Deli

Kalia z oglaševanjem v digitalnih medijih do rekordnega števila spletnih naročil

Cilji

  • Povečati obisk na spletni strani vrtnega centra Kalia.
  • Pospešiti prodajo semen in sadik v spletni trgovina Kalia (prodajni indeks 150).

Blagovna znamka Kalia, ki prek spleta prodaja vse za vrt, vrtnarjenje in vrtno opremo in orodje, je v dveh tednih s prodajo prek spleta dosegla takšen promet kot v lanskem celotnem letu, samo ob podpori oglaševanja v digitalnih medijih.

V oglaševalski akciji »semena in sadike« smo oglase s pomočjo programatične platforme iPROM Cloud prikazovali le na slovenskih digitalnih medijih, ker so se ti v primerjavi s tujimi (mediji in platformami) izkazali kot najučinkovitejši; tako z vidika dosega, kot z vidika prodajnih rezultatov.

Študija primera - Kalia - Vrt

 

Z uporabo klasičnih in naprednih oglasnih formatov ter naprednega vedenjskega ciljanja smo z oglasnimi sporočili dosegli dobrih 475.000 uporabnikov, od tega pa jih je spletno mesto obiskalo prek 13.000 uporabnikov. Kot posebej učinkovita sta se izkazala iPROM Native in iPROM Native video formata, ki omogočata prikazovanje oglasnega sporočila v sožitju z vsebinami znotraj posameznega digitalnega medija. Stopnja odboja pri omenjenima formatoma je bila malenkost nižja od povprečja spletnega mesta.

V času trajanja oglaševalske akcije so v spletni trgovini Kalia zabeležili rekordno število spletnih naročil. Prodajni indeksi za kategoriji semen in sadik so tako v marcu krepko presegli številko 1000, kar kaže na vzpodbujene (nove) nakupne navade potrošnikov.