemu soustvarjanju njihovega prodajnega programa. Za tehnološko in kreativno izvedbo akcije smo v iPROM-u poskrbeli z naprednimi…

Preberi več
Upgrade

Skrajni čas je, da se vsebinsko nadgradite!

Kdaj ste se zadnjič vprašali, kako bi lahko nadgradili vaše spletno oglaševanje? Kako bi spremenili vaš medijski načrt, da ta ne bi vseboval zgolj »klasike«, Googla in oglasov na družbenem omrežju Facebook, ki vas spremljajo že tako dolgo? Mislite, da nimate na voljo dovolj sredstev? Si ne upate? Škoda!

Preberi več

Veliki oglaševalci vse več sredstev namenjajo digitalnemu oglaševanju

Sredstva, namenjena oglaševanju, so v ZDA lani porasla za 0,7 odstotka, in sicer na 141,2 milijarde dolarjev (130,5 milijarde evrov). Največjih deset oglaševalcev v ZDA je ob tem zmanjšalo…

Preberi več
headache

Tri pogoste napake v spletnih strategijah ali zakaj digitalne stratege včasih bolijo glave

Med delom v digitalni agenciji se srečujem s številnimi naročniki in njihovimi strategijami ter pričakovanji. V taki količini različnih zahtev in želja se seveda najde nekaj takih, ki niso…

Preberi več

Naš strokovnjak Simon Struna predaval na 3. IAB Akademiji

V sredo, 4. marca se je v organizaciji združenja IAB Slovenija odvila že tretja IAB Akademija, na kateri je gostil tudi iPROM-ov strokovnjak Simon Struna. Udeležencem je predstavil osnove…

Preberi več

Nove kadrovske okrepitve na iPROM-u

Ekipi podjetja iPROM so se s februarjem pridružili še trije novi sodelavci. Prepričani smo, da bo njihov prihod doprinesel k nadaljnjemu razvoju rešitev in krepitvi portfelja, kar smo…

Preberi več

Arhiv