Digitalni marketing vse pomembnejši za P&G

Marc Pritchard, vodja marketinga pri P&G, je povedal, da se bo podjetje vse bolj odpovedovalo dragim TV oglasom in jih nadomeščalo z digitalnim marketingom, tudi zato, ker nameravajo do…

Preberi več

Blogi pomembnejši kot kdajkoli (med ženskami)

Ste mislili, da so blogi v zatonu? Nikakor – prej nasprotno. Ta zvrst je v zadnjih letih v pravem razcvetu. Blogi še niti približno niso dosegli stopnje zasičenosti, saj…

Preberi več

Pametni telefoni bodo kmalu predstavljali polovico mobilnih telefonov v ZDA

Delež mobilnih uporabnikov s pametnimi telefoni bo do konca leta presegel polovico, poleg tega bodo ti uporabniki demografsko vse bolj različni, pravijo podatki Pew in ComScore-a. Tako bo do…

Preberi več

Apple-ov prenovljeni iPad

Apple je v sredo predstavil najnovejšo različico svojega iPada, ki pa ni prinesel večjih oblikovnih sprememb, le nekaj tehničnih (visokoresolucijski zaslon in hitrejša brezžična povezava). Kljub temu pa ga…

Preberi več

Interaktivnost v oglasih povečuje uporabnikovo vključenost

Raziskava podjetja MediaMind je pokazala, da bolj, kot je oglas interaktiven, večja verjetnost je, da bodo uporabniki tam preživeli več časa in se vanj bolj poglobili. Tako npr. prevzem…

Preberi več

Twitter postal priljubljen pri oglaševalcih

Po napovedih analitikov naj bi Twitter v letošnjem letu z oglaševanjem zaslužil 260 milijonov ameriških dolarjev. To pa je že znak, da je tudi ta spletna skupnost postalo podjetje,…

Preberi več

Pet metrik za merjenje uspešnosti prikaznega oglaševanja

Danes je oglaševalcem na voljo vse več orodij, s pomočjo katerih se lahko meri uspešnost prikaznega oglaševanja. Najpreprostejša metrika, ki je še vedno najlažja za razumeti, je RPK (razmerje…

Preberi več

profil »Timeline« na voljo vsem blagovnim znamkam

Facebook je naznanil, da bo konec marca vsem blagovnim znamkam omogočil nadgradnjo njihovih strani z novim »Timeline« profilom. S tem bodo znamke lahko osvetlile pomembno vsebino in povedale svojo…

Preberi več

Mala podjetja bodo internetu namenila 26 odstotkov

Po podatkih raziskave, ki so jo pripravili pri BIA/Kelsey, naj bi v letošnjem letu mala podjetja internetu namenila kar 26 odstotkov celotnega oglaševalskega proračuna. Takšna podjetja se še posebej…

Preberi več

Novopečene mamice iščejo nasvete po internetu

Mamice, ki so to ravno postale, se glede vprašanj o otrocih obračajo na internet. To pa predstavlja veliko priložnost za oglaševalce. Same mame, po podatkih raziskave Kelton Research-a, pravijo,…

Preberi več

Arhiv