Cilji
- Promocija mömaxove decembrske prodajne ponudbe.
- Pospeševanje prodaje na spletu in v fizičnih trgovinah mömaxa.
- Zagotovitev enake donosnosti naložb v oglaševanje v času prednovoletnih praznikov kot leta 2020 z uporabo tiskanega kataloga.
S tehnološko rešitvijo iPROM Katalogi je blagovna znamka mömax digitalizirala svoj decembrski prodajni katalog in ga uporabila v digitalni oglaševalski akciji. Z njo je dosegla dvakrat boljšo prodajo kot v enakem oglaševalskem obdobju predlani, ko je prodajo pospeševala izključno s tiskanim katalogom.
Konec minulega leta je želel mömax promovirati svojo prodajno ponudbo in pospeševati prodajo tako na spletu kot v fizičnih trgovinah. Da bi izkoristili povečano uporabo in doseg digitalnih medijev pri potrošnikih, smo z napredno tehnološko rešitvijo iPROM Katalogi digitalizirali mömaxov prodajni katalog in ga integrirali v posebej za ta namen razvite digitalne oglasne kreative, s katerimi smo razširili distribucijo kataloga do ciljnih javnosti z uporabo digitalnih medijev.
Trgovec je želel z digitalnim katalogom doseči enake prodajne rezultate kot z uporabo tiskanega kataloga. V sklopu oglaševalske akcije smo katalog digitalizirali v obliki naprednih oglasnih formatov in potencialne kupce nagovorili izključno v digitalnih medijih prek iPROMove programatične platforme. Zbrane podatke o uporabnikih, ki so se odzvali na pretekle oglaševalske akcije, ki jih je za omenjenega naročnika izvedel iPROM, smo s strojnim učenjem razširili z vzorcem uporabnikov, ki so imeli podobne digitalne medijske navade kot obstoječi uporabniki.
mömaxov digitalni katalog, integriran v iPROMov napredni oglasni format, je v enem tednu oglaševanja dosegel 627.800 uporabnikov digitalnih medijev, ki so ga prelistali v povprečju 1,83-krat, pri čemer je bil povprečen čas izpostavitve 52 sekund.
»Oglaševalska akcija za mömaxov decembrski katalog je presegla vsa naša pričakovanja. Z iPROMovo tehnološko rešitvijo iPROM Katalogi smo enostavno in učinkovito digitalizirali svoj tiskani katalog ter dobili popoln pregled nad analitiko zanimanj svojih kupcev. S to oglaševalsko akcijo se nam je naložba v oglaševanje povrnila kar 10-kratno (ROAS je bil 10), kar je za 2-krat bolje kot v enakem obdobju predlani, ko smo uporabili le tiskan katalog,« je pojasnil Gregor Habjanič, vodja marketinga v mömaxu.