Nagradna igra za novi Volkswagen up!
Cilji
- Promocija novega modela up!
- Promocija nagradne igre
- Spodbuditi potencialne kupce za obisk avtosalonov
Volkswagnov najmanjši mestni model up! je dobil novo podobo. Ob predstavitvi so njegov atraktiven mestni duh ujeli tudi v nagradni igri, ki so jo oglaševali izključno prek digitalnih kanalov. Vse navdušence so k obisku izbranega avtosalona spodbudili z edinstveno kodo, ki so jo ti prejeli na spletni strani. Če so tudi srečni prejemniki nagrade, so izvedeli ob obisku avtosalona, ko so se usedli v avtomobil up! in v njem kodo vtipkali v svoj telefon.
iPROM-ova digitalna oglaševalska strategija je temeljila na večkanalnem programatičnem pristopu, s posebnim poudarkom na video oglaševanju. Ker mestni avtomobil z veliko domišljije in stila nagovarja mlade, aktivne ženske in starejšo populacijo, smo na digitalnih kanalih ciljali izključno omenjeni skupini. Za sodelovanje v nagradni igri smo navdušili prek 1130 oseb.
Digitalna strategija je bila razdeljena na dva dela – v prvem delu smo predstavitev novega modela podprli z naprednimi (in bolj opaznimi) oglasnimi formati; prav tako pa smo vanj vključili spletne in mobilne oglase HTML5 ter oglaševanje na družbenih omrežjih.
V drugem delu smo uporabnike aktivneje spodbujali k sodelovanju v nagradni igri tako, da smo ciljno nagovarjali tiste predstavnike ciljne skupine, ki so se na prvi del kampanje najbolje odzvali, in tiste, ki so v preteklosti že obiskali Volkswagnovo spletno mesto in na njem izkazali zanimanje za model Up!. Za tako natančno ciljanje smo uporabili lastno programatično tehnologijo iPROM Cloud, ki zagotavlja optimizacijo oglaševalske akcije v realnem času in nadzoruje ključne kazalnike uspešnosti, pri tem pa smo uporabili tehniko ponovnega ciljanja.