Deli

Cilji

  • Povečati obiskanost spletne strani Interaktivnega doživljajskega parka Expano in destinacijske spletne strani Visit Murska Sobota
  • Povečati prepoznavnost destinacije Murske Sobote, kot »srce Pomurja« prek privlačnega parka Expano
  • Spodbuditi slovenske potrošnike k obisku destinacije Murska Sobota, pomurske regije in obiska paviljona Expano

Po pandemiji koronavirusa se je turizem soočil z novo resničnostjo. Ukrepi za varovanje zdravja in spodbude v obliki turističnih vavčerjev so slovenske ponudnike turističnih storitev spodbudili k močnejši komunikaciji s slovenskimi potrošniki, da bi jih pritegnili v svoje regije.

Naročnik Mestna občina Murska Sobota je prepoznal spremenjene potrebe trga in je želel z oglaševanjem v digitalnih medijih izstopiti iz množice turističnih ponudb. Potrošnike je želel učinkovito nagovoriti k obisku Pomurja in paviljona Expano, interaktivnega doživljajskega parka, ki predstavlja Pomurje v malem.

Referenca - Murska Sobota - Expano - vsebina - iPROM

V iPROMu smo z digitalno strategijo, zasnovano na osnovi analize nakupnih procesov na področju turističnih storitev izvedene z rešitvijo iPROM DMP, slovenske potrošnike v juliju in avgustu spodbujali k obisku Pomurja in paviljona Expano.

Z nagovorom »Neskončno morje doživetij!« v okviru iPROMovih avtorsko zašitenih oglasnih formatov, smo zagotavljali ozaveščenost o turističnih ponudbah v pomurski regiji in Expanu, ki obiskovalcem ponuja različne aktivnosti znotraj paviljona in ob jezeru. Oglase smo s pomočjo programske rešitve iPROM Cloud ob uporabi vedenjskega ciljanja v prvem delu akcije prikazovali tistim ciljnim skupinam, ki so že pred začetkom oglaševanja izkazale zanimanje za počitnice. V fazi raziskovanja smo izbrane ciljne skupine nagovarjali tudi med iskanjem informacij na iskalnikih. Nakupno fazo pa smo dopolnili s ponovnim ciljanjem že ozaveščenih uporabnikov z uporabo tehnološke rešitve. S ciljanjem na osnovi geografskih podatkov smo kot dopolnilo med trajanjem akcije nagovarjali tudi turiste, ki so že bili v Pomurju, in jih seznanjali z znamenitostmi v bližini – z Expanom in doživetji znotraj tega paviljona.

S strateškim pristopom in optimizacijo oglaševanja v realnem času smo cilje z vidika povečanja dosega spletnih strani Expana presegli za več kot 40 %. Paviljon je julija obiskalo 50 odstotkov več, avgusta pa 100 odstotkov več ljudi kot v enakem obdobju lani. Poleti so bili skoraj polno zasedeni tudi hoteli in druge namestitve v Pomurju.