Cilji
- Predstavitev novega prenosnika Microsoft Surface slovenskim potrošnikom.
- Vzpodbuditi zanimanje za nakup pri treh izbranih trgovcih in pospešiti prodajo.
- Oplemenititi zasebni podatkovni silos (iPROM Private DMP) naročnika.
Microsoft je želel z uporabo digitalnega oglaševanja podpreti predstavitev novega prenosnika Microsoft Surface in dodatno spodbuditi neposredno prodajo omenjenega izdelka prek treh slovenskih trgovcev.
Za učinkovit nagovor potencialnih kupcev smo v iPROMu zasnovali podatkovno strategijo za digitalno oglaševanje, ki je temeljila na dvofaznem pristopu.
Prva faza je bila namenjena zbiranju digitalnih stikov in plemenitenju naročnikovega zasebnega podatkovnega silosa iPROM Private DMP (Data Management Platform) ter analizi vedenjskih vzorcev ciljnih skupin. Za plemenitenje podatkovnega silosa smo uporabili kombinacijo prikaznega oglaševanje v vsebinskih medijih in marketinga z vplivneži.
V drugi fazi je iPROM na osnovi podatkov, zbranih v naročnikovi platformi iPROM Private DMP, s pomočjo strojnega učenja razširil ciljno skupino potencialnih kupcev prenosnika. Oglasna sporočila v drugem delu akcije je prikazoval uporabnikom na odprtem internetu v vsebinskih medijih, uporabil pa je napredne oglasne formate za prikazno oglaševanje. Oglase v drugi fazi je prikazoval novim uporabnikom, za katere je na podlagi vedenjskih vzorcev iz prve faze akcije in preteklih oglaševalskih dejavnosti naročnika napovedoval nakupno namero.
Podatkovno gnana oglaševalska akcija, ki je temeljila na uporabi rešitev Ad Tech družbe iPROM, je načrtovani doseg presegla za 13 odstotkov, do trgovcev napotila več kot 20.000 potencialnih kupcev in prodajo novega prenosnika povečala za 20 odstotkov.
»Z željo po čimbolj učinkoviti predstavitvi nove naprave Microsoft Surface smo skupaj z agencijo zasnovali koncept digitalne komunikacije, ki je prinesel odlične rezultate. iPROMova ideja o kombinaciji enostavne kreativne rešitve in napredne tehnologije je bila prepoznana kot primer dobre prakse tudi širše v ostalih državah znotraj naše regije Srednje in Vzhodne Evrope. Zaupanja med naročnikom in agencijo v našem primeru ne primanjkuje, kar se vedno odraža v odličnih idejah in kakovostno izvedenih akcijah,« je sodelovanje komentirala Anja Šiftar, vodja trženja za področje končnih kupcev v regiji rastočih trgov Srednje in Vzhodne Evrope, Microsoft.