Spletno oglaševanje naj bi letos zraslo za 20 odstotkov

Kljub slabi ekonomski klimi v ZDA naj bi vložek v spletno oglaševanje še vedno predstavljal dvoštevilčno rast vse do leta 2013, s svojo raziskavo ugotavljajo pri Jupiter Research. Letos…

Preberi več

Rastoča skupina potrošnikov 2.0

Tekstovno sporočanje (MSN, Skype …), pisanje spletnih dnevnikov in sodelovanje v spletnih skupnostih je doseglo odločilno množico uporabnikov (več kot polovica odraslih se že zanaša na vsaj enega izmed…

Preberi več

Največji oglaševalci še vedno ne zaupajo digitalnemu oglaševanju

Čeprav se je internetni marketing v zadnjih desetih letih dramatično povečeval, pa je največjih 50, 60 oglaševalcev k temu prispevalo zelo, zelo malo. Tako, na primer, največji izmed njih,…

Preberi več

Najstniki se učijo iz oglaševanja v spletnih skupnostih

Podjetje OTX je predstavilo rezultate najnovejše raziskave Teen Topix z naslovom kompleksno življenje najstnikov med 13 in 17 letom starosti, ki so pokazali, da ta demografska skupina na internetu…

Preberi več

TV gledalci predvsem zaradi prikladnosti raje gledajo TV serije na spletu

Veliko potrošnikov pogosto obiskuje uradne spletne strani televizijskih hiš pa tudi YouTube, Hulu, Joost in druge strani s TV vsebino, tako legalno kot nelegalno. Največji motivator za gledanje serij…

Preberi več

Ženske vse bolj zagrete uporabnice spletnih dnevnikov

Zadnja raziskava, ki sta jo izvedela BlogHer, ženska spletno-dnevniška skupnost, in Compass Partners, je pokazala, da je več kot ena tretjina vseh žensk v ZDA med 18 in 75…

Preberi več

V Sloveniji med uporabniki spleta 86 odstotkov video gledalcev

LJUBLJANA, 30. 5. 2008     iPROM je v sodelovanju s podjetjem Valicon v maju opravil raziskavo uporabe spletnih video vsebin, ki je pokazala, da video vsebine prek spleta gleda 86…

Preberi več

Za ameriške tržnike postajajo spletni dnevniki vse pomembnejši

eMarketer ocenjuje, da se bo vložek oglaševanja v ameriške spletne dnevnike dvignil iz 283 milijonov ameriških dolarjev v letu 2007 na 746 milijonov v letu 2012. Področje spletnih dnevnikov…

Preberi več

P&G naj bi testiral svojo digitalno strategijo v Kanadi

Pri P&G-ju so govorice o tem, da bodo tudi do 20 odstotkov marketinških sredstev namenili spletnemu marketingu, vse glasnejše. In testna država za to naj bi bila Kanada, ki…

Preberi več

Gledanje video vsebin se je v ZDA povečalo za 64 odstotkov glede na leto 2007

Spletni uporabniki v ZDA so si v marcu ogledali 11,5 milijarde spletnih video vsebin (vir: comScore Video Metrix). V primerjavi s februarjem to predstavlja 13-odstoten porast in kar 64-odsoten…

Preberi več

Arhiv