Na zahtevo

[On-demand]

Prikaz različnih vsebin (video in avdio), šele ko uporabnik poda zahtevo za prikaz s klikom na gumb »predvajaj«.

Nadzor blagovne znamke

[Brand Safety]

Cilj založnikov in oglaševalcev, ki želijo zagotoviti, da njihove blagovne znamke ohranijo svojo celovitost. Orodja za zaščito blagovne znamke avtomatizirajo postopek za preprečevanje pojavljanja spornih vsebin na straneh založnikov ter zagotovijo, da se oglasi z blagovno znamko ne pojavljajo ob spornih vsebinah.

Nagrada za uspešno izvedeno kampanjo

[Success fee]

Oglaševalec in agencija se lahko dogovorita, da dobi agencija v primeru doseganja ali preseganja zastavljenih ciljev določen bonus.

Nakupni lijak

[Purchase Funnel]

Marketinški model, ki vizualno prikaže, kako kupec napreduje po nakupni poti – od zavedanja o izdelku (vrh lijaka), prek mnenja in preference (sredina lijaka) do nakupa tega izdelka (dno lijaka).

Nalaganje

[Imposition]

Prenos podatkov z lokalnega računalnika na oddaljeni računalnik oziroma strežnik prek omrežja. Najpogostejši primer je pošiljanje elektronske pošte.

Naprava z napravo

[Machine-to-machine]

Nanaša se na neposredno komunikacijo med napravami z uporabo katerega koli žičnega ali brezžičnega komunikacijskega kanala. V današnjih časih ta komunikacija pogosto poteka prek interneta stvari (IoT).

Napredni oglasi; Večpredstavni oglasi; Multimedijski oglasi

[Multimedi/Rich Media Ad]

Oglasi z bogatejšo grafiko, avdio ali video tehniko. V primerjavi s statičnimi ali animiranimi spletnimi pasicami v formatu GIF ponujajo večpredstavni oglasi uporabniku možnost interakcije s spletno pasico, ne da bi pri tem zapustil spletno stran. Narejeni so v oblikah HTML, Schockwave ali Flash. Oblike: raztegljivi oglasi, lebdeči oglasi, ohranjevalnik zaslona, video oglas, t. i. in-stream video oglas itd. Ti oglasi so učinkoviti zlasti za doseganje visoke stopnje klikov, utrjevanje prepoznavnosti blagovne znamke in neposredno interakcijo z uporabnikom.

Naslovljivo TV-oglaševanje

[Addressable TV]

Tehnologija televizijskega oglaševanja, ki omogoča selektivno nagovarjanje uporabnikov in prikazovanje različnih oglasov različnim segmentiranim ciljnim skupinam, ki gledajo isti TV-program preko IPTV-ja. Segmenti se lahko definirajo preko vedenjskih, demografskih in geografskih dejavnikov.

Nativno oglaševanje

[Native advertising]

Način spletnega oglaševanja, kjer skuša oglaševalec pozornost pridobiti tako, da potrošnikom predvaja takšne vsebine, ki so v skladu z uporabniško izkušnjo glede na spletno mesto, kjer oglašuje. Oglasni formati so tako po obliki kot funkciji skladni z uporabniško izkušnjo. Namen tovrstnega oglaševanja je, da je plačljivo oglaševanje videti manj vsiljivo in se s tem poveča verjetnost klikov na oglase.

Nebotičnik; Vertikalna pasica

[Wide Skyscraper; Vertical banner]

Oglas v obliki podolgovatega pravokotnika (dimenzija 160×600).

Neposredni odziv

[Direct response]

Termin se uporablja za oglaševanje, katerega namen je pridobiti neposreden odziv, ki je specifičen in merljiv. V prikaznem oglaševanju na primer je direktni odziv lahko klik na oglas, nakup, naročilo na e-novice ipd.

Neposredni programatični zakup

[Programmatic direct]

Programska oprema za programatični zakup omogoča vnaprejšnji zakup zajamčenih prikazov digitalnih oglasov na določenih spletnih straneh založnikov. Pogosto pomeni neposredni dogovor med založnikom in oglaševalcem za premium oglasni inventar po fiksni ceni za določeno število prikazov.

Neposredno sporočanje; Spletni klepet

[Instant messaging]

Oblika besedilne komunikacije v realnem času med dvema ali več ljudmi. Besedilo se prenaša prek računalnikov, ki so med seboj povezani v mrežo (na primer internet).

Nosljiva tehnologija

[Wearable technology]

Obleke in modni dodatki, ki vključujejo računalnik in napredne elektronske tehnologije, zaradi katerih imajo neko dodatno funkcionalnost oz. lastnost. So del interneta stvari, saj so del mreže fizičnih objektov ali stvari, ki imajo vključeno elektroniko, programsko opremo, tipala in povezljivost, ki jim omogoča izmenjavo podatkov s proizvajalcem, operaterjem in/ali drugo povezano napravo, pri čemer ni potrebno človeško posredovanje.

Nostalgični četrtek; #TBT

[#TBT; throw-back Thursday]

Ta kratica oziroma oznaka se uporablja v aplikacijah družabnih medijev, kot je Instagram, in na spletnih straneh, kot so Facebook, Twitter, YouTube, Reddit itd. Oznaka TBT se običajno uporablja ob četrtkih, ko uporabniki nalagajo fotografije dogodkov in stvari iz preteklosti.

Novičarski tok; Vir novic

[News Feed; Web Feed]

Neprekinjen prenos podatkov, kjer se prikazujejo objave naših prijateljev in strani, ki jim sledimo. Prikazane novice in informacije so uporabnikom ponujene glede na njihova zanimanja. Umetna inteligenca, ki se skriva v ozadju sistema, skrbi, da vsak uporabnik dobi točno tisto, kar ga zares zanima. Novičarski tok oz. vir novic je verjetno najbolj poznan po trenutno največjem družbenem omrežju Facebook in tistim uporabnikom, ki do Googla dostopajo prek pametnih telefonov.