E-bilten; E-novice; E-glasilo

[Newsletter]

Gre za oblikovano elektronsko sporočilo s točno določenim ciljem. Vsebina e-glasil je največkrat marketinške narave in je temu primerno oblikovana tako vsebinsko kot grafično. Namen e-glasil je pospeševanje prodaje ali informiranje uporabnikov.

E-poštni marketing

[Email marketing]

Oblika direktnega marketinga, ki uporablja elektronsko pošto kot sredstvo za sporočanje oglasnih sporočil občinstvu.

E-poštni strežnik

[MTA; Mail transfer agent; Message transfer agent; Mail relay]

Programska oprema, ki je odgovorna za pošiljanje e-poštnih sporočil z enega računalnika na drugega.

E-revija

[Ezine]

Kratka oblika izraza “elektronska revija”. Gre za revije, objavljene na spletu, ki jih je mogoče pošiljati prek e-pošte ali pa jih naložiti s spletne strani.

E-trgovina; Spletna trgovina

[Web shop]

Trgovina na internetu.

eCPA; Efektivna cena na konverzijo/akcijo

[eCPA; Effective Cost per Action]

Uporablja se pri preračunavanju cene na konverzijo, ko se oglasni prostor zakupuje po modelu CPC ali CPM.

eCPC; Efektivna cena na klik

[eCPC; Effective Cost per Click]

Uporablja se pri preračunavanju cene na klik, ko se oglasni prostor zakupuje po modelu CPM.

eCPM; Efektivna cena na tisoč prikazov; Prihodki/Vsi prikazi x 1000

[eCPM; Effective Cost per Mille]

Prihodek na tisoč prikazov. Vrsta merjenja, ki oglaševalcem omogoča, da primerjajo razlike v stroških za akcije CPC (cena na klik) in CPM (cena na tisoč prikazov) ter ugotovijo, katera je bolj stroškovno učinkovita. Uporablja se pri preračunavanju cene na tisoč prikazov, ko se oglasni prostor zakupuje po modelu CPC.

Edinstvena ponujena vrednost

[USP; Unique selling proposition]

Dejavnik podjetja, zaradi katerega je boljše ali drugačno od drugih. Podjetju omogoča, da izstopi iz povprečja.

Edinstveni obiskovalec

[Unique visitor]

Termin se nanaša na število različnih posameznikov, ki zahtevajo spletne strani znotraj spletnega mesta v določenem obdobju, ne glede na to, kako pogosto jih v tem obdobju obiščejo. Obiski pomenijo, kolikokrat je bila stran obiskana, ne glede na to, koliko obiskovalcev je ustvarilo te obiske. Ko gre posameznik na spletno stran v torek in nato spet v sredo, se to zabeleži kot dva obiska enega obiskovalca. Namen te metrike je razumevanje vedenja uporabnikov na spletnih straneh.

En obiskovalec lahko naredi več obiskov v določenem obdobju, zato je lahko število obiskov večje kot število obiskovalcev. Obiskovalec se včasih imenuje edinstveni obiskovalec zato, da je jasno, da je vsak obiskovalec štet samo enkrat.

Efemerni podatki

[Ephemeral data]

Izraz označuje podatke, ki niso shranjeni in izginejo, ko si jih ogledamo. Najlepši primer efemernih podatkov na področju družbenih tehnologij je Snapchat, kjer se po določenem času vsebine samodejno izbrišejo. Ta model so začela prevzemati tudi druga omrežja npr.; Instagram (Instagram Stories), Facebook (Facebook Stories) in WhatsApp (My Status).

Ekskluziva

[Exclusive]

Oglaševalec zakupi vse rotacije na vseh oglasnih mestih določenega spletnega mesta oziroma na straneh tega mesta (na primer naslovnica) in je vedno viden le njegov oglas.

Eksperimentalni marketing; Marketing v živo; Participativni marketing

[Engagement marketing]

Gre za marketinško strategijo, ki neposredno vključuje potrošnike, jih vabi in spodbuja k sodelovanju pri razvoju blagovne znamke. Na potrošnike ne gleda kot na pasivne prejemnike sporočil, saj tovrstni marketing temelji na aktivni vključenosti potrošnikov v produkcijo in soustvarjanje marketinških programov, v razvoj odnosa z blagovno znamko.

EM

[EM]

Merska enota za velikost pisave in drugih elementov znotraj spletne aplikacije glede na velikost nadrejenega elementa. Npr.: pisava 1 EM je enaka velikosti pisave v slikovnih točkah, ki je že določena v nadrejenem elementu.

Emoji

[Emoji]

Gre za ideograme in smeške, ki se jih uporablja v elektronski komunikaciji in na spletnih straneh. Od emotikonov se razlikujejo po tem, da se emojiji prej osredotočajo na idejo, ki jo skuša prek njih sporočiti pisec sporočila, kot pa na njegova čustva. Uporaba emojijev izvira iz Japonske in v dobesednem prevodu pomeni »slikovni znak«. Uporabljeni simboli prihajajo iz različnih žanrov in jih je precej več kot emotikonov (slike obrazne mimike, splošni predmeti, mesta, prevozi, vremenski pojavi, živali, poslovne ikone itd.).

Emotikon

[Emoticon]

Gre za grafično predstavitev obraznega izraza. Uporabi se lahko ločila, številke in črke, s katerimi se v pisni obliki izrazi posameznikovo čustvo ali razpoloženje. Beseda emotikon je sestavljena iz besed emotion (čustvo) in icon (ikona) in je primer metakomunikacije.