Deli

Cilji

  • Prikazovanje oglasov potencialnim naročnikom storitev T-2, ki še niso del obstoječe baze naročnikov.
  • Krepitev tržnega položaja podjetja na konkurenčnem telekomunikacijskem trgu s poudarkom na nagovarjanju relevantnih segmentov uporabnikov.
  • Pridobivanje novih naročnikov storitev T-2 z usmerjenim in personaliziranim oglaševanjem.

T-2, ponudnik internetnih in mobilnih storitev, je s promocijsko akcijo želel doseči nove uporabnike svojih storitev in povečati svojo prisotnost na trgu telekomunikacij. Glavni izziv je bil učinkovito nagovoriti potencialne naročnike, hkrati pa iz ciljne skupine izključiti obstoječe naročnike storitev T-2. To je zahtevalo natančno, podatkovno gnano ciljanje in prilagoditev oglaševalskih vsebin izbranim ciljnim skupinam.

Referenca - T-2 je z uporabo napredne tehnologije in podatkovnih rešitev natančnost ciljanja izboljšal za sedemkrat - iPROM - Študije primerov

Dinamično ciljanje z uporabo ISP-podatkov za natančno doseganje potencialnih naročnikov

Ciljanje na podlagi ponudnika internetnih storitev (ISP) je bilo v fazi oglaševanja ključno za opredelitev ciljnega občinstva. Z uporabo naprednih algoritmov je T-2 dosegel visoko natančnost pri izključevanju obstoječih naročnikov, oglase pa prikazal zgolj uporabnikom, ki še niso naročniki njegovih storitev. Pri uporabnikih, ki uporabljajo več različnih ponudnikov internetnih storitev, je iPROMova tehnologija omogočila dinamično ciljanje z domnevo, da niso naročniki T-2, če so v zasebnem času pogosteje uporabljali omrežja drugih ponudnikov.

Kombinacija lastnih podatkov in naprednega tehnološkega ciljanja

Eden od ključnih dejavnikov pri doseganju ciljnega občinstva je bila uporaba prvoosebnih podatkov. T-2 je, zahvaljujoč svojim podatkovnim zbirkam in rešitvi iPROM Private DMP, prilagodil oglase glede na potrebe in vedenjske vzorce ciljnih uporabnikov, kar je prispevalo k boljši usmerjenosti oglaševalskih vsebin in povečalo učinkovitost doseganja relevantnih uporabnikov v digitalnih medijih.

Rezultati akcije so pokazali, da je kombinirana strategija ciljanja dosegla več kot 95-odstotno natančnost pri nagovarjanju ciljne publike. Uporaba platforme iPROM Programmatic Platform je prispevala k izboljšanju učinkovitosti oglaševanja za 27 odstotnih točk, kar pomeni, da je bila tokratna oglaševalska akcija v primerjavi s prejšnjimi pristopi skoraj sedemkrat bolj učinkovita.

»Segment telekomunikacijskih storitev je eno najbolj konkurenčnih okolij, kjer je učinkovitost oglaševanja odvisna od natančnosti ciljanja in prilagajanja oglasnih sporočil. V tej akciji smo z uporabo lastnih podatkov in dinamične uporabe ISP-podatkov uporabnikov uspešno dosegli relevantne segmente uporabnikov. Poleg izboljšanja učinkovitosti smo pridobili tudi dragocene vpoglede za nadaljnje izboljšave ciljanja v prihodnjih oglaševalskih aktivnostih,« je poudaril Matevž Šmalc, vodja sektorja za marketing in multimedije v družbi T-2.

»Sodobno oglaševanje vse bolj temelji na podatkovno gnanih strategijah, kjer pristop ‘data-first’ omogoča natančno segmentacijo občinstva in prilagoditev oglasnih vsebin specifičnim vedenjskim vzorcem. Rešitve, kot je iPROM Private DMP, omogočajo učinkovito uporabo prvoosebnih podatkov, kar oglaševalcem zagotavlja boljše razumevanje ciljne publike in optimizacijo oglaševalskih aktivnosti. Takšen pristop prispeva k večji učinkovitosti oglaševanja in omogoča sprejemanje podatkovno podprtih odločitev,« pojasnjuje Sani Čerimić, spletni medijski specialist v iPROM-u.