Repozicioniranje spletnega trgovca mimovrste=)
Cilji
- S spletno strategijo podpreti nastop blagovne znamke
- Spremeniti zavedanje blagovne znamke (od IT trgovca do nakupovalnega središča)
- Opredeliti in z oglasi targetirati nove ciljne publike
Iz majhnega slovenskega startupa, ustanovljenega 2002, se je spletni trgovec mimovrste=) z neprestano rastjo razvil v uspešno podjetje, ki je pritegnilo pozornost Netretail Holinga, največjega spletnega trgovca v srednji in vzhodni Evropi. Slednji je konec 2012 postal tudi njihov 100-odsotni lastnik. Spremembi strukture vodstva je sledila poslovna transformacija, ki so jo v mimovrste=) izvedli leta 2014.
Kot bistveno za nadaljnje ohranjanje konkurenčne prednosti so zaznali potrebo po prenovi spletne trgovine, ki je zajemala nove funkcionalnosti in uvajanje številnih novih prodajnih programov ter optimizacijo procesov v ozadju. Ključni cilj oglaševalske kampanje mimovrste=) je bila gradnja prepoznavnosti blagovne znamke po neelektronskih oddelkih, z dopolnjeno in izboljšano ponudbo v 16 oddelkih.
Ker se dejavnost spletne trgovine mimovrste=) odvija ravno na spletu, je poleg TV branding in produktne kampanje, osrednjo vlogo pri komuniciranju širitve poslovanja zavzel digitalni marketing. V te namene smo v spletne medije plasirali različne formate oglasov, med njimi tudi video oglase, z branding in tudi produktnim oglaševanjem. Vse oglaševalske kampanje so s targetirano ciljno skupino popeljale na novo in vsebinsko relevantno podstran spletnega trgovca. Na ta način smo med spletno občinstvo učinkovito komunicirali nove kategorije in uspešno podprli repozicioniranje blagovne znamke.