Deli

Cilji

  • Okrepiti zavedanje o novem modelu vozila Volkswagen Novi T-Cross.
  • Informirati potencialne kupce o lastnostih novega modela vozila Volkswagen Novi T-Cross.
  • Povečati obisk na spletni podstrani novega modela vozila Volkswagen Novi T-Cross.

Blagovna znamka Volkswagen je zasnovala digitalno oglaševalsko akcijo za nov model avtomobila Novi T-Cross z namenom predstavitve avtomobila in okrepitve zavedanja o vozilu. Poleg naprednih in bolj opaznih oglasnih formatov je v oglaševalsko kampanjo vključila tudi koncept konfiguratorja avtomobila, ki je eden izmed ključnih elementov na nakupni poti potrošnikov, ko se odločajo za nakup. S tem konceptom je želela povečati vpletenost potencialnih kupcev pri raziskovanju novega modela ter vplivati na nakupno odločitev.

Referenca - Volkswagen je z uporabo prvoosebne strategije ciljanja in oglasnim konceptom iPROM Konfigurator - iPROM - Študije primerov

Pri snovanju strategije oglaševanja smo se osredotočili na interakcije z identificiranimi ciljnimi skupinami in maksimalno povečanje vidnosti z uporabo različnih naprednih oglasnih formatov tako na namiznih kot mobilnih napravah. Za pritegnitev pozornosti ciljnih občinstev in spodbudo procesa raziskovanja prek spleta v začetni fazi nakupa avtomobila smo zasnovali oglasni koncept iPROM Konfigurator. Ta vključuje avtomobilski konfigurator, integriran neposredno v oglasne formate, ki je uporabnikom omogočil začetno konfiguracijo novega modela vozila Novi T-Cross z možnostjo spreminjanja barve vozila, platišč in velikosti pnevmatik. Koncept se je izkazal kot odlično orodje za povečanje vključenosti uporabnika in spodbujanje interakcije že na oglasu. Skupno število izvedenih konfiguracij vozila prek oglasa je preseglo število 3900, dodatno pa je 61 odstotkov obiskovalcev, ki so prišli na spletno stran prek oglasov, nadaljevalo na podrobno konfiguracijo avtomobila, kjer so med oglaševalsko akcijo izvedli še dodatnih 3700 konfiguracij avtomobila.

Opredelitev ciljne skupine in strategije oglaševanja je bila načrtovana na podlagi vnaprej zbranih prvoosebnih podatkov, ki jih blagovna znamka Volkswagen zbira prek lastnih medijev z uporabo rešitve iPROM Private DMP. Z analizo prvoosebnih podatkov smo oblikovali segmente ciljnega občinstva in jih z uporabo metode »look-alike« še dodatno obogatili s spletnimi uporabniki, ki imajo podobne vedenjske vzorce kot primarne ciljne skupine. To nam je omogočilo identificirati in ciljati nove uporabniške profile, ki so podobni obstoječim in verjetno zainteresirani za nakup novega modela vozila Novi T-Cross, kar je razširilo našo bazo potencialnih kupcev. Z uporabo ciljanja na osnovi prvoosebnih podatkov smo z oglasi dosegli kar 77 odstotkov določene ciljne skupine.

Med oglaševalsko akcijo se je obisk podstrani za novega modela vozila Novi T-Cross povečal za 280,4 odstotka, število uporabnikov pa za 314,2 odstotka v primerjavi z obdobjem pred začetkom oglaševanja. 78 odstotkov vseh ogledov strani so opravili obiskovalci, ki so na spletno stran prišli prek oglasov, 61 odstotkov vseh uporabnikov pa je opravilo konfiguracijo vozila na strani. Z uporabo ciljanja s prvoosebnimi podatki smo dosegli tudi boljši odziv na oglase: 17 odstotkov višji odziv na oglase v primerjavi s kontrolno skupino.

»Z digitalno oglaševalsko akcijo, ki temelji na prvoosebnih podatkih in uporabi inovativnih oglasnih formatov ter konceptov, smo pokazali, da je možno že z oglaševanjem v zgodnji fazi nakupnega procesa avtomobila aktivno vključiti uporabnike v raziskovanje alternativ. Bolj natančno ciljanje uporabnikov na osnovi prvoosebnih podatkov, ki jih Volkswagen že več let zbira z rešitvijo iPROM Private DMP, je skupaj z uporabo inovativnega koncepta iPROM Konfigurator ključno prispevalo k boljšim rezultatom kampanje in procesu spoznavanja novega modela avtomobila,« je povedal Leon Brenčič, direktor projekta in direktor odnosov z naročniki v družbi iPROM.

»Uporaba iPROM Konfiguratorja za oglaševanje novega modela avtomobila Novi T-Cross je omogočila, da lahko uporabniki digitalnih medijev avtomobil raziščejo že neposredno na oglasu in ga interaktivno prilagodijo svojim preferencam in željam. Inovativen pristop k oglaševanju, temelječ na uporabi naših lastnih, prvoosebnih podatkov pa nam je omogočil tudi izvedbo male raziskave trga, saj nam vpogledi iz konfiguracij omogočajo prilagajanje prodajnih strategij potrebam kupcev,« je ob tem komentirala Nuša Pleše, marketing Porsche Slovenija, blagovna znamka Volkswagen.