Deli

iPROM z večkanalno strategijo in vedenjskim ciljanjem poskrbel za 265 % rast depozitov UniCredit Banke Slovenija

UniCredit Banka Slovenija je konec leta 2018 začela z obujanjem trga depozitov. Glede na gospodarsko rast so v banki začrtali strategijo depozitov in zasnovali produkt. Ta je vključeval dobro obrestno mero, ki pa je bila lahko še višja, če je bil hkrati prek spleta odprt še bančni račun. Banka je pripravila privlačno ponudbo, a so bili soočeni z izzivom: kako najučinkoviteje najti uporabnike s presežnimi sredstvi in jih prepričati, da sredstva vložijo pri njih.

Ciljna skupina so bili potrošniki s privarčevanim denarjem, starši otrok, ki imajo rešen stanovanjski problem in jim ostajajo prosto razpoložljiva sredstva. Ti uporabniki ne berejo ali obiskujejo samo določenih medijev, zato smo jih prek spleta nagovorili z vedenjskim ciljanjem iPROM DMP (Data Management Platform). To pomeni, da smo ciljno skupino dosegali z oglasnimi sporočili neodvisno od spletnega medija. Pogoj je bil ujemanje uporabnika z vnaprej določeno ciljno skupino.

 

Reference UniCredit patrola share content

 

Bodoče vlagatelje smo vodili po celotnem nakupnem procesu. Od zavedanja (awareness) z naprednimi in opaznimi oglasnimi formati ter vsebinskim marketingom do raziskovanja (research) z iskalnim marketingom in na koncu do nakupa (purchase) s ponovnim trženjem. Oglaševanje smo optimizirali s tehnologijo iPROM Cloud, s čimer smo prilagajali jakost oglaševanja, nabor medijev in razporeditev proračuna ter testiranje kreativ A/B za doseganje čim boljših rezultatov. S kampanjo, ki je potekala na več napravah (cross-device), smo dosegli odlične rezultate.

V času digitalne kampanje je sklenitev depozitov narasla za 107 %, mesec po kampanji pa kar za 265 % glede na letno povprečje. Hkrati se je močno povečalo tudi spletno odpiranje bančnih računov in to za kar 183 % glede na letno povprečje.

Digitalna kampanja se je medijsko in prodajno izkazala za zelo uspešno, saj smo združili dober produkt z natančnim ciljanjem in s pravimi sporočili nagovarjali prave uporabnike ob pravem času in na pravem mestu.