Digitalni mediji so ključni v fazi odkrivanja in odločanja za nakup v kategoriji avtomobilizem.

Pri odločanju za nakup avtomobila imajo spletni kanali trenutno pomembno vlogo v zgodnejših fazah nakupnega odločanja. Potrošnik začne nakupno pot na internetu. Za nakup se odločamo v povprečju 120 dni. Na nakup, ki se še vedno zgodi v celoti na prodajnem mestu, pa najbolj vplivajo motivatorji, kot so videz, cena, vozne lastnosti, dobre izkušnje, znamka na splošno in načini financiranja. Obstajajo pa razlike med nakupno potjo za novo in rabljeno vozilo.

Preberite več v poročilu.

Za prenos poročila izpolnite spodnji obrazec:

iPROM in Valicon: Nakupna pot 2023 - AVTOMOBILIZEM - Cover
Poročilo o nakupni poti slovenskega kupca v kategoriji avtomobilizem za leto 2023:

  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene. Podatki se hranijo do 6 mesecev.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Se želite naročiti na Spletno patrolo, naše e-novice z aktualnimi novostmi iz iPROMa in najnovejšimi trendi digitalnega oglaševanja?

  Več informacij

Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam in jih ne bomo uporabljali za druge namene.

Kadarkoli lahko zahtevate, da vaše osebne podatke popravimo, dopolnimo ali izbrišemo, s sporočilom na gdpr@iprom.si. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Povezane vsebine:

NAKUPNA POT V KATEGORIJI POČITNICE

Preberi več

NAKUPNA POT V KATEGORIJI KREDITI

Preberi več

NAKUPNA POT V KATEGORIJI ZABAVNA ELEKTRONIKA

Preberi več