Trgovina mömax in iPROM v sodelovanju z vplivneži ustvarila uspešno promocijo otroških sob
Cilji
- Promocija mömax otroških sob med ciljno populacijo – mame in družine
- Komunikacija ključnih lastnosti – izbira, modern izgled, preprosto opremljanje
- Povečanje obiska Facebook strani
- Povečanje števila sledilcev
- Povečanje obiska spletne strani
Trgovina mömax je želela predstaviti ponudbo otroških sob na bolj inovativen način, z več vsebine in zgodbe. Zato smo za njih pripravili strategijo marketinga z vplivneži, v sklopu katere smo zasnovali aktivacijo in vključil tri vplivneže iz skupine Mami blogerke. Glavni del aktivacije je potekal na prodajnem mestu, kjer so pisci blogov Mami na off, Nepopolna mama in Ljubki nesmisel po svojem ustvarjalnem navdihu opremili po en primer otroške sobe.
Z aktivacijo je mömax želel staršem podati nekaj zamisli pri opremljanju otroških sob in posledično prikazati program otroškega pohištva. Poskrbeli smo za kakovostno produkcijo vsebin in za dogovore z vplivneži, vse aktivnosti pa smo posneli v eni izmed trgovin – in delili preko Facebooka, kjer so lahko sledilci glasovali za najlepše opremljeno otroško sobo.
Poleg kakovostnih organskih objav smo poskrbeli tudi, da so bile objave na Facebook strani podprte tudi s ciljanim oglaševanjem. V času trajanja aktivacije je bil organski doseg štirikrat večji od števila uporabnikov, kot jih je sicer v času aktivacije imela mömax-ova stran na Facebooku.