shutterstock_169108712

5 pogostih napak pri zakupu oglasnega prostora

5 pogostih napak, ki jih delajo oglaševalci pri zakupu oglasnega prostora in ki se jim je pametno izogibati, so: pomanjkanje jasno določene strategije (brez specifičnih in merljivih ciljev), nič…

Preberi več
Lisca

Akcija Poletni Stilist by Lisca v Marketing magazinu

Liscin digitalni Stilist 2014, ki so ga zasnovali v Digigralu, uporabnicam svetuje najboljši izbor Liscinih kopalk glede na tip osebnosti, postavo in druge kriterije, kar razbere na podlagi odgovorov,…

Preberi več
shutterstock_121302943(2)

Evropa še zaostaja pri programatičnem zakupu oglasnega prostora

Spletni portal Warc, podjetje za razvoj oglaševalske tehnologije AdTech in evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) so izvedli raziskavo o programatičnem oglaševanju v Evropi. V njej je sodelovalo…

Preberi več
Ne_primerjate_jabolk_s_hruškami-LuciePokorna-1

Ne primerjajte hrušk z jabolki! Analitične metrike za vsak delček digitalnega nastopa

Ali merite uspešnost oglasne kreative samo v direktnih konverzijah? Ali ste prepričani, da so najbolj obiskane strani najbolj uspešne? Ali za vas nizko število nakupov v spletni trgovini signalizira…

Preberi več
Rast_digitalnega_oglaševanja-Evropa(1)

Digitalno oglaševanje v Evropi lani doseglo rekordnih 27 milijard evrov

Po podatkih IAB Europe in IHS so se vložki v digitalno oglaševanje lani v Evropi dvignili za 11,9 odstotka na 27,3 milijarde evrov. Mobilno oglaševanje je doseglo daleč največjo…

Preberi več
Oglasno_ozadje_na_spletnih-medijih_močno_a_nevarno_orožje-1-AndrejIvanec-2

Oglasno ozadje na spletnih medijih – močno, a nevarno »orožje«

Oglasno ozadje na spletnih medijih je eno najmočnejših, a obenem najnevarnejših in tveganih digitalnih oglaševalskih “orožij”. Velik razmah in priljubljenost tega formata pa so prinesli boljši in predvsem večji…

Preberi več
Budweiser

Budweiser stavi na internet pri sponzorstvu svetovnega prvenstva v Braziliji

Budweiser kot glavni pokrovitelj FIFA svetovnega prvenstva daje velik poudarek digitalnemu oglaševanju. V namen promocije svetovnega nogometnega prvenstva v Braziliji so postavili posebno mikro stran, kjer se zbira vsa…

Preberi več
peugeot_308(3)

Peugeot Slovenija z uporabo »big data« podatkov do 30-odstotne konverzije

Peugeot Slovenija je v sodelovanju s spletnim medijskim zakupnikom iPROM-om pripravil digitalno oglaševalsko akcijo za predstavitev avtomobila Peugeot 308, v okviru katere so ciljni uporabniki spletnih medijev neposredno preko…

Preberi več
shutterstock_119074462(3)

Medijska podjetja bodo dvignila vložke v digitalno oglaševanje za 21 odstotkov

Podjetja iz zabavne in medijske industrije bodo v prihodnje še več denarja namenila digitalnemu oglaševanju, saj vedo, da se navade občinstev spreminjajo in da morajo temu slediti. eMarketer v…

Preberi več
shutterstock_110629610-1

Trg spletnega oglaševanja v EU vreden rekordnih 27,3 milijarde evrov

Na konferenci Interact, ki jo v Parizu organizira IAB Europe, so predstavili aktualne podatke, ki zadevajo spletno oglaševanje v Evropi. Vrednost spletnega oglaševanja se je lani v primerjavi z…

Preberi več

Arhiv