Svoje znanje bodo udeleženci lahko ponovno širili jeseni.
Uspešno se je zaključila že četrta sezona iPROM Akademije. Letošnji zimsko-pomladni semester interaktivnih delavnic je minil v znamenju različnih pristopov k digitalnemu oglaševanju. iPROM, organizator izobraževalnih srečanj, bo z dobro sprejetimi delavnicami predvidoma nadaljeval jeseni.
Semester zimsko-pomladnega dela iPROM Akademije, ki so jo tokrat zaznamovali iPROM-ovi strokovnjaki, je odprl Leon Brenčič. Za udeležence je pripravil celovit pregled uspešnega digitalnega oglaševanja in pokazal primere dobre prakse. Opozoril je tudi na pomembnost dobrega »briefa« s strani naročnika za (digitalno) agencijo ter na pomen optimizacije in nadzora nad vsemi oglaševalskimi akcijami. Sledila je Anja Molan, ki je pripravila delavnico za vse, ki se že spoznajo in uporabljajo tako iskalni marketing kot spletno analitiko, saj je predstavila in podrobno razložila optimizacijo in napredne nastavitve kampanj AdWords.
Rok Hrastnik je na tretji delavnici skupaj z udeleženci iskal prave internetne poslovne modele. Poslovni modeli, ki so veljali do sedaj, so zastareli. Na pohodu je precej zanimivih novih (internetnih) poslovnih modelov, ki so marsikatero start-up podjetje praktično čez noč izstrelili med zvezde in so danes vodilna v svojih panogah. Na delavnici »Uvod v spletno analitiko« je Lucie Pokorna predstavila spletno analitiko in povedala, za kaj jo lahko uporabljamo in kdo vse si lahko z njo pri svojem delu pomaga. Pri analitiki gre za sklenjen krog – zastaviti si je treba cilje, jih meriti, pregledati rezultate in jih analizirati ter na podlagi analiz izvesti optimizacijo in nato slediti optimiziranim ciljem. Semester je zaključil Miloš Suša s predstavitvijo spletnega video oglaševanja, trendov in številnih možnosti, ki jih tovrstno oglaševanja omogoča.
»Danes je stalno izobraževanje nekaj, brez česar v poklicnem življenju ne gre več. Še toliko bolj to velja za digitalno oglaševanje, kjer se stalno dogajajo spremembe in nadgradnje. iPROM mi je s svojimi delavnicami v okviru iPROM Akademije dal veliko uporabnega znanja, ki ga pri svojem delu že s pridom uporabljam. Pohvale gredo predavateljem, ki se jim vidi, da teorijo obvladajo tudi v praksi. Ker so skupine manjše, si lažje izmenjavamo izkušnje in se tako učimo eden od drugega. Zagotovo se bom v prihodnosti udeležila še kakšne iPROM-ove delavnice,« je ob koncu četrte sezone povedala Vera Kocbek, vodja marketinga v GRAWE zavarovalnici, d. d.
Utrinke s srečanj si lahko ogledate tukaj.
###
International Press Release: Fourth Season of iPROM Academy Has Finished (.pdf)
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.