Snapchat omogočil dodajanje povezav do spletnih strani

Snapchat omogočil dodajanje povezav do spletnih strani

Aplikacija Snapchat bo z novostjo dodajanja povezav do spletnih strani, ki je Instagram ne nudi, oglaševalcem omogočila večji organski doseg.

Preberi več
Pregled dogajanja na družbenih omrežjih v letu 2017

Pregled dogajanja na družbenih omrežjih v letu 2017

Dogajanje na družbenih omrežjih je v letu 2017 zelo pestro. V novici smo izpostavili najbolj pomembne prelomnice.

Preberi več
Facebook predstavil nove metrike za merjenje interakcij

Facebook predstavil nove metrike za merjenje interakcij

Facebook je objavil nove metrike, s katerimi podjetjem omogoča preglednost in boljše razumevanje učinkovitosti njihove prisotnosti na tem družbenem omrežju.

Preberi več
Vsebine OTT bo odslej ponujal tudi Facebook

Vsebine OTT bo odslej ponujal tudi Facebook

Facebook je prepoznal svojo priložnost in napovedal vstop na trg vsebine OTT. Kakovostne serije in oddaje naj bi bile na voljo povsem brezplačno.

Preberi več
YouTube ponudil VR format in navpični video

YouTube ponudil VR format in navpični video

YouTube, ki ima trenutno 1,5 milijarde prijavljenih gledalcev mesečno, je na konferenci ustvarjalcev spletnega videa VidCon predstavil številne novosti.

Preberi več
Miha Rejc na MModernem seminarju - Vplivnež (sam.): prava začimba za vaš marketing

Miha Rejc na MModernem seminarju – Vplivnež (sam.): prava začimba za vaš marketing

Družbena omrežja so eden najpomembnejših kanalov komuniciranja. Kako jih učinkovito upravljati, kako v komunikacijo in ustvarjanje vsebin vključiti digitalne vplivneže ter kako motivirati svoje sledilce, da bodo postali aktivni ambasadorji blagovne znamke, so vprašanja, na katera mora znati odgovoriti vsak komunikator. Vse, kar je pomembno za ustvarjanje prave kemije med vašo organizacijo, blagovno znamko in vašimi kupci, bo na naslednjem MModernem seminarju predstavil Miha Rejc, vodja oddelka za upravljanje družbenih medijev.

Preberi več
Pravi razlog za uvedbo čustvenih odzivov na statuse na Facebooku

Pravi razlog za uvedbo čustvenih odzivov na statuse na Facebooku

Facebook je lani ponudil zanimivo funkcijo, ki je uporabnikom Facebooka ponudila večji nabor čustvenih odzivov na objave.

Preberi več
E-pošta in personalizacija krepita odnose s strankami

E-pošta in personalizacija krepita odnose s strankami

E-pošta s pravo marketinško tehnologijo za zbiranje podatkov podjetjem omogoča, da svojim strankam ponudijo personalizirano izkušnjo.

Preberi več

iPROM z novo analizo tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi slovenski uporabniki interneta dostopajo do digitalnih vsebin

iPROM je pripravil novo analizo tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki interneta dostopajo do digitalnih vsebin. iPROM podatke beleži in obdeluje prek tehnološke platforme iPROM Cloud, raziskavo pa pripravlja že od leta 2004.

Preberi več
Upravljanje identifikacijskih podatkov za učinkovitejše oglaševanje

Upravljanje identifikacijskih podatkov za učinkovitejše oglaševanje

Upravljanje identifikacijskih podatkov za boljše ciljanje, personalizacijo vsebin, učinkovitejše merjenje in večjo ustreznost oglasov.

Preberi več

Arhiv