Deli

V petek, 29. marca, se je zaključila še ena uspešna iPROM Akademija, ki je tokrat pod drobnogled vzela pomen podatkov za večjo učinkovitost digitalnega komuniciranja v luči nove zakonodaje. Več kot 100 udeležencem iz vrst oglaševalcev, založnikov in druge strokovne javnosti so Mitja Jermol, Jaka Repanšek, Igor Mali, Matjaž Robinšak in Miloš Suša predstavili, kakšne omejitve nova zakonodaja zapoveduje podjetjem v praksi, kako lahko podjetja zbirajo podatke o svojih kupcih ter zakaj je z vidika digitalnega oglaševanja in komuniciranja to tako pomembno.

iPROM Akademija - marec 2019 - Skupna

V uvodnem predavanju je Mitja Jermolj, vodja Centra za prenos znanj iz informacijskih tehnologij na Institutu Jožef Stefan, spregovoril o umetni inteligenci, profiliranju in vplivanju na družbo.

»Umetna inteligenca in profiliranje imata lahko pomemben vpliv na družbo. Z različnimi algoritmi smo uspeli analizirati, kako se širijo informacije med mediji in ljudmi. Danes sta potrebna le dva klika na spletni strani, pa že vemo, za katerega uporabnika gre,« je moč naprednih algoritmov in umetne inteligence pojasnil Mitja Jermol.

V nadaljevanju je udeležencem iPROM Akademije predstavil tudi model modeliranja velemesta ter pomen varnosti osebnih podatkov in varovanja intelektualne lastnine.

iPROM Akademija - marec 2019 - Mitja Jermol

Mitja Jermol, IJS

Pravni strokovnjak Jaka Repanšek iz družbe RePublis je udeležencem predstavil izzive s področja digitalnega prava, ki ga korenito spreminja nova (evropska) zakonodaja.

»Evropa ne bo pojedla tako vroče juhe, kot jo kuha. Tehnologija gre tako hitro naprej, da je niti Slovenija niti Evropska unija ne dohajata. Posledično smo manj konkurenčni,« je dejal Repanšek.

V nadaljevanju je predstavil poslovna tveganja, povezana z novimi zakonodajami na področju osebnih podatkov, intelektualne lastnine in zasebnosti na spletu: »Odgovornost za filtriranje vsebin se prenaša na upravljavce spletnih mest. Predlagana direktiva o e-zasebnosti bo močno posegla tudi na področje spletnega oglaševanja: pristrigla mu bo peruti.

iPROM Akademija - marec 2019 - Jaka Repanšek

Jaka Repanšek, RePublis

Praktične rešitve za zakonsko skladnost uporabe podatkov je predstavil Igor Mali iz družbe iPROM. Podrobneje je predstavil aktualno digitalno krajino in oglaševalce ter izpostavil rast naložb v digitalno oglaševanje.

»Naložbeni trendi v digitalno oglaševanje so očitni, prednjačijo prikazno oglaševanje, iskalni in e-poštni marketing. Digitalni kanal je učinkovit, merljiv in premore veliko točk za nabiranje podatkov,« je dejal Mali.

iPROM Akademija - marec 2019 - Igor Mali

Igor Mali, iPROM

Matjaž Robinšak iz podjetja Valicon je izpostavil pomen pametne uporabe podatkov. Ti niso le novo bogastvo, temveč omogočajo podatkovno gnano trženje oziroma odločanje na podlagi podatkov. Podjetjem omogočajo optimizacije v upravljanju in spodbujanju nakupnega odločanja.

»V ospredje stopata optimizacija in personalizacija s ciljem maksimiziranja uporabniške izkušnje in dolgoročne dobičkonosnosti,« je povedal Robinšak.

iPROM Akademija - marec 2019 - Matjaž Robinšak

Matjaž Robinšak, Valicon

Dogodek je s predstavitvijo primera dobre prakse, ki temelji na uporabi podatkov za odkrivanje prave ciljne skupine in bolj učinkovito ciljanje, zaokrožil Miloš Suša iz iPROMa. Predstavil je, kako je blagovna znamka Argeta povečala prodajo zelenjavnih namazov za petkrat.

iPROM Akademija - marec 2019 - Miloš Suša

Miloš Suša, iPROM

Odzivi na dogodek so odlični, kar potrjuje, da se tako oglaševalci kot založniki zavedajo pomena podatkovno gnanega trženja. V iPROMu se zavedajo potrebe po dodatnih znanjih in veščinah s tega področja, zato bodo še naprej investirali v izobraževanje in razvoj strokovnih standardov na tem področju.

O podjetju iPROM

iPROM je vodilna slovenska agencija, specializirana za digitalno oglaševanje. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. Pripravljamo, organiziramo in izvajamo digitalne akcije, ki prinašajo merljive in dokazljive rezultate. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.

Naše rešitve zagotavljajo dokazljivo najboljšo porabo medijskih sredstev, ne glede na parametre uspešnosti, in to je eden izmed razlogov, zakaj smo danes vodilna spletna medijska agencija na trgu. Smo visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo digitalnih oglaševalskih akcij. Stalno vlaganje v razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv

iPROM kontakt

Za več informacij se obrnite na:

Maja Gorjanc

Direktorica korporativnega komuniciranja in marketinga