iPROM je v lanskem letu s programsko rešitvijo iPROM AdServer slovenskim uporabnikom spletnih medijev posredoval več kot 11 milijard spletnih oglasov.
iPROM v preteklem letu izvedel 14 odstotkov več digitalnih oglaševalskih akcij kot leto prej. Panoga trgovina je bila po številu prikazanih oglasov v letu 2013 vodilna, sledi ji avtomobilizem, ki je v preteklem letu v spletnih medijih oglaševal najbolj tehnološko napredno. Na tretje mesto so se uvrstili ponudniki telekomunikacijskih storitev, ki so glede na pretekla leta zabeležili največjo rast.
iPROM je v lanskem letu s programsko rešitvijo iPROM AdServer slovenskim uporabnikom spletnih medijev posredoval več kot 11 milijard spletnih oglasov. Lani je bilo skupno izvedenih 6150 oglaševalskih akcij z več kot 14.500 različnimi spletnimi oglasi, kar je 14 odstotkov več kot v letu 2012. iPROM AdServer, ki deluje na 27 povezanih strežnikih, je v letu 2013 v povprečju vsako sekundo zabeležil 1900 interakcij z uporabniki spletnih medijev in jim posredoval v povprečju 350 spletnih oglasov na sekundo.
iPROM-ov oglasni strežnik je dnevno komuniciral v povprečju z več kot milijon slovenskimi uporabniki spletnih medijev in vsak dan z njimi zabeležil več kot 164 milijonov različnih interakcij, kar je skoraj tretjino več kot leto prej.
Panoga trgovina z največjim številom prikazov
Lani se je prvič, odkar v iPROM-u merijo število prikazov po posameznih panogah, zgodilo, da so se deleži prikazanih oglasov na spletnih medijih po panogah porazdelili tako, da je prvo mesto pripadlo trgovini, in sicer z 2,2 milijarde prikazov, kar je 29 odstotkov več kot v letu 2012. S tem je izpodrinila kar šestletno dominacijo avtomobilizma.
Panoga avtomobilizem se je v letu 2013 z 1,7 milijarde prikazov tako uvrstila na drugo mesto. Na tretjem mestu sledi panoga telekomunikacije z 1,5 milijarde prikazov, ki je v primerjavi z letom 2012 pridobila največ – povzpela se je za kar sedem mest in povečala število prikazov za skoraj štirikrat. Rahel padec, s tretjega na četrto mesto, je zabeležila panoga zabava in prosti čas, ki je zmanjšala število prikazov za 15 odstotkov.
Panoga avtomobilizem z najnaprednejšimi oglasi
V letu 2013 je z najnaprednejšimi oglasnimi formati oglaševala panoga avtomobilizem. Čeprav je skupno število prikazov v tej panogi upadlo, so naročniki prikazali za 20 odstotkov več video oglasov in za 30 odstotkov več drugih naprednih oglasnih rešitev kot v letu prej. Na področju avtomobilizma so oglaševalci v preteklem letu izvedli tudi največ ciljanih oglaševalskih akcij.
»Avtomobilizem je panoga, kjer so v lanskem letu naročniki oglaševali najbolj napredno. Prikazovanje klasičnih oglasov so nadomeščali z naprednimi oglasnimi formati in video oglasi, poleg tega pa so se posluževali najsodobnejših tehnologij za ciljano prikazovanje oglasih sporočil natančno določenim ciljnim skupinam. Na ta način so ob manjšem skupnem številu prikazanih oglasnih sporočil dosegali višjo učinkovitost in ustvarjali boljše razmerje med vloženimi sredstvi in doseženimi rezultati,« je povedal Leon Brenčič, iPROM-ov direktor odnosov z naročniki.
###
International Press Release: Most Online Campaign Impressions in 2013 by Retailers (.pdf)
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.