Teleinfos, osrednji slovenski dogodek s področja telekomunikacij, si je ogledalo 10.500 obiskovalcev. Na prireditev, ki je bila oglaševana tudi s spletnimi oglasi, si je s prijavnico na spletnih straneh zagotovilo prost vstop 7.500 obiskovalcev. Spletno oglaševalsko akcijo za Teleinfos 2003 so pripravili v podjetju iPROM, ki je za serviranje spletnih oglasov uporabilo oglaševalsko mrežo iPROM Central. Infos je pri spletnem oglaševanju uporabil raztegljivi spletni oglas s povzetkom ključne vsebine in nagovorom za brezplačen obisk prireditve. Za spletno oglaševalsko akcijo je Infos namenil 10.000 klikov oziroma preusmeritev na svojo spletno stran s prijavnico, za kar je bilo potrebnih 6,1 milijona izpostavitev oglasa.
S klikom na oglas so zainteresirani obiskovalci prišli na spletno stran prireditve (www.teleinfos.org), kjer so lahko izpolnili obrazec za prost vstop na prireditev. »Spletno oglaševanje se je izkazalo za izredno pomembno podporo celotni oglaševalski akciji (v kombinaciji z drugimi mediji: TV, oglasni panoji, radio, tisk). Večina obiskovalcev je na omenjeno spletno stran prišla prav prek spletnih oglasov,« je povedal Andrej Jus, direktor prireditve Teleinfos 2003.
Dobrim rezultatom pa botrujejo tudi temeljite priprave in vnaprej izdelana strategija oglaševanja prek spleta. »Pri promociji letošnje prireditve Teleinfos smo spletnemu oglaševanju namenili posebno pozornost, saj je internet v Sloveniji medij, s katerim dosežemo vsakega tretjega Slovenca, praktično vsi potencialni obiskovalci prireditve Teleinfos pa so uporabniki interneta,« je pojasnila Katja Šturm, komunikator projekta Teleinfos.
Družbi Infos d.o.o., Ljubljana in iPROM se zaradi dobrih rezultatov v omenjeni akciji že dogovarjata o poglobljenem sodelovanju v prihodnosti.
O podjetju Infos d.o.o., Ljubljana
Infos d.o.o., Ljubljana (www.infos.si) je podjetje za sejemske, promocijske in izobraževalne prireditve. Z ustanovitvijo leta 1992 je začelo organizirati, izvajati ter razvijati več izobraževalno-sejemskih prireditev (Teleinfos, Infos, Slovenski festival vin, Festival za tretje življenjsko obdobje), ki tradicionalno potekajo vsako leto in so postale odmevna ter pomembna sestavina poslovnega, izobraževalnega in promocijskega dogajanja v Sloveniji.
V zadnjem času so razširili svojo dejavnost tudi na druga področja, kjer obstaja zanimanje za ustrezno prireditveno promocijo: področje financ, informatike, vinarstva in kulinarike in drugo.
Podjetje prevzema in opravlja vse potrebne aktivnosti, ki vse od zasnove do končne izvedbe in analize potekajo po projektnem principu.
Podjetje je v letih obstoja razvilo kar lepo število strateških partnerstev in uspešno sodeluje z drugimi subjekti, zainteresiranimi za poslovno sodelovanje na konkretnih sejemskih in promocijskih projektih (Cankarjev dom in Messe München). Infos d.o.o., Ljubljana pri vseh projektih uresničuje nove, najbolj sveže in dinamične promocijske zamisli, ki so v današnjem sodobnem tržnem okolju nepogrešljive za uspešno poslovanje.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilni regijski ponudnik medijskih in tehnoloških rešitev za digitalno oglaševanje na odprtem spletu. Smo hiša znanja in izkušenj, ki naročnikom poenostavljamo kompleksnost trženja v digitalnem okolju. S kombinacijo visoke tehnologije in najpopolnejših podatkov o vedenju potrošnikov na trgu naročnikom omogočamo, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi ob pravem času na pravo napravo, spletnim založnikom pa pomagamo pri povečevanju prihodkov.
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Stalno vlaganje v tehnološki razvoj je tisto, kar nas postavlja pred konkurenco, naše naročnike pa na prvo mesto v glavah njihovih ciljnih občinstev.