iPROM s celostnim pristopom in z naprednim vedenjskim ciljanjem dosegel visoko zainteresirano ciljno skupino blagovne znamke Salomon
Cilji
- Doseganje uporabnikov, ki jih zanimata pohodništvo in tek
- Prijava 50 odstotkov uporabnikov, ki so sodelovali v nagradni igri, na e-novice
- Zbrati 20.000 e-poštnih naslovov kakovostnih naročnikov
- Čim večje število prijav na tekaške delavnice v Sloveniji in na Hrvaškem
Na podlagi z naročnikom usklajenih in zastavljenih ciljev smo nastop na digitalnih medijih na obeh trgih zastavili v dveh fazah: spomladanska in jesenska kampanja za pridobivanje potencialnih strank. Kampanji smo izvedli celostno, na ključ, kar je vsebovalo pripravo ustreznih pristajalnih strani, izdelavo oglasov, napredno vedenjsko ciljanje uporabnikov, pošiljanje e-novic in organizacijo nagradne igre.
V spomladanski kampanji smo s tehnologijo iPROM Cloud in z vedenjskim ciljanjem na več ravneh učinkovito dosegli posamezne segmente visoko zainteresiranih potrošnikov, ki smo jih ozaveščali o blagovni znamki in jim ponudili možnost sodelovanja v nagradni igri. V Sloveniji smo z oglaševalsko akcijo dosegli 600.000 uporabnikov, na Hrvaškem pa 800.000.
Oglaševanje športnih copat Salomon smo izvajali prek prikaznega oglaševanja z naprednimi formati in oglaševanja prek družbenih medijev. Vzpostavili smo mehaniko lokaliziranih nagovorov na posebej pripravljenih pristajalnih mestih, ki so bila namenjena predstavitvi novih izdelkov Salomon in nagradni igri. Ob sodelovanju v nagradni igri so uporabniki lahko, skladno z GDPR-jem, dali tudi ločeno soglasje za obveščanje o ponudbi po e-pošti (prijava na e-novice).
Naš celosten pristop, pravilno ciljanje in celotna mehanika kampanje so se izkazali kot izjemno uspešni, saj smo med sodelujočimi v nagradni igri dosegli visoko stopnjo privolitev v prejemanje e-pošte (Slovenija 73,4 odstotka, Hrvaška 59,7 odstotka), kar je bil eden izmed ključnih kazalnikov uspešnosti kampanje.
Na zbrano bazo e-poštnih naslovov smo poslali e-novice podjetja Amer Sports, v katerih so bili predstavljeni novi izdelki in akcijske ponudbe. Baza se je izkazala kot izredno kakovostna, saj smo s svojimi aktivnostmi vanjo zajeli visoko zainteresirane uporabnike. V Sloveniji je bila stopnja odprtja e-poštnih sporočil (ang. Open rate) 25,6-odstotna, kar je visoko nad povprečjem panoge. Prav tako uspešna je bila stopnja klikov (ang. Click rate), saj je dosegla kar 2,9 odstotka vseh klikov. Še boljši odziv na e-novice smo zabeležili na Hrvaškem, kjer je bila stopnja odprtja e-poštnih sporočil kar 35,6-odstotna in stopnja klikov 7,1-odstotna.
Druga, jesenska faza oglaševalske kampanje je bila zastavljena podobno kot prva, prinesla pa je še uspešnejše rezultate. V Sloveniji je soglasje za obveščanje dalo kar 71,72 odstotka sodelujočih v nagradni igri, na Hrvaškem pa 64,37 odstotka. Tudi v jesenski kampanji smo pred njenim iztekom zbrani bazi poslali e-novice podjetja Amer Sports za blagovno znamko Salomon. Rezultati so bili še boljši kot v spomladanskem delu. V Sloveniji je bila stopnja odprtja e-poštnih sporočil 27-odstotna, stopnja klikov pa kar 9,4-odstotna. Na hrvaškem trgu so bile metrike še boljše: dosegli smo 36,6-odstotno stopnjo odprtja e-poštnih sporočil in kar 15,7-odstotno stopnjo klikov.